Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Doklady 634 [elstrem](11.7.2017 16:33:59)
Příspěvků: 28, poslední: 12.7.2017 17:07:1364775.Informace
Zdar, koupil jsem na renovaci Jawa 634 a narazil jsem na problém. Ve velkém TP je typ 632 na rámu je na stitku 634 /04.Rok výroby 1976.A v technickým průkazu je rok výroby 1990.Asi chyba úředníka. Jak postupovat abych prošel evidencku. Jo a ještě kde na starším typu rámu hledat číslo na rámu. Děkuji
Tak hlásím návrat z STK. Nacouval jsem k vjezdu do linky. Vytáhl jsem z kufru auta prvně obě kola. Oba výfuky, kostru,sedlo, motor, nádrž a tachometr. Technik položil sedlo a nádrž na Kostru. Pak vyfotil číslo na stitku, na rámu a číslo na motoru. Dvě fotky ze zadu a zepředu. Pak jsem vše naskládál zpátky do kufru. Zaplatil jsem 300Kc za protokol, kde je napsáno vozidlo z evidenční kontroly vyhovuje. Tak teď ještě na přepis a je to hotové. Díky za odpovědi. [elstrem] (12.7.2017 17:07:13)
Já netvrdím, že je to nelegálně, ale že jsou to 100% kamarádčovfty místních garážníků které cca na 1000% projdou. Asi věrnostní akce. [ventil] (12.7.2017 16:07:52)
ventil: oni ty auta z předešlého dne tam maj i legálně ne všechno to jsou kamarádčofty i když většina jo :D taky jsem to tak dřív dělal že jsem tam nechal auto a večer jsem si pro něj přišel, ale to jsem míval stk kilometr od baráku, dneska jezdím 20km na STK, motorka a evidenčka na počkání, ale s autem když se dělá plná stk a emise tak musím čekat regulerní frontu, jedno auto na lince při stk má předepsáno 25minut. [Klouzec] (12.7.2017 15:15:21)
Za chvíli jedu na STK s motorkou rozebranou v kufru. Tak pak dám vědět. Vzhledově to vypadá jako konopné v černé metalíza. Motor 633, což měl 350 bizon, pokud se nepletu. [elstrem] (12.7.2017 15:13:34)
klouzec: to by souhlasilo, s autem jsem přijel 7:15 a včetně emisí jsem odjel 13:15, natahovali si auta na linku asi přistavená z předešlého dne, evidenčku u druhého jsem dal za 1.5 hodiny [ventil] (12.7.2017 11:00:00)
elstrem: To fakt vypadá, že to pěkně zvojtili na úřadě při vydávání druhopisu TP. A co je to za motorku skutečně? 634 nebo 632 - tedy vzhledově 638 TS s motorem typu 634 (s číselným označením 632) s alternátorem? každopádně musí souhlasit číslo rámu jak na štítku tak na rámu s číslem uvedeným v TP. A pak musí souhlasit typ motoru - tj. první trojčíslí na začátku čísla motoru. [Ota] (12.7.2017 10:47:47)
Běžná praxe. Známí navezou svá auta ráno, když jedou do práce nebo ještě večer. Dají papíry a klíče kamarádovi a on si to tam pak postupně tahá. Už jsem viděl i auto, které bylo i přes zachovalý vzhled tak vrakoidní, že bych ho nepustil, ale prošlo. Evidenčky se ale snaží dělat co nejrychleji, jen najet, nafotit a ověřit VIN a šup ven. A když jsem byl s motorkama, snažili se mě tam vždy co nejdřív vmáčknout, jen nafotit, omrknout, zkusit světla a klakson, případně si to někdy sundá ze stojánku a zkusí zabrzdit. A to jen někdy, u pěkných motorek to nedělají. Bojí se. [longr] (12.7.2017 10:23:10)
elstrem asi jak kde.Co jsem zjišťoval musí to projet přes linku.PROJET znamená PROJET ne donést kopu součástek [nunici] (11.7.2017 22:35:08)
ventil: pohoda já čekal v pondělí s autem 3 hodinky...
