Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157305
Online: 3459
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Verdom
Verdom
elevator
70CB750
Sim
Verdom
70CB750
Sim
Verdom
Sim
70CB750
Verdom
Davy_
Chong
Endy
mihal
CZJawa
Verdom
Milos634
monty
ventil
Verdom
Verdom
monty
Verdom
Pucfol
70CB750
70CB750
mais
Verdom
krf
Verdom
krf
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Držák na přední kolo motorky, montovatelný na tažné.
[Verdom]
(3.9.2017 7:29:48)
Příspěvků:
32
, poslední:
6.9.2017 14:32:17
64969.
všechno ostatní
Nevíte někdo, zda je možné v ČR koupit a provozovat tento držák
https://images
-na.ssl-images
-amazon.com/im
ages/I/510dgK4
bG0L.jpg
Nebo tady:
https://www.pi
cclickimg.com/
d/l400/pict/17
2003214671_/Mo
torcycle-Trail
er-Carrier-Tow
-Dolly-Hauler-
Hitch-Rack.jpg
Snad krom S11 nemám doma nic do 100kg. U tažený motorky, když se hmotnost rozloží by i za 75Kg zatížením šla 150kg moto teoreticky táhnout a skůtr asi i těžší, jelikož tam je váha na zadním kole. No nic, uvidíme časem. ;)
[Verdom]
(6.9.2017 14:32:17)
S evropskou homologací je možné pořídit na kouli nosič motocyklu od f. Hakr. Nosnost max. 100 Kg.
http://www.hak
rbrno.cz/img/a
uto/16/0/CROSS
_orezova%20ces
ta_retus_uv.jp
g
[elevator]
(6.9.2017 8:16:59)
Třídy závěsů v USA jsou třeba tady:
http://www.eyershitch.com/trailer-hitches.html
v podstatě je možný dát závěs na jakýkoliv auto, ta hranatá trubka je praktická třeba na nosič na kola nebo na nosič na krámy.
[70CB750]
(5.9.2017 16:13:48)
[Verdom] > tak logiku to ma, to je jasny ... spis mi vrta hlavou, jak to je teda reseny za morem, protoze fyzika tam plati ta sama. Jestli je to o tom, ze auta evropskych rozmeru tam vubec nemaji povoleny tazny a dava se to jen na ty nakladaky prevleceny za pikapy?
[Sim]
(5.9.2017 14:32:17)
Sim: Povolené svislé zatížení koule je zpravidla 75kg, což opravdu není moc. Je to dáno ani ne tak mechanicky tažným (u SUV to je našroubovaný do zadní traverzy a uneslo by to násobně víc), jako možností ovlivnění chování vozidla. Pokud by to kupříkladu nebyl statický tlak, ale tah, prodlouží se brzdná dráha odlehčením zadku. Při tlaku zase na té páce můžeš snížit účinnost přední brzdy a ovlivnit zatížení nápravy (pokud by bylo už auto plně obsazené) proto se sichrují. Což je asi logický.
[Verdom]
(5.9.2017 14:12:54)
Ofšem tohle je mazák:
doprava motorky v dokonalým stylu
https://i.pini
mg.com/736x/09
/22/c6/0922c6e
34883d0a384626
1e17ea91221--h
aul-rennsport.
jpg
[70CB750]
(5.9.2017 13:00:50)
[Verdom] > tak ono asi neni technicky zas az takovy problem to namontovat na kouli stejne, jako nosice na kola. Ale ono se to nezda, koule ma povolene zpravidla pomerne male svisle zatizeni (desitky kg), takze na neseni radove poloviny vahy dvousetkilove motorky a jeste s hmotnosti nosice to nikdo nepovoli. A na Babetu to zase nikdo delat nebude, to se soupne do kufru.
