Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 5, poslední: 10.10.2017 8:57:1265098.všechno ostatní
Ahoj,
nedavno jsem udelal vybrus a podle prirucky mam mit jehlu na 4 zarezu zhora. Po zabehu, prirucka udava 3 zareh zhora. Motorka Jawa 350 634 oilmaster, kaburator 2926SBDM 2783, 86 dB Olimaster - http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html .
Dal jsme to na ten 4 zarez zhora, ale zda se mi ze to ma hodne bohatou smes. Je to takove zalite. Nastartuje to jen tak tak, ale jde citet ze ta smes je trochu bohata... Nevite nahodou jesli to muzu zajizdet na 3 zarez zhora? Kdyz clovek tu jehlu povytahne, co se tim dela? Zvysuje se s tim smes?

Diky moc za rady
Pokud by směs byla bohatá tak, že by se motor zvláště na volnoběh ulejval, tak samozřejmě jí trochu ochudit musíš. To je ale záležitost šroubku bohatosti směsi, nikoliv jehly. Každopádně pro záběh musí být směs bohatší, protože směs pomáhá chladit motor, který se při záběhu více hřeje. Nedoporučuju přstavit karburátor na normální nastavení dříve, než po ujetí nějakých 1000 - 1500 km. Nicméně kritických je prvních 500 km, pak už se dá jezdit celkem normálně a svižně a krátkodobě tomu i pořádně nakládat, což je dobré pro uvolnění motoru. [Ota] (10.10.2017 8:57:12)
Má výhodu, že okrem bohatšej zmesi potrebnej pre chladenie, môže kvôli zábehu primazať na oilmasteri. [passion] (10.10.2017 6:53:48)
Nechcem nikoho nahovárať, ale ja som na tej bohatej zmesi vydržal iba pár 100-viek kilometrov. Potom to dal na normál, jazdil s citom sem-tam "vymietol sadze" chvíľkovo na plný plyn . Motor bol dokonale voľný už po 1000km. Po vypnutí zapaľovania sa z voľnobehu pekne dotáčal, nezastavil sa hneď ako surový motor. Mazal som viac asi do 5000km. Mal som "A" výbrus a "B" piesty lebo iné nemali skladom.
Ak máš cit pre motor dá sa to zabehnúť za chvíľu. Je dobre motor postupne učiť na otáčky. Ak to budeš 5000km zabiehať podtáčanim motora, a po 5001km zrazu vybehneš na diaľnicu, môžeš to zadreť. "Postupne" nauč ten motor
[Milos634] (9.10.2017 18:18:11)
To zajíždění je nekonečný a otravný :-). Nech to na tom 4tým zářezu - čím víc je jehla nahoře tím je to bohatější a to ty pro záběh (aby jsi to nezadřel) potřebuješ. Mašinu nehonit ale zase nepodtáčet a jezdit a jezdit aspoň těch 1500 - 2000 km. Krizoň IV - v poslední větě nechtěl jsi napsat že SNÍŽÍM jehlu dřív ...? Tak ať se daří a hodně pevné nervy s tím zajížděním - [skvarek] (9.10.2017 17:50:20)
Samozrejme ze ta smes je v zabehu bohata, a nejezdi to nijak uzasne. Co od toho cekas ? Ze to za 50 kilaku bude litat ? Zabeh trva tri tisice kilaku, a je to pakarna, motorka poradne nejede a kilometry neubihaji. V okamziku kdy mas chovani motoru zmaknuty a poznas ze se blizis pridreni, tak je mozne provozovat rychlozabeh. Nicmene z toho jak se ptas bych rekl ze se zabehem moc zkusenosti nemas, takze je dost pravdepodobny ze to alespon liznes, kdyz uz nezadres do krve. Osobne bych ani neuvazoval nad tim ze zvednu jehlu driv nez na tom budu mit 1000km. [Krizoň IV.] (9.10.2017 16:28:19)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,062 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15