Příspěvků: 23, poslední: 13.9.2017 10:24:3565001.Informace
Ahoj všem, dostal se mi do ruky pionýr, který je psaný na neznámého mrtvého, chybí mu výr. štítek na rámu a VIN jsem rozklíčoval podle čísla vyraženého na motoru. Nemám k němu ani starý TP, ani štítek z rámu. Jméno mrtvého zatím neznám. Vím, že bych měl zkusit otevřít dědické řízení, ale máte někdo nápad, jak postupovat v tomto konkrétním případě, když v ruce nemám vůbec nic (TP ani štítek), neznám jméno majitele a jeho dědiců a motorka byla dlouhé roky nepojištěná? Vyplatí se po tom v tomto případě vůbec pídit? A další věc, kdyby se mi tohle všechno už podařilo, nebude po mě nebo po dědicích ČKP vymáhat peníze za ty dlouhé roky neplacené pojištění? Další varianta je sehnat štítek z vyřazeného motocyklu stejného typu a dát to celé na ,,véčka". Všem předem moc děkuji za jakékoliv postřehy v této zapeklité situaci.
Pesij: problém s lidmi u vás nelze vztahovat obecně na véčka, co se týče jedné přenosné v_rz na více strojů někde jsem pochytil že toto SNAD i lze, ale víc jsem se o to nezajímal. Podmínky véček jsou specifické a lze jen přivítat jejich možnost dokud to jde. Co se týká počasí v březnu, ano je nevyzpytatelné, ale hodně zim zpět poprašek krom hor nepamatuji a někde je náhradní termín normální. Ale beru, že není asi žádoucí véčka rozšiřovat, jak se jich v minulosti zneužívalo víme, jinak viz. kolega dole.
[ventil]
(13.9.2017 10:24:35)
Ondrero: Mělo by to bát možné. V jednotlivých plných mocích by podle mě ale mělo být výslovně uvedeno, k čemu tě zmocňují - tzn., že dva z dědiců se vzdávají nároku na dědictví ve prospěch toho třetího. A předpokládám, že podpisy na plných mocích budou muset být úředně ověřeny. Nejlepší by bylo, kdybys ses s tou notářkou nejdříve dohodnul na tom, jak mají být plné moci sepsány, aby je neshledala jako nevyhovující, pokud se s tebou teda bez těch plných mocí bude vůbec ochotná bavit...
[Ota]
(13.9.2017 8:30:46)
Trvám na tom, že není nad normální, tedy bílé značky. "V" znamenají jen starosti a problémy navíc. Co si mám např. myslet o klubovém testačním komisaři, který dělá pravidlené retestace motocyklů v polovině března, kdy je teplota kolem nuly a poprašek sněhu. Chtěli jsme po něm náhradní termín, protože jet celkem 60 km ve slotě na motorkách se nám fakt nechtělo.Nakonec sice souhlasil, ale těch řečí kolem.Vím, je to o lidech. Dale mi vadí, že V-čka nejdou přepsat na nového majitele a nejdou ani dočasně vyřadit z evidence(depozit). Prostě každý rok (nově 2) retestovat, i když na stroji nejezdíš. Za mě osobně bych uvítal V značku na jméno, kterou bych mohl předělávat ze stroje na stroj podle aktuální potřeby. Nikdy totiž nejezdím na dvou motorkách současně. Ale to už bych chtěl asi moc.
[PesiJ]
(13.9.2017 8:24:46)
Pettr335: statisticky vzato, kdekoli se mohou vyskytovat tito orgáni.
[maspe]
(13.9.2017 8:08:18)
Mohu od všech dědiců (3 lidi) dostat plné moci a pak vše řešit sám s notářkou?
Jakože mi dávají plnou moc ohledně dědictví motocyklu atd atd.
Protože to nechtějí řešit.....
[Ondrero]
(12.9.2017 20:30:26)
Holdas: přesně tak, rýpalkové totiž nesplní statut HV, já si akorát na krajský registr zavolám na přepážku historických a sportovních vozidel kdy se můžu dostavit a do půl hodiny odcházím s doklady i bez fronty
[ventil]
(12.9.2017 17:08:10)
Mám veterány testované a mám je na bílých značkách...proč? Protože chci a uvažuji následovně..
Značky pro historická vozidla jsou značky pro vozidla, která by se jinak nedala provozovat, nejsou nijak nárokové.
Tedy - narveme-li spoustu kejvaček, Š100 a novějších aut na V značky akorát upozorníme na tento stav šimla úředního a ten nám celé veteránské testace patřičně zpříjemní a osladí...Nakonec na to nedosáhne skoro nikdo...
[mais]
(12.9.2017 17:07:08)
Jaký opruz s V značkami, pokud vozidlo vyhovuje parametrům HV, není problém. Pokud nevyhovuje, každý nadává, ale to je v pořádku. Alespoň se nedostanou na V bastardi typu 353 na 455 papírech, co je na bílých značkách k vidění.
Navíc od příštího roku bude testace na 2 roky jako STK.
Pio a moto by se mělo dát dostat na V pro člena klubu do 2000 Kč. Časově klubová testace, krajská testace a vystát frontu na krajským úřadě, kde se V značky přidělují.
