Příspěvků: 9, poslední: 7.7.2017 23:52:3564749.Nejede nebo nestartuje
Zdravim panove pokusim se tu rozepsat svuj problem snad nekdo poradi. Jezdim 250/592 motor po generalce asi 500km, karburator 2926 bez sytice vycisteny HT 94 jehla na druhem od zhora a vzdusnik povolen o ctvrtinu otacky, clonka z filtru vyndana a dana nova vlozka, nadrz je vycistena a benzin priteka jak ma, odtrh nastaven na 0,3 v HU a predstih 3,5mm pred HU, nova elektrika kondezator i civka, svicka ma hnedou barvu.
Motorka startuje na prvni slapnuti a na vonobeh se ochotne vytaci, kdyz ale jedu na jakykoliv kvalt tak od urcitych otacek asi 3/4 plynu zacne vynechavat jako by byla v omezovaci a nejde dal. V nizsich otackach jede fajn. Zkusil jsem HT 93 a 95 ale nic se nezlepsilo a motorka jela i podstatne hure.
Poradte prosim kde hledat zavadu...
Skús vybrať filter sania a bez neho sa prevez, ja som do mojej 476 dal na jar nový filter (prej origo uloženka) a asi má inú hrúbku papiera a tiež mi to robilo podobné divy, sekalo od 3/4, vyhrabal som na povale starý filter, vyfúkal vzduchom, osadil miesto "originál uloženky" a bolo po probléme.
[gargamel]
(7.7.2017 23:52:35)
Zkus vyhodit ten papirovej filtr a projet bez něj
[Majkl250]
(7.7.2017 23:12:44)
Mam tam jen vlozky bez zatek. Zkusim jeste jiny velikosti trysek protoze to dela jen pri plnym plynu. Popripade pak zkusim jiny karburator jestli se neco zmeni.
[Kuba J.]
(6.7.2017 18:29:03)
Můžu potvrdit,že po vyndání zátek jede moje 559 o poznání lépe.
[Chleborg]
(6.7.2017 18:22:51)
Zátky z výfuků a nechat jen píšťaly. Taky jde do zátek vrtnout 8-10 díra. Filtr bude ok, pokud tedy nějak nezplesnivěl nebo tak něco.
[longr]
(6.7.2017 15:32:10)
Sroub jsem povolil o dalsi ctvrtinu ale stale stejne. Vyndat zatky...odkud? Myslel jsem ze je jen jedna clonka ve filtrboxu? Zeptam se jeste jaky jezdite na 559 filtr? Mam tam puvodni ze zasob, nemuze to byt tim ze nepusti vic vzduchu a tim motor nejde dal vytocit?
[Kuba J.]
(6.7.2017 13:02:29)
Zus povolit šroub vzduchu o další čtvrtinu. Pokud se nic nestane, šroub zpět a vyndat zátky.
[grošák]
(6.7.2017 1:42:03)
Úplně stejný problém jsem měl u Čz po go prvních 100km, laborace s několika karburátory a zapalováním nikam nevedlo. Trochu nezodpovědně jsem vyrazil na jeden nedaleký sraz a při společné vyjížďce se motor sám záhadně rozjel, co rozjel 475 teď letí, co bylo "přéčinó" fakt netuším. Ta clonka mě potrápila u 353, kde samozřejmě nepatří a já namontil filtr i s ní a projevy byly podobné.
[ventil]
(5.7.2017 22:54:36)
500km po gereralce, vcetne vybrusu ? To se nediv ze to nejede na plnej kotel, po 500km se teprve motor zacne rozumne uvolnovat.
[Krizoň IV.]
(5.7.2017 22:50:57)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15