Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 36, poslední: 28.9.2017 20:07:0365036.Cizí (tj. ne JAWA a ČZ) motorky
https://video.aktualne.cz/auto-report/honda-x-adv-testovali-jsme-prvni-suv-pro-motorkare/r~4d6222869f8d11e7a8460025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=videobox&utm_content=editor1&utm_term=position-1
Sim: je to free cool in a trendy taky, pač to nemá každej...asi tak jako bejt hipster a jezdit na echt kole favorit, včetně původních brzd, které nejenže nebrzdí, ale ani moc nezpomalují [mais] (28.9.2017 20:07:03)
[Pucfol] > ja furt marne premejslim nad tim, v cem je vyhoda, kdyz tam neni nadrz a nemam se za co zaprit kolenama. Vysvetlis mi to?

[mais] > je mi to jasny, ono s tim sekanim to u me taky neni tak ruzovy ... ale je to cinnost, u ktery (minimalne kvuli ramusu) rodina zahradu opousti a ja mam na to vetsinou relativni klid.
[Sim] (27.9.2017 13:17:45)
Je to prase,ale trochu divočejší - začíná se mi fakt líbit. https://www.youtube.com/watch?v=FKe4Fiu4leY [Pucfol] (26.9.2017 21:38:23)
sim: když ti povím kdy a kam, tak tam bude o jednu motorku víc ;o)
jasně jezdí mnohem víc všeho, než kdy jsme začínali, přesto je pořád spousta míst, kde moc lidí nejezdí, zejména pokud víš, kdy tam jet... když sekám zahradu, tak se kolem motá drobotina domácí, takže ještě hlídám, abych nezlikvidoval sekačkou hračku..
[mais] (26.9.2017 20:32:33)
debata spíš na motorkare.cz
každopádně x-adv750 je v itálii a francii v top15 a prodávanější než afrika1000
[bledemon] (26.9.2017 19:06:59)
[mais] > marne premejslim, kam bych mel jet, abych si mohl vychutnat samotu; at jedu, kam jedu, porad se motam v provozu, ktery je nesrovnatelne hustsi a rychlejsi, nez v dobe, kdy jsem s motorkama zacinal. Mozna tak motat se nekde na zapadlych silnickach v dodneska vylidnenem pohranici, ale ani tam covek nemuze vypnout, bo tam neni sam kvuli zviratkum, co se i s motorkama chteji pratelit :-/

To uz si vic samotu vychutnam, kdyz sekam zahradu :-D

Ale esi to myslis ve smyslu samotu, ze ti nikdo nekeca do rizeni a ze jedes sice v provozu, ale sam za sebe ... tak v tomhle duchu jezdim na motorce do prace ;-)
[Sim] (26.9.2017 11:04:03)
Sim: každému dle gusta...dneska, když už jedu na motorce, tak jen proto, abych si vychutnal tu samotu... [mais] (25.9.2017 21:40:08)
Mně se zase naopak na skútru blbě jezdilo na sněhu/ledu, nebo i na mokré polňačce. Právě proto, že člověk nemůže pracovat ručně se spojkou. I když to byla obyčejná dvoutaktní 50ka, chtělo to citlivě s plynem, jinak to hned hrabalo, podjíždělo...zkrátka nic moc. Co je zase ale na skútru neocenitelné, jak neprší a necáká v dešti na nohy. [Jad] (25.9.2017 16:03:02)
Mám na lítání do krámu taky takovou rejžovou paštiku http://verdom.rajce.idnes.cz/PCX/#P1130514.jpg
A třeba v zimě, na ledu a s nohama na zemi, se dá jet i celkem odvážně a při tom brzdit zadní kolo levou rukou.
