Příspěvků: 20, poslední: 12.11.2017 14:55:5365209.Informace
Zdravím všechny, právě jsem se pustil do renovace kol/nový ráfek, dráty, niple, duše, středy vylesteny/. A teď budu objednávat pláště a chtěl jsem se zeptat jestli mám objednat klasické Mitas h6,co se dávali, nebo nějakou jinou značku. Mám to na renovovanou 634.Dekuji.
při mojem stylu kadlakadla kdy jsem rád, že podržím moč a stolici si užívám i staré gottwaldovské obruče a zmije, protože pravidelně co iks let přezouvat cca 10-12 strojů bych osral a krizovky nechám mladým hrdinům.
[ventil]
(12.11.2017 14:55:53)
jj, a právě proto volím pneumatiky (i jiné komponenty), které mne v zatáčce podrží, a ne že ulítnou. A jestli jde o frajeřinu nebo krizovou situaci mi přijde jako nepodstatná informace.
[Kosťa]
(8.11.2017 19:09:59)
Kosťa: nad ContiGo jsem taky rozmýšlel, ale jako správná konzerva jsem zůstal u toho, co už znám. Hranice vždy existují..třeba umístění výfuků/stojanu/stupaček..a je to tak dobře, jinak by taky mohlo být nejen "dnes jsem si dal v oblíbené zatáčce kolínko" ale i "dnes jsem dal nejdřív kolínko, vzápětí loket a nakonec i hlavu".
Škrtání stojánku v zatáčkách mi v hlavě spouští varování "vole neblbni, tohle není videohra".
[T. A. Jawettsson]
(8.11.2017 15:32:43)
jawettson: to je prima pochvala pro gumy; "na silniční ježdění, kromě vzhledu, za ty prachy....". Já jezdím ContiGo a ještě jsem nenašel hranici; tedy, našel, za hustého deště, ale to obvykle na motorce nejezdíme, že :-) a protože jízdní kvality motocyklu mají hodně co dělat s gumama, tak konstatuji, že alespoň část negativních hodnocení jízdních vlastností jaw mají na svědomí právě tvrdé hadovky od Barumu a Mitasu. Jo, pro veteránisty a kochače dobrý, na péráku to mám, ale jinak ne. BTW, po přezutí mám v garáži dvě de facto nový zadní mitasky 3,50x18, kdyby byl zájem...
[Kosťa]
(8.11.2017 15:00:32)
Jin: myslím, že neprohloupíš - kombinaci MC7 vpředu / ME22 vzadu provozuji na 477 už podruhé a kromě diskutabilního vzhledu těmto gumám není (na silniční ježdění) za ty peníze co vytknout. 471 není o moc těžší než 477, tedy i výdrž bude dobrá (na mé zetce byla na přední gumě ještě po 3.000km viditelná dělicí rovina formy, zadek jde do háje pochopitelně mnohem rychleji).
[T. A. Jawettsson]
(8.11.2017 14:07:05)
To Ota, přesně jak píšeš, tak měla znít má otázka.
[elstrem]
(7.11.2017 15:28:01)
Elstrem: Řeším tu samou otázku jako ty. Teď mám Mitasky na 471čce. Zkušenost s jinou značkou nemám a i proto koupím Metzlera a Savu. Když to bude na nic, tak na nich dám jednu sezónu a pak pořídím zpět Mitasky. Není co ztratit, jen získat.
[Jin]
(7.11.2017 12:27:40)
[Verdom] > s tema cenama nevim, ja to vnimam tak, ze Mitas i Heidenau jsou v "jawskych" rozmerech srovnatelnee okolo tisicovky ... jak je na tom Metzeler s ME 22 nevim, tu jsem neporizoval.
Nicmene ... par detailu a souvislosti:
- prechod Mitasu na mekci smes se napadne shoduje s okamzikem fuze Savy a Mitasu do jednoho koncernu; spekulace, ze se v Mitasu konecne dozvedeli, jak delat gumy, ktery drzi i za mokra v zime se primo nabizi.
- neda se uplne rict, ze by Mitasacky gumy (mysleno puvodni, neSavacky) nelepily. Ta smes dokaze drzet dobre, ale pri splneni jedny dulezity podminky: musi byt zahraty na provozni teplotu. A ta je u Mitasek (stejne jako u puvodnich Barumek) postavena o dost vys, nez u konkurence.
Kdyz uz se Mitasky dobre prohrejou, drzi vcelku dobre. I na mokru. Prusvih je hlavne v tom, ze se pri bezny jizde na tech nasich 100 az 150 kg tezkych motorkach nemaji sanci prohrat na provozni teplotu, pokud zrovna neni sucho a teplo. A kdyz se guma neprohreje, nepracuje spravne - misto aby se prilepila a zvejkla, rovnou ustreli.