[holdas]
(12.9.2017 16:43:14)
S opruzem "V" rovněž nesouhlasím, mám jen dvě zelené a ix bílých, členové i nečlenové klubu si na testace nestěžují a když se mě na akcích ptají jawaři nechápou jak je jednoduché V vyřídit za splnění potřebných podmínek. Samozřejmě jsou tací co nezvládnou vypsat ani žádost bez chyb, udělat fotky tak si za to zaplatí.
Karlos559: mě je to jedno, na registru se tě zbavili
[ventil]
(12.9.2017 16:30:41)
Kuba z Neve: Měl bych jeden osobní dotaz. Když píšeš, že někde jsou v klubu čůráci. Mohou být také na stanicích měření emisí čůráci?
[Pettr335]
(12.9.2017 16:26:26)
PesiJ: Já sem dal na véčka tak 12 motorek a tři auta, takže zkušenost s tim mám. Jde o to v jakym klubu to budeš testovat, někde sou rozumný lidi, jinde sou čůráci.. :D :D
[Kuba z Neve]
(12.9.2017 15:57:55)
Ventil: nikdo mi nic neslíbil, já se jen pídím, jak se k tomu dostat a proto jsem se jeho ptal, jestli neví, jak bych se to dozvěděl. Na DI mi bylo řečeno, že PČR mi to zjistit může. Tak jen zkouším, jestli to jde nebo ne.
[Karlos559]
(12.9.2017 15:53:35)
A kolik z Vás radílků má kolik motorek na "V"??? Je s nimi pěkný opruz. Není na "bílé" SPZ.
[PesiJ]
(12.9.2017 15:04:21)
Ota: Jo, pravda, chyba se vloudila. Ale v tomhle případě je to fakt asi téměř neproveditelné.
[longr]
(12.9.2017 14:32:06)
přesně jak píše Kuba anabáze co bude stát dost peněz a času kvuli fíkovi.
[Sukin]
(12.9.2017 14:26:24)
véčka tě vyjdou kolem 3000,- do tohodle bych se vůbec nepouštěl, je to ztráta času
[Kuba z Neve]
(12.9.2017 13:01:03)
longr: Za předpokladu, že ten, kdo chce na sebe motorku přepsat, není jedním z dědiců, tak se všichni dědicové nesmí vzdát nároku na motocykl, protože jinak by připadnul státu, když se všichni dědicové svého práva vzdali. Jeden z nich to musí zdědit a pak na dotyčného převést buď kupní či darovací smlouvou.
Me2T: Pokud nezjistíš, na koho je to psaný, a kdo jsou jeho dědicové, tak nemáš šanci. Jedině sehnat jiný doklady. A jak již bylo řečeno, VIN pionýr nikdy neměl. VIN se totiž začalo přidělovat až někdy v 82. letech. Jde o údaj ve formátu (u Jawy) TLJ 634 5 00 ET 000126. Dříve se přidělovalo jen číslo rámu.
[Ota]
(12.9.2017 12:41:32)
Díky, obecně jsem si to tak myslel, u pojistky mě šlo o to, že se bude muset platit za vše v registru kromě nějakých vyjímek což ti nýmandi schválili, minulost neřeším.
[ventil]
(12.9.2017 12:35:48)
Je potřeba otevřít dědické řízení a ode všech zaujatých musíš získat vyjádření, že se vzdávají nároku na pionýra. Pak se to notářsky dořeší a na úřadě ti to převedou. Co do pojistky záleží na tom, jak dlouho to není pojištěno. Zatím na pojistku myslím nevidí do roku 2000. Až to ty na sebe přihlásíš, budeš už mít pojistku sjednanou. A ČKP po tobě nemůže chtít vymáhat pojistku za mrtvého dědu či strejdu.
[longr]
(12.9.2017 12:16:57)
Dnes se každý bojí manipulace s osobními údaji tak se zjišťuje vše těžko, tvůj kamarád si koleduje a moc bych to nikde neventiloval. Jestli jste někdo teď doděďil popište jak. Mám dvě živé 555 na kterých jsem jsem se před cca 30 lety učil. Jedna je po dědovi a druhá po jeho bratrovi bez potomků, každého řešil jiný notář. Za otevření řízení je tuším 500, co dál abych vše vyřídil? Oslovit celou famili po republice?
Obávám se do budoucnosti toho co nám připravily ty netáhla z parlamentu ve vztahu k pojištění.
[ventil]
(12.9.2017 11:17:08)
tento případ řeším zrovna také: jak zjistit, kdo je majitel motorky, na DI to neřeknou odkázali mě na PČR, ale ty jak jim dáš Vin kratší než 17 míst, tak si neví rady. vínko si rozklíčoval dobře asi, pokud se nepletu vin a motor byli stejné. Zkusim se optat kamaráda, který odteď dělá u PČR, třeba pomůže, kdyby jo ozval bych se a dal Ti vědět, jak jsem to udělal, že znám jméno majitele :)
[Karlos559]
(12.9.2017 9:22:05)
No já jsem si na na DI zjistil, že v registru stále je, že majitel je mrtvý, ale jméno zatím nevím, pokusím se ho zjistit.
[Me2T]
(12.9.2017 8:49:23)
ahoj a když nic nevíš, tak jak víš že je přihlášenej. To že mám SPZ neznamená že je přihlášenej u pionýrů se malovaný SPZ nemuseli vracet. a VIN pionýr nikdy neměl, měl jen výrobní číslo a to podle čísla motoru nejde nijak rozklíčovat. Nepojištění nevadí!
[HonzaBK]
(12.9.2017 8:36:39)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15