Hotovej Švéd. :) Navíc si toho nikdo nikde ani nevšimne, zatímco kejchačka či panelka na parkovišti či před krámem budí dnes (až nelogickou) pozornost. :)
[Verdom] (25.9.2017 12:09:43)
[mais] > neni to tak davno, co jsem vytahl mladou na pujcenem skutru na vikendovy motocundr ... a tam jsem objevil kouzlo skutru pro jizdu mimo asfalt. Konkretne slo o pomerne rozbitou polnacku zarostlou vysokou travou a plevelem, kde nebylo videt na zem. Takze se muselo jet pomalu, aby pripadny naraz do neceho schovanyho v trave neznamenal pad - no a tady skutr bezkonkurencne vedl, variator si s tim narozdil od klasicky prevodovky s nutnosti stale spojkovat poradil s prehledem. Zrovna tak me na klasicky motorce furt tahala trava a ruzny slahouny kytek a krovi za nohy (a za stupacky), zatimco na skutru jsem tim projizdel naprosto v pohode jak nuz maslem.
Pritom to nebylo zadny namachrovany SUV, ale uplne obycejnej dvoutaktni pidizvik na malych kolech (tusim od Yamahy, ale to uz fakt nevim jiste). Psote na to, ze to je vylozene urceny do mesta, me to mimo asfalt prijemne prekvapilo a dovedu si predstavit, ze bezny skutr na 16" kolech udela ve vetsine rezimu lepsi sluzbu, nez tahle Honda.
[Sim] (25.9.2017 11:43:15)
Skutr prevlecenej za velkou motorku. Jako designove cviceni dobré, ale prodejni cisla ukážou, ta cena je nesmyslna. [Sukin] (25.9.2017 11:13:31)
Jen další pokus udělat ze skůtru něco jiného než skůtr. Výsledkem je opět jen skůtr.
Za mě úplně nahovno: 1. sedí se na tom jak na hajzlu (protože je to skůtr), 2. není to univerzální - je to nahovno na cestování i do terénu, 3. je to drahé. Očividně si to ale jednoho zájemce našlo - Pucfola.
Jako univerzální motorku v nabídce Hondy vidím něco jako Transalpa - od všeho trochu, ale je to ve všem použitelné, narozdíl od toho skůtra.
Enduro to není, kdo jel v terénu třeba na CRF250, nemůže dnešního transalpa ani afriku nazvat endurem. Cestovní to je, ale neposkytuje to takovu ochranu jako vyslovené cesťáky. Na ježdění do práce to vhodné také je, ale chybí tomu bezúdržbový kardan jako má např Deauville. atd.
Ano dnes je doba SUV, ale do této kategorie se schovají vozidla od skoro teréňáků, kerým chybí jen vyměnit kola a malinko vyšší pružiny až po 2WD pixly se světlostí sportovního sedanu, co mají jen vyšší kastli a horší aerodynamiku. Rozdíly tam jsou propastné.
[Deadman] (24.9.2017 22:57:13)
Dnes mě v nějaké reklamě v rádiu překvapilo neuvěřitelně z mého pohledu pitomé označení 'městský teréňák'. Ale je to pravda, vypadá jako do terénu, ale je do města. Takže na oboje na nic [maspe] (24.9.2017 22:27:16)
Není to skútr do města ani na ryby, moc těžké. Není to ani motorka na výlety po okolí, protože jak říká moje žena, jen točit plynem je pakárna.
Na druhou stranu to má nesporné výhody, které někdo jiný ocení. A to, dobrá ochrana proti větru, dešti, bahnu. Netřeba řadit. Dostatek výkonu mimo město i na dálnici.
