Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157346
Online: 2546
Přihlášených: 2
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Cholerix
Lukino12
Jad
chlup
Leopold Makumba
Verdom
holdas
Karlos559
chlup
Milos634
Jad
richard
nunici
ventil
Sukin
Verdom
holdas
Cholerix
Leopold Makumba
gargamel
Free
monty
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Výplet kola
[Cholerix]
(7.8.2017 21:29:39)
Příspěvků:
21
, poslední:
3.3.2018 21:30:26
64873.
Informace
Dobrý den páni. Před měsícem jsem dal kola z Panelky na novej výplet do Moto Nový. Přední ráfek je původní ve slušným stavu zadní bude funglovka.
Chtěl jsem chromový dráty. Po 3 týdnech jsem urgoval telefonicky i osobně. Bylo mi zděleno že to urgují a objednávají ale že chromový dráty nejsou. Byly mě nabídnuty dráty nerezový. Mam je vzít ? Jaké s nimi máte zkušenosti. V ruce sem je měl ale na kolech sem je ještě neviděl. Jaká je to kombinace chromový ráfky a nerezový dráty ?, vaše názory doporučení ?
Originál dráty po výjezdu motorek z továrny byly pozink?
[Lukino12]
(3.3.2018 21:30:26)
Já už vlastně mám tak napolo zaběhnutou testovací metodu:-) Před cca. 15 lety jsem se svojí 634 "skákal" v rychlosti asi 65 km/h přes vyvýšený železniční přejezd u nás ve vsi. Po určitém počtu skoků (nebylo to moc, řádově do deseti) praskly 2 ocelové pochromované dráty v zadním kole. Teoreticky bych se tam mohl teď po letech vrátit a se stejnou motorkou, akorát s nerezovým výpletem, to absolvovat znovu. Proč jen se mi sakra vůbec nechce…? :-)
[Jad]
(9.8.2017 15:58:41)
Tak já ty svý nerezy na 450 a 455 s Pavem jezdím, ale motokros na nich fakt zkoušet nebudu :))
[chlup]
(9.8.2017 11:53:15)
nezkoušel někdo test na motokrosový trati ,nebo tankodromu (nerez vs. ocelový špice) ? Je jasný kdo má motorku jako uloženku,že mu špice nepraskají.Ta nerez má přecijen odlišný vlstnosti.
V dávný minulosti jsem zkoušel J 638 na tankodromu.Jediná závada prasklej držák motoru a naprasklej přední blatník.Jinak vše OK.
[Leopold Makumba]
(9.8.2017 10:43:20)
Přesně jak píše Holdas. Tam kde prdne nerez drát, je železák už dávno po smrti.
[Verdom]
(8.8.2017 16:17:07)
Ono taky záleží na ráfku, jak je šišatý a jak ty dráty někdo při výpletu přetáhne. Pokud je ráfek rovný a dráty cca stejně napnutý, není problém.
[holdas]
(8.8.2017 15:57:06)
mám nerez na původní panelce, chrom moc svítil, po pár jízdách se drobet zašpinil a ráfek taky a nebije to tolik do očí jako chrom nový
[Karlos559]
(8.8.2017 11:36:21)
Mám nerezy na dvou ČZ na 16", hlavy jsou ohnuté cca 30°, žádný problém s nimi není.
[chlup]
(8.8.2017 11:02:49)
Tiež mám nerez, na 634 zatiaľ 9000km a všetko v poriadku
[Milos634]
(8.8.2017 10:23:08)
No, já jsem na to zvědav. Taky jsem slyšel spoustu zkazek o praskání nerez drátů, přesto jsem si je na 634 i spolu s hliníkovým ráfkem dal. Zatím jsou tam necelý rok, teď jsme absolvovali dovolenou kolem 1000 km ve dvou s bágly (celkový "náklad" cca. 200 kg) a zatím dobrý...
[Jad]
(8.8.2017 9:50:43)
Dráty praskají většinou na starších strojích typu pérák co mají pulbubny a a dráty u hlavičky ohýbané . S rovnýma problém nebývá .
[richard]
(8.8.2017 9:34:34)
Potkal jsem na benzince partu na pérákách na nerez výpletu,prasklá špice -mělo to při pomalých rychlostech divný pazvuk,chvíli trvalo než jsme přišli na to proč
[nunici]
(8.8.2017 8:41:46)
Na 559 mám taky nerez a bez problémů, pohádky o praskání më byly taky tlumočeny bez úspěchu.
[ventil]
(8.8.2017 8:24:51)
Myslím, že nerezové určitě nebudou vypadat hůř než origo pozink. Jinak z pohledu mechanického namáhání je pro drát nerez samozřejmě horší.
[Sukin]
(8.8.2017 8:14:05)
Nerez je v poho. Nic mi jeste neprasklo a to celkem jezdim. A to i po nasich tankodromech okolo. ;)
[Verdom]
(8.8.2017 7:21:19)
Na 5 strojích mám nerezy, zatím nic neprasklo, vypadají takto:
http://ariocar
pus.rajce.idne
s.cz/Repase_35
3_1959/#P52707
32.jpg
http://ariocar
pus.rajce.idne
s.cz/Repase_35
3_1962/#P62309
43.jpg
http://ariocarpus.rajce.idnes.cz/CZ_455/#P6240459.jpg
http://ariocar
pus.rajce.idne
s.cz/Renovace_
Jawa_Robot/#Ro
bot_06.jpg
http://ariocar
pus.rajce.idne
s.cz/Parez_ren
ovace/#P404019
3.jpg
[holdas]
(7.8.2017 23:55:01)
Díky. Jdu tedy do toho nerezu. Taky sem slyšel že praskaj (ale nikdy neviděl ) proto sem chtěl původně chromový. Sám dráty shánět nebudu stejně by je dělal on. Kola jsem mu odnesl protože to mam kousek, on je schopnej a zajišťuje kompletní servis, tak co bych se s tím pachatil páč tomu rozumím jak koza petrželi.
Já jen zaplatím a mam hotový kolo. Čekat na dráty až dostane chromový to se mi už nechce, přeci jen kola tam má měsíc a to je už docela dlouho.
Jen mě zajímá jak ty nerezy na kole vypadají.
[Cholerix]
(7.8.2017 23:25:41)
Slyšel jsem názor,že ty nerezový dost praskají (konkrétně do kol JAWA 50 -550 ).Má někdo víc info ?
[Leopold Makumba]
(7.8.2017 22:57:53)
Akurát dneska som vyplatal kola 16 z kývačky a dával som nerez 3,5x124, len pred nahodením som dráty prebehol na leštičke a vyadajú ako chrómové s rozdielom, že nerez je hlavne pevnostne niekde inde ako železno-chrom.
[gargamel]
(7.8.2017 22:41:34)
ted sem je taky kupoval zatim bez problemu
[Free]
(7.8.2017 22:35:26)
Klidně dej nerezy, bude to fungovat OK.
Nebo chromy tady ?
http://www.mon
tyjawa.cz/inde
x.php?page=sho
p.product_deta
ils&flypage=sh
op.flypage&pro
duct_id=57&cat
egory_id=6&man
ufacturer_id=0
&option=com_vi
rtuemart&Itemi
d=26
[monty]
(7.8.2017 22:21:57)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15