elstrem: no uvidíš sám třeba to usmlouváš
[Klouzec] (11.7.2017 22:32:10)
A v čem je problém, když dovezu komplet motorku v kufru. Na STK vytáhnu kostru, motor kola a zbytek dílů nechám v kufru? Na evidencku stačí rám, motor a kola. [elstrem] (11.7.2017 22:25:51)
Včera jsem jak debil zase čekal na stk přes dvě hodiny a je zajímavé jak to tam chodí. Při příjezdu předemnou stály ve frontě dvě auta. To jsem neviděl co mají místní borci nachystáno vedle budovy za svoje kučafty, které průběžně naváželi na linku a mezi tím nabírali evidenčky. Dokonce se jim tam narval i borec s žigulem na podválu a po úkonu zase vycouval. Jo a natahování doby kontroly je opravdu k smíchu. [ventil] (11.7.2017 22:17:46)
na vozejku evidenčka neni problém ale musí to připomínat motorku ne zboží ráno do chotusic :D [Klouzec] (11.7.2017 22:16:51)
Bylo mi řečeno že na vozíku není problém, prostě moto musí fyzicky projít přes stabilní kameru na lince ve stavu kdy je jasné že je to motorka a ne odvoz do kovošrotu [nunici] (11.7.2017 22:02:38)
s motorkou v kufru poletí jak papírovej čert [Klouzec] (11.7.2017 21:50:48)
Pokud ti sedi cislo ramu s technicakem tak evidenckou projdes. Mel jsem to podobne na sve panelce r.v. 74. Na stitku a ramu je typ 360, ve velkym technicaku typ 634 a v malym mam zapsano 638 soutezni motocykl. No proste kravina. Asi bych to pak resil pres Jawu at mas nejaky papir v ruce podle kteryho to opravi. [Kuba J.] (11.7.2017 21:33:38)
a v čísle motoru ti musí souhlasit typ - v TP máš 633, tak motor musí začínat 633. S motorem 634 nebo 632 tě vyženou. [monty] (11.7.2017 21:32:45)
i na evidenčku musíš na linku tak ať se to dá nafotit [nunici] (11.7.2017 21:30:18)
s rozebranou motorkou v kufru tě vyhoděj [Klouzec] (11.7.2017 21:21:23)
Díky, číslo na rámu souhlasí s štítkem na rámu. Číslo motoru se neeviduje. Ještě se chci zeptat,motorku mám rozebranou v kufru, tak na evidencku by to nemělo vadit. Akorát vyfotí číslo na rámu a štítek? [elstrem] (11.7.2017 21:03:38)
Hm,to vypadá jako debilně vystavenej druhopis. Nějaká kravka to špatně napsala.Ale jestli je v TP číslo rámu(vin) stejný jako na motorce, (634-xxx) tak na STK projdeš. Štítek bych ale raději vyměnil za takovej, kde všechno souhlasí s TP. [monty] (11.7.2017 20:40:51)
Tak jsem to byl zkouškou. Dle TP:
Tovární znacka:Jawa 350/632_0_00
Vyrobni číslo 634-0025××
Motor 633
Rok výroby 1990
Rok 2002 vystaven druhopis za původní TP.
[elstrem] (11.7.2017 20:29:07)
a datum vydání techničáku? [monty] (11.7.2017 17:36:40)
Číslo rámu sedí, číslo motoru neevidovano. Na rámu je typ 634 v technickým 632. [elstrem] (11.7.2017 17:30:24)
A číslo rámu sedí s techničákem? To je nějaký divný, doklady mně přijdou jako z jiný motorky. [monty] (11.7.2017 17:21:08)
No, byl jsem pro to včera večer. Předchozí majitel to na sebe před loni v pohodě přepsal. [elstrem] (11.7.2017 17:06:02)
Diky, ještě co s tím rokem výroby v TP 1990? Kvůli evidencce. [elstrem] (11.7.2017 17:04:04)
spíš mi to přijde jako čtyřka na dvojkových papírech. Tos ty papíry nekontroloval? [maspe] (11.7.2017 17:02:43)
Řekl bych, že nejsnažší bude nový štítek a sjednotit ho s TP. Číslo rámu na 634 z roku 1976 mám na levé straně u zadních držáků motoru. [Jad] (11.7.2017 16:46:55)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15