[Aleš T.] (24.9.2017 10:05:50)
Dnes je divna doba, viz SUV nejprodavanejsi kategorie aut. Podle toho usuzuju, ze i tahle kombinace zdanlive neslucitelnych typu, prodavane za megapenize, se prodavat muze. [Endy] (23.9.2017 19:23:33)
Jako skútr i docela jo, ale za ty prachy existujou, myslím, zajímavější volby... [charlie.vlcak] (23.9.2017 17:53:46)
Zajímalo by mě, kdo si koupí za 300 000 skůtr, když za 350 je Afrika... [jaw250] (23.9.2017 17:25:34)
Mě špatný nepřijde. Takovej kříženec motorky a skútra, něco jako pionýr. Jen mi to přijde zbytečně výkonný a drahý. [Honza (Js)] (23.9.2017 13:51:22)
Pucfol: ok, na seriozní otázku, seriozní odpověď - chci-li se pěkně svézt ať už s autem nebo na motorce, tak mi nejvíc vyhovují auta s chromovanými nárazníky a nejlépe bez střechy a motorky ortodoxní jednoduché konstrukce na drátěných kolech lépe 4T než 2T - vše nové jsou pro mě jen přepravní manipulátory, od kterých chci, aby mě rychle někam dopravily, moc nestály a nemusel jsem se o ně starat [mais] (23.9.2017 12:19:29)
Mě osobně se skútry líbí. Plánoval jsem na dojiždení do prace koupit nejakeho burgmana 400-650.
Na courání po meste mám 50ccm skútr a jsem s tim spokojeny.
Na kochani Jawy a Virago, na vylety se zenou hodneho Bandita a dovadeni SV1000.
Kazdy ten stroj ma svoje. Pokud je pro nekoho modla enduro, tak samozrejme hani silnice a choppery.
Ja v terenu nejezdim, tak bych si enduro nikdy nekoupil.
Ale nebudu rikat, ze to jsou motorky na hovno.
Nejvetsi teren jsou pro me lesni cesty a to zvladne s prehledem Jawa.
Toho skutra na videu bych ja pro svoje jezdeni vyuzil.
Ale je to na me moc drahe a plne elektroniky co nemusim.
[Ondrero] (23.9.2017 12:04:39)
Skutry jsou pro chlapy co chtej bejt motorkari, ale soucasne maj radi kdyz jim fouka pri jizde na vaginu. :) [70CB750] (23.9.2017 11:51:38)
To byl jen nástřel,čekal jsem,že někdo nahodí jinou motorku ,prostě obyčejná diskuse.Jawa je už veterán a je jen dobře,že si ji tolik lidí hýčká,ale kdo se chce trochu pěkně svézt,určitě zvolí jinou mašinu,která se mu zrovna líbí a tak to má být. http://www.motocyklroku.cz/ [Pucfol] (23.9.2017 11:12:17)
krf: hustokrutopřísnarijánský kult...aneb hodit na to hliníkové kufry, nějaké ty samolepky ala dakar a určitě uděláš na bárbínu před didžinou dojem protřelého světáka :D jo a hlavně pořádnou hromorouru [mais] (23.9.2017 11:01:26)
http://www.motomag.com/IMG/jpg/19691_honda_x-adv_ym17_0333.jpg se tomu prostě musím šklebit :-D [krf] (23.9.2017 10:39:42)
Sim: co jsem jezdil na skůtrech, tak mi vadilo: sedím na tom jak vosa na bonbonu, blbě se mi to řídí (nejen chybějící nádrž), chybí tomu páčka spojky a šaltrpáka, dokonce jsem se pokusil na Kubě s manželkou i o offroad jízdu na skůtru a to bylo peklo (ne, že bychom jezdili mimo silnice, ale silnice první třídy je hodně zhvízdaná polňačka s dírama na lov mamutů a občasným překonáním popadaných stromů)- základní ergonomie vozidla takové pokusy vylučuje (prostě SUV - napohled drsné, v realitě dost neschopné), jak já tam záviděl majitelům Kubojawabastlů... [mais] (23.9.2017 10:39:23)
Kdo šil to masivní sedlo? Domnívám se že Honda nějak zamrzla ve vývoji tohle se vůbec nepovedlo, jestli je pošitej takhle i zbytek motorky... [ondrak] (23.9.2017 10:28:03)
pucfol cos čekal na jawamanii, že si sedneme z skůtrový verze hondy na prdel jako ty? skůtr nikdy nebyla motorka, furt to je skůtr a skůtrem bude i kdyby kvetli hrábě na stromě :-D a pokud si myslíš, že jsme zamrzli ve vývoji, tak sem nechoď a máš to vyřešené [krf] (23.9.2017 6:22:29)
[Pucfol] > zakladni nevyhoda skutru je, ze se neda ridit telem. A fici ti na gule, proste nadrz (nebo aspon jeji atrapa) je jeden z prvku motorky s podstatnym vlivem na stabilitu.
