Příspěvků: 15, poslední: 14.9.2017 16:28:1264990.Veteráni
Zdar chlapi, co rikate na tento paskvil? Na bazosu se objevil klon peraka a 350desatky OHVcka. https://motorky.bazos.cz/inzerat/79189713/JAWA-350-OHV--PERAK-MOTOCYKL-VETERAN-FJ.php . Kolik si myslite ze mu budou lidi za to ochotni nabidnout, popř kolik by jde dali vy? :)
Však já to taky nemyslel hanlivě. Spousta motorek prošla třeba v 70. letech relativně citlivou štětkometodou a dodnes to vypadá líp a patinověji, jak kdejaká kývačka v tlusté vrstvě akrylátu.
[longr]
(14.9.2017 16:28:12)
longr: Deadman: jistě formulace nic moc stav...jaký je, nicméně machrřeči zbytečné - inzerce jaksi není plná 350OHV a zájemci jsou...tedy i kdyby tam nenapsal nic, prodejce si najde, že to nějakou jakousi úpravou technického stavu prošlo je z fotek jasné i přespolním a dojíždějícím
[mais]
(13.9.2017 19:04:06)
To je přece patinovka :)
[longr]
(10.9.2017 23:40:34)
"DOSTI SLUŠNÝ STAV po RENOVACI" - už jen ty kola natřený komplet v celku i s výpletem - jasně vypovídají, jak renovace probíhala. To vezmete plechovku barvy, štětec a motorku tak jak stojí natřete. Ze zbytku otřete olej a šmír hadrem namočeným v benzínu. Voila! Renovace hotová.
[Deadman]
(10.9.2017 20:08:51)
Tak to je varianta :) Ale stejně bych na to neměl. I přesto, že OHV se mi líbí snad ještě víc, než OHC, tak na kývačkoOHC se jezdí líp :)
[longr]
(10.9.2017 17:20:28)
Aby to mohlo na silnici dojdeš za panem XY dáš 6000kč a máš oficiálně véčka, dělal jsem véčka na žigula a ani to nechtěl vidět... vepředu světla z řady 05 ale je to hezký červený, říkal jen pěkný...
[Klouzec]
(10.9.2017 15:09:50)
Mně se to líbí. Není to origo, ale nikdo to netvrdí. Mohlo by to celkem pěkně jezdit. Je to ale bez papírů a tak bych to nechtěl. Aby to mohlo na silnici, asi by to stálo dost úředničiny a to mi jednou stačilo.
[longr]
(10.9.2017 13:52:53)
Jawa: Na papiry to dostanes pres jinou zemi EU - holandsko, anglii, belgii ..
[Krizoň IV.]
(9.9.2017 19:56:29)
Jako upřímně mě se to moc líbí tak, jak to je ale reálně toto dostat na papíry bude asi problém ne? Původní doklady jsou dnes skoro nesehnatelné a veteránská čísla vám nikdo nedá když to není origo stav nebo renovovaný. Takže moto za 300 tis + abych se na něj doma jen díval nebo s ním jezdil po poli asi nemá žádný význam..
[Jawa_is_still_alive!]
(9.9.2017 18:18:36)
Souhlsim s montym. Jednak se mi to libi, a taky bych to nechal tak jak to je, a druhak si myslim ze cena kolem pul mega bude spis dolni hranice. Vzhledem k tomu za kolik se prodava 500OHC, a OHaVa je o dost vetsi rarita.
[Krizoň IV.]
(9.9.2017 11:44:41)
Nedal bych nic, pač to nechci, ale když už bych to chtěl, tak bych to nechal tak, jak to je, protože je to hezký příběh, jak si lidi modernizovali staré čtyrtakty, aby mohli v dobách dvoutaktů jezdit...pro mě to má větší cenu, než dokonalá inertní nablejskaná renovace, ještě kdyby to mělo jistý původ, kdo to měl, jak to měl, kdo přestavěl, to by bylo bájo,...
[mais]
(8.9.2017 21:05:38)
Jak píše Monty. Spíš bych se přikláněl k vyšší hranici.
[ED250]
(8.9.2017 20:53:41)
Tak je to celá 350 OHV, jen bez přední vidlice a s dodělanejma kluzákama.
300 000,- typuju minimum, ale klidně půl míče - přední vidlice a světlo se koupí v replice do 50,- a je celej veterán.
[monty]
(8.9.2017 20:20:07)
Nedal bych za to ani korunu, je to stará nepoužitelná veteš bez papírů.
[Venca_n]
(8.9.2017 20:18:42)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15