[Sim]
(5.9.2017 12:44:46)
Sim: Já vím, že u Jawy by nic nemělo hrozit ohledně mazání. Tím méně při přizvednutým předku. Ty držáky za velkou louží jsem koukal celkem frčí. Od jednoduchých:
https://images
-na.ssl-images
-amazon.com/im
ages/I/71lyU%2
BF663L._SY355_
.jpg
Až po celkem sofistikovaný a i s nájezdem:
http://tow-ster.com/images/Full.Left.Side.Installed.JPG
Třebas to dorazí i sem. ;)
Jen tam mají výhodu toho jeklu. Na kouli něco takovýho bude asi problém. Leda jí sundat a našroubovat to za její upevňovací šrouby přímo na tažné. Ale těch typů tažných je tolik, že do toho oficiálně se nikdo nemůže pustit.
[Verdom]
(5.9.2017 7:30:53)
Jo, zajimavy je, ze "motorkou" tahat auto jde (viz goldwing retriever) ... ale autem motorku uz nee :-/
[Verdom] > zrovna u tech nasich peklostroju nema zadny smysl resit mazani prevodovky - at uz s chodem motoru, nebo bez nej, jsou na kejvach (i pozdejsich nastupcich) prevodovky mazany castecnym koupanim ozubenych kol v olejove lazni, takze i pri jizde bez motoru je prevodovka mazana stejne jako za chodu motoru. Narozdil od obehoveho mazani, kde za chodu motoru cerpadlo bezi a pri stojicim motoru ne.
[Sim]
(4.9.2017 16:48:36)
Mihal: tady u nas se to da pujcit
https://www.uhaul.com/Trailers/Tow-Dolly-Rental/TD/
i s tim ze to vratis nekde jinde - uhaul je retezec - nez sis to pujcil. Takze se muzes prestehovat napric kontinentem, kramy v pujcenym nakladaku a auto za nim tahnes.
Samo, ze mi zas nejakej picus rekne ze to sem nemam tahat, ale ja si proste nemuzu pomoct :)
[70CB750]
(4.9.2017 16:11:12)
No, na zdechliny si něco na tažný svařim. Aby se to v případě nouze dalo hodit do kufru a pro zoufalce mezi pole dojet. ;) Pár km musí kejva přežít i s vyřazeným kvaltem. Jako chápu, že jet s tím, přes půl Ameriky s CB750 byla blbost, ale kolem komína by to mělo být v poho. Hlavně asi netrefit ten autobus s německýma důchodcema, bo to by si asi pojišťovna i orgáni na mě smlsnuli. ;)
[Verdom]
(4.9.2017 14:05:58)
To je podobnej pripad jako tahani sajdkary na tyci. Kdyz se chytne za osu predniho kola, tak ani neni nutny ridit. Akorat ze ta tyc musi bejt homologovana a na motorce musi nekdo sedet. Teoreticky by sla pouzit nafukovaci pana ze sexshopu. Prcat muze, tak muze i ridit. Ale homologaci tej tyce jsem este nevyresil.
[Davy_]
(4.9.2017 12:16:21)
No pěkný, mě by se líbilo :). Snad doba dozraje i těmhle řešením. Snad by mě bylo jen líto ojíždění té zadní pneumatiky. Variátor by s tím problém neměl. K zadnímu kolu je připojen odstředivou spojkou hnanou od variátor. Sebevíc točící se zadní kolo proto nemá pražádný vliv na sepnutí odstředivých segmentů. Kdyby to tak bylo dal by se stroj s variátorem roztlačit a to se nedá :)
[Chong]
(4.9.2017 8:13:24)
Casy se vraceji. Strejda mi povidal, ze takhle tahal motorku, kdyz jezdil motokros. To byly ale sedesaty leta. Sekundarni retez sundavali.
[Endy]
(4.9.2017 6:32:21)
https://auto.s
me.sk/c/688399
8/aj-dvojkoles
ovy-prives-na-
tahanie-aut-sm
ie-jazdit.html
Ja som ich uz par krat videl...nosia si tak auta na preteky
[mihal]
(4.9.2017 1:05:59)
Motorka, to ještě nic není :-) :
http://czjawa.
rajce.idnes.cz
/Tuning_made_i
n_Canada_-_Wic
ked_Garage/#au
to2.jpg
[CZJawa]
(3.9.2017 23:55:06)
Milos634: Jasně. A do TP auta zapsat: Přívesný vozík Jawa 354 s příslušenstvím. ;)
[Verdom]
(3.9.2017 19:55:48)
Za auto motorka, za motorku PAv :D
[Milos634]
(3.9.2017 19:05:15)
Skůtra bys dal zadkem dopředu, a řídítka přivázal gumicukem.