Naopak vyhoda skutru je moznost jezdit v satech, dobra ochrana jezdce pred neprizni pocasi a jednoduche ovladani.
Nevyhoda motorky byva jeji hmotnost, slozitejsi ovladani a pokud to neni cestak, mizerna ochrana jezdce pred pocasim.
Vyhodou je ergonomictejsi posez, vetsi stabilita a jistejsi ovladani stroje.
V prispevku odkazovany peklostroj si bere prakticky vsechny negativa, s nekteryma se snazi poprat se, ale vysledek je podobny, jako kdyz se kdysi nasi predci snazili udelat ze skutrovanyho pionyra plnohodnotnou motorku - tenkrat z toho vznikl Mustang, jehoz uspech byl postaven na tom, ze nic jineho dostupneho nebylo. V principu to byl stejny prasopes s prevladajicima negativama. Ale nic jinyho nebylo a ridicak mel proste kubaturovy omezeni, takze zajem byl. A i ja pokukoval po Mustafovi, bo se mi klasicky Pionyr zdal takovy babsky. Ale jakmile jsem mel moznost si vyzkouset kyvacku (tehdy 125), veskere myslenky na Mustanga byly razem pryc.
A tady i kdyz sofft jezdeni mam rad, rikam rovnou, ze nemam zajem.
300 ccm cendura jsou mnohem univerzalnejsi a jestli je nekdy nekdo udela s automatem (nebo rovnou srovnatelny stroj v elektrice), bude x-adv vypadat jak chudej pribuznej.
[Sim] (23.9.2017 5:49:43)
To je ale šeredný kočkopes. [Bakoun] (23.9.2017 0:45:35)
Pucfol: jistě mám jednoduchý vkus, spokojím se rovnou s tím nejlepším a tohle nejlepší není...rychle se to okouká [mais] (22.9.2017 21:09:36)
Pucfol - preto taká diskusia, lebo sa to nepáči. Nepáčia sa mi tieto plastové výstrely do tmy. Moderná motorka má vyzerať takto
http://www.motorcycle-usa.com/wp-content/uploads/2015/07/Bonneville-T214-2.jpg?08e8d9
[Milos634] (22.9.2017 20:51:10)
To je diskuse opravdu na úrovni,dosavadní příspěvky hodně vypovídají o diskutujících,kteří "zamrzli" ve vývoji. https://motorky.bazos.cz/inzerat/79568832/Vybava-regulovcika-csla-k-moto-jawa-350-vojenska-175-armadni.php [Pucfol] (22.9.2017 20:39:26)
Fuj to je humus [Milos634] (22.9.2017 19:50:06)
cekal jsem ze ukaze i zadni riditka...a nic [čondra] (22.9.2017 19:24:36)
no jestli k takovýmhle obludám spěje svět, tak rád na motorkách přestanu jezdit v den, kdy nám zakáží běžně provozovat veterány, ale je pravda že je to SUV (Silně Úchylné Vozidlo) [mais] (22.9.2017 16:47:23)
dvěsta kubíků skůtr v barvách cfr1000 no :-D zasekneš to o vyšší obrubník, za třista tisíc luxus scooter, to si radši koupím starší skůtr, cesťáka a krosku [krf] (22.9.2017 16:37:44)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,047 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 19.4.2024 3:40:32