Příspěvků: 7, poslední: 7.11.2017 10:55:5165204.Nejede nebo nestartuje
Ahoj mám dotaz mám jawu 250/559 a vyskakuje mi 3jka měnil jsem vidličky ale bohužel to nepomohlo nenapadá někoho proč to dělá ?
Majkl250: 250 kartery jsou o par fousu uzsi nez 350. S perackou prevodovkou neni problem, tam se s tim pocitalo pri vyrobe, a potrebny vule tam jsou. 634 prevodovka je dost na hrane, a je vetsi sance ze se potkaji vule tak ze se bez podkladani kulisy a brouseni vystupniho kolecka neobejdes, zatimco do 350 mas ferovou sanci ze to naskladas bez uprav.
[Krizoň IV.]
(7.11.2017 10:55:51)
Krizoň> proč je to u dvěpade na hraně?
[Majkl250]
(7.11.2017 2:43:49)
Jo ještě jsem zapomněl dodat, že je třeba ohlídat předepsanou axiální vůli předlohové hřídele (tuším max 0,4 mm, viz Dočkal), když tam ta hřídel lítá víc, přispívá to.
[Peterson]
(6.11.2017 19:22:36)
Typická závada kejvačkové převodovky - omleté náběhy na drážkách hřídele a proti na vnitřku příslušného kolečka - drážkování je celkem subtilní a blízko osy hřídele - velká páka, prostě taková slabina u 2. a 3.kvaltu kývačky. Častěji bývá problém s trojkou, protože se řadí a je v "provozu" časteji než dvojka. Řešení viz Krizoň.
[Peterson]
(6.11.2017 19:20:11)
Obávám se, že to bude tak, jak píše Krizoň. Pokud má drážkování na hřídeli a drážkování v kolečku, kterým se na tu hřídel nasouvá, omletý náběhový hrany, tak je to na výměnu.
[Ota]
(6.11.2017 11:20:35)
Vymlety ozubeni na predlohove hrideli a kolecku 3 rychlosti. Notoricka konstrukcni vada tehle prevodovek, odchazi 2 a 3 rychlost. Je treba sehnat zachovalou hridel a kolecko, repliky stoji za hovno a na aukru nepoznas stav, jediny zdroj jsou burzy. Pripadne dat 634 prevodovku (do 250 to je dost na hrane) nebo upravenou prevodovku 634, kterou prodava sesa.
[Krizoň IV.]
(5.11.2017 16:01:37)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,234 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15