Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157373
Online: 3134
Přihlášených: 1
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Ogar
Ota
Ota
Ogar
Milos634
Milos634
Ogar
Westfan634
Milos634
Ogar
Marlboro
Ogar
skodna
Krizoň IV.
Jad
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawa 350/638 podsvícení budíků problém
[Ogar]
(16.6.2017 14:11:00)
Příspěvků:
14
, poslední:
18.6.2017 17:30:25
64660.
Veteráni
Zdar lidi, mám problém už téměř finišuji se svojí 638. Ale naskytl se další problém, řeším jak mají být původně podsvícené budíky. Mám tam díry na objímku vše pasuje, pouze když zespodu dám tu plastovou podložku co zakrývá celý budík tak mi dírou neprojdou konektory. Jak to má být správně řešené? Mám to poskládané budík v tubusu pak držák budíků, chromovaný kryt a na něm pomocí matice budíku přišroubovaná plastová kryt. Jen ty díry jsou malé a nevejdou se tam konektory pro napájení žárovek, teda pokud to má být původně 2 kabely na patici plus mínus. Popř. pokud to nemá být napájené pouze plusem a mínus dán na držák budíků?
Milos634: Mám to udělaný úplně stejně. Takhle to vylo řešený z továrny na 639, tak jsem to aplikoval i na 634, když jsem tahal novou kabeláž, neznaje detaily původního provedení.
[Ota]
(18.6.2017 17:30:25)
Ogar: Nedávno to tady bylo. Ten silentblok se prý nově vyrábí kvůli těch retro 634, co teď jawa produkuje:
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=64599
[Ota]
(18.6.2017 17:29:15)
Aha, tak to nic. 634 vím jak je připevněná. Mám problém, ale sehnat silentblok na 638. Respektive část už mám vyrobenou a zajímalo by mě jak vypadá přesně originál.
[Ogar]
(17.6.2017 23:46:23)
Ogar: ja mám 634, tam je vzadu inak nádrž ako 638
[Milos634]
(17.6.2017 22:54:40)
Ogar: možno mám, musím pohľadať. Chceš fotku ako je pripevnená nádrž vzadu pri sedadle, cez tie 2 silentbloky?
[Milos634]
(17.6.2017 22:48:56)
Super tohle mi hodně pomohlo díky. Milouši a neměl bys ještě fotku zadního držáku nádrže?
[Ogar]
(17.6.2017 22:21:36)
Milos634: Souhlasím s Tebou. Ostatně tohle řešení už bylo provedené u prvních 638 přímo z továrny, alespoň já to tak mám u své 638-5.
U Konopnice jsem to osvětlení budíků měl ještě řešené objímkou jen s jedním konektorem, kdy kostra byla řešená přes objímku do kovového tělesa budíku, což způsobovalo, že jsem to věčně musel čistit šmirglem, aby to dobře vodilo, jinak osvětlení různě vynechávalo a poblikávalo.
Ukostřit to kabelem je daleko spolehlivější. :-)
[Westfan634]
(17.6.2017 17:47:00)
Stačí kábel kostry potiahnuť bokom. Je na to aj pekný zárez. Všade som ťahal aj kostru, bez nej budíky nesvietili. Biely kábel vedený bokom je kostra.
http://img24.r
ajce.idnes.cz/
d2402/13/13330
/13330537_1d70
08aa45ab252a14
6bb0572143dcb4
/images/IMG_20
170617_133515.
jpg
http://img24.r
ajce.idnes.cz/
d2402/13/13330
/13330537_1d70
08aa45ab252a14
6bb0572143dcb4
/images/IMG_20
170617_133429.
jpg
http://img24.r
ajce.idnes.cz/
d2402/13/13330
/13330537_1d70
08aa45ab252a14
6bb0572143dcb4
/images/IMG_20
170617_133416.
jpg
Vidíš tam aj ako som to zložil. Matica drží budík, chrómovaný plech s držiakom a matica bowdenu drží plastový dekel. Bowdeny mám s hliníkovou maticou. Nemám dobré skúsenosti s tou plastovou. Tam sa nedal bowden dobre dotiahnuť a náhon sa za chvíľu omlel. Prípadne vymyslieť podložku ešte medzi koniec bowdenu a tu maticu aby sa dal viac pritiahnuť
[Milos634]
(17.6.2017 13:50:31)
Ok zítra kouknu a dám vědět.
[Ogar]
(16.6.2017 21:52:29)
co si já pamatuju, tak u verze s chromovanými mezikroužky spodní kryt přidržuje pouze převlečná matice na bowdenu bez podložky. Máš určitě správný horní plastový tubusy? Pro pozdější verzi bez chromovanýho kroužku byly trošku jiný - delší a bez drážky pro kroužek, což může dělat v součtu cca 5 mm navíc
[Marlboro]
(16.6.2017 17:53:26)
Ok díky za info. Jsem si to myslel. Jinak ještě jeden problém. Když dosahují matici tu plastovou krytku tak se hodně deformuje, protože potřebuji delší závit pro natočení a dotažení Lanka a pak je celá taková odřená od té velké matice. Neměla by tam být podložka? Protože samotný budík má tu samou matici a pak podložku a v mém případě i v katalogu je to řešeno tak že tam jsou defakto 2 matice. Jedná zajišťuje vnitřek tachometru proti pohybu a ta druhá zajišťuje celý komplet v držáku i se všemi kryty.
[Ogar]
(16.6.2017 17:10:51)
B) je správně. Původně tam byla společná zem, a tím pádem jen jeden konektor vedoucí kolmo/středem objímky. Ukostřeno to bylo přes centrální matku budíku na konzole budíků. Pokuid tam chceš dostat objímky se samostatnou zemí, budeš muset pro pohodlnost montáže zvětšit otvory ve spodním plastu, a nebo bude stačit vypilovat otvor jen pro boční(zmnící) kontakt. A nebo si sehnat jednovývodové bjímky a máš vystaráno.
[skodna]
(16.6.2017 16:52:41)
Vsechny plastovy kryty co jsem videl mely diru zvetsenou. Dokonce mam pocit ze tam v originale nebyla BA9 ale BA9, se spolecnou zemi, a proto se to prebastlovalo na BA9 se samostatnou zemi.
[Krizoň IV.]
(16.6.2017 15:36:08)
Však v tom plastovém dně je víc děr
https://www.mo
tojelinek.cz/S
podni-kryt-tac
hometru-otacko
meru-JAWA-350-
638-640-d4476.
htm
tak se každý kabel protáhne zvlášť jinou. Mínusový konektor u objímky se vhodně přiohne, pokud to náhodou nevychází.
[Jad]
(16.6.2017 15:16:01)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15