[monty]
(3.9.2017 17:58:46)
bylo to tuším už i na motorkářích
[ventil]
(3.9.2017 15:58:59)
Ale je pravda, že legislativně to je jak píše krf, evropsky neřešitelný. S dalšíma kolečkama by to už byl přivěs vlastní konstrukce bez SPZ. :)
[Verdom]
(3.9.2017 15:46:32)
No poslední absurditou by byla kolébka na zadní kolo s vlastníma kolečkama. ;) Ostatně, ale i to by šlo a do kufru se asi taky vešlo.
[Verdom]
(3.9.2017 15:39:37)
Tak zrovna variátor by z toho nebyl odvázanej .
15x
Pokud to chceš, tak takovej umak lehce vyrobíš na obyčejnou kouli,a na pár kilácích to můžeš risknout, že tě nechytí PČR.
[monty]
(3.9.2017 15:29:29)
Ale mě by šlo jen o odtah mrtvoly pár km a nebo třebas skůtru s variátorem na dovču pár km. ;)
[Verdom]
(3.9.2017 14:12:09)
Největší problémem by byl závěs přimontovaný na autě (montáž a demontáž),váha motocyklu a jeho náklony do zatáčky a také mazání sekundáru,včetně převodovky,která se maže jen při chodu motoru .
[Pucfol]
(3.9.2017 13:44:59)
CB750 samozrejme, jsem se uklep.
[70CB750]
(3.9.2017 13:17:32)
Hele na to bacha. V sedmdesatych letech takhle tahali 760 Hondy a odchazela jim loziska na vystupu z prevodovky protoze to maze jen tim co tam je, zadnej olej neobiha.
Ja bych dal jedine se sundanym retezem ale asi je to i od motorky.
[70CB750]
(3.9.2017 13:15:27)
Tohle bylo kdys ve světě motorů, že nějaký svazarmovec, takto tahá svůj silniční závodní stroj za (asi tenkrát R4CV) autem - měl to ještě vytuněné, že měl napevno chyceno za osu předního kola, které měl v interiéru a motorka se normálně točila do zatáčky ve svém krku, ale o homologaci to neslyšelo ani z doslechu a přes mlhu
[mais]
(3.9.2017 12:34:59)
Na výměnné tažné, se čtvercovým průřezem pro US to na ebay koupíš:
http://r.ebay.com/LHZXbf
Ale to je v ČR k ničemu.
Pravda, za nějakým trábošem táhnout Varadero po dálnici,
asi bych za ním psychycky dlouho jet nevydržel,
ale kdyby se stanovily nějaké limity a rychlosti, tak jako nápad to uplně špatný není.
Ono špatně ukotvená motorka na vleku, taky nic moc, vše je o lidech. ;)
[Verdom]
(3.9.2017 9:35:07)
náklad přesahuje :-) toto jede kolem po silnici tj není to pouhý náklad ale přívěs :-D jako tahat si takhle krosku z vesnice na dráhu asi jo :-)
[krf]
(3.9.2017 9:02:14)
krf: to náklad přesahující vlek taky ne, ale při opatření výstražným praporkem ano. Držáky na kola před pár lety, který přesahovaly auto mi přišly taky na hlavu a dnes je to běžná věc. Jen se mi to na převoz nějaký mršiny z polí, kde klekla, zdá pohodlnější, než tahat vlek. ;)
[Verdom]
(3.9.2017 9:00:28)
ten držák, jak je motorka na placku k autu / karavanu ano, tohle už od prvního pohledu nesplňuje žádnou evropskou normu :-D od osvětlení, přes RZ po hrany
[krf]
(3.9.2017 8:46:28)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,25 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15