Příspěvků: 7, poslední: 22.8.2017 22:31:1464921.Elektro
Prosím o radu. Mám Čz175/470. Motorka je po go. Dynamo mám 45w relé magneto 75w po úpravě na 45w. Když jsem motorku nahodil dynamo dobíjelo asi 50km poté se rozsvítila kontrolka. Očistil jsem komutátor uhlíky vyměnil když měřím napětí od uhlíku nejde z nich žádná šťáva. Do dynama jsem jen na skoušku pustil 6v a vše je průchozí. Všem dík.
O té kostře se mě už i zdálo. Dnes jsem se na motorku nedostal. Je to ale také možnost. Mašina je totiž v komaxitu. Vím, že to bude nějaká blbost. Jde o to odhalit to co nejdřív ať se ještě stihnu projed.
[Pavel]
(22.8.2017 22:31:14)
Pavel: Dobrý je kostřit všechny spotřebiče drátem přímo z baterky, než se spoléhat na vodivost rámu přes vrstvu laku (zvláště, když je v komaxitu). Ideální je natáhnout kostru i na dynamo - já jí mám chycenou přímo pod šroubem, kterým se kostří jeden z uhlíků na plášť dynama.
[Ota]
(22.8.2017 8:42:11)
Na kostru jsem také pomyslel.Ted mám kostru z baterky nataženou do světla což mě trochu překvapilo.
[Pavel]
(21.8.2017 20:14:33)
Může to bejt cokoliv. Nějakou banalitou, jako je blbé ukostření relátka počínaje a vyhřátým rotorem, ze kterýho se odletovaly dráty z komutátoru, konče. Ideální je, pokud si nastuduješ funkci celé dobíjecí soustavy v knize od J. Dočkala - Opravy, úpravy a seřizování motocyklu Jawa (ke stažení zde v technice) a budeš postupovat podle ní.
[Ota]
(21.8.2017 8:04:47)
Mrkni o par prispevku nize, take jsem laboroval s dobijenim a byla to nakonec blbinka.Ale potrapila.
[Standa2]
(20.8.2017 17:23:54)
Tak jsem to nezkoušel. Zítra to vyskoušim. Dnes jsem sundal rotor a dal švagrovi na proměření.
[Pavel]
(20.8.2017 15:11:55)
ani když drát ze svorky relé M dáš na kostru tj plné buzení nic na uhlících nenaměříš?
[krf]
(20.8.2017 12:33:57)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15