Bylo to pred lety na nejakem motosraze kdesi u Prelouce, kde se tusim Lisak pokousel progumovat jednu starou fosilni barumku skrz. Ani uz nevim, jestli se to nakonec povedlo, ale dulezitejsi byl ten prubeh - na utrhnuti studene zadni gumy stacil zatizenej predek motorky se zatazenou predni brzdou. Ale jak se ta zadni guma zahrivala, brutalne rostla jeji lepivost - i pres to, ze na takhle tvrde a klouzave (v beznem provozu) gume by asi nikdo z nas jezdit nechtel. Ve vysledku se nas pokouselo motorku drzet asi 8 lidi (lidi by bylo dost, ale dosly mista, za ktery by se dalo motorku drzet) a stejne se nedarilo tu zahratou fosilku utrhnout. Motorka se hrnula dopredu i se vsema "brzdnyma balastama", nebo se zvedala na zadni.
Takze pro delsi cesty s pretizenou motorkou se da rict, ze jsou Mitasky idealni volbou - staci si ohlidat chvili po odjezdu, kdy guma jeste neni prohrata. Ale na poskakovani po meste s lehkou motorkou to proste ma do optimalniho chovani dost daleko. Nebo aspon melo, pred prechodem na novou smes.
[Sim]
(7.11.2017 11:48:17)
Sim: na hranatý ČZ i ta ME22 vzadu vypadá blbě, o MC7 vpředu ani nemluvím..dokonce mi letos technik na STK řekl cosi ve smyslu "mohla to bejt pěkná motorka, ale ty gumy..". Holt upřednostňuji funkci před vzhledem.
[T. A. Jawettsson]
(7.11.2017 11:27:56)
Tak cenově je Heidenau i Metzeler dražší, tak asi lze očekávat i lepší chování na silnici. Ale u Jawy mi to nepříjde zrovna extra potřeba. Pavel Suchý na nich objel globus. S motorkou naloženou jak náklaďák, po všech možných površích a při rychlostech celkem svižných. Nemyslím, že by to byla špatná guma. Mitas od příchodu nového vedení, někde na počátku roku 2015 začal trochu více zohledňovat připomínky zákazníků a lehce pozměnil směs u spousty pneumatik a současné Mitasky vydrží sice menší nájezdy, ale oproti těm starším celkem na silnici drží. Nemám nijak extra velký roční nájezd, na Jáwě to je tak 5-8tis. a na poslední Mitasky nemůžu říct nic špatnýho. Celkem rozumný poměr cena/výkon.
[Verdom]
(7.11.2017 11:19:03)
... eee, sem to odklik moc brzo, sorry.
Nicmene treba takova exSava MC7 uz je proste za tou pomyslnou carou dizajnovy skousnutelnosti - tomu dynamickymu dizajnu 640 slusi, ale na 63x proste pusobi jak pest na oko.
[Sim]
(7.11.2017 10:32:59)
[Ota] > tak ono zrovne ME 22 neni z hlediska vzorku zadna divocina - ano, sice to neni vylozene retro, jako K31 od Heidenau, ale furt ten vzorek na youngtimeru nevypada jak pest na oko.
[Sim]
(7.11.2017 10:29:46)
Ja som na 634 tiež dal ME22. A je to poriadny rozdiel v ovládateľnosti. Aj celá motorka vyzerá lepšie, netreba sa hrať zasa na "retro".
[Milos634]
(7.11.2017 9:56:09)
Ta otázka by spíš měla znít, jestli si pořídit moderní gumy s dobrými jízdními vlastnostmi anebo zarytě trvat na dodržení originality vzhledu i u dezénu pneumatik, byť za cenu horších jízdních vlastností. Záleží na tom, k jakému využití tazatel motorku hodlá používat. Jestli k občasným jízdám za hezkého počasí, tak proč ne Mitasky. jestli i delším jízdám na dovolenou, popř. k pravidelnějšímu užívání za různých povětrnostních podmínek, doporučil bych první možnost. Ona ta 634 zase není takovej veterán, aby na ní člověk musel mít i původní vzduch v pneumatikách:-) A navíc i moderní gumy jí podle mě docela slušej - viz např. foto mojí 634 v profilu.
[Ota]
(7.11.2017 7:45:28)
[krf] > kolikrat to neni o tom, jestli umis/neumis, ale jestli chces/nechces, pripadne jestli ti to situace umoznuje/neumoznuje.
[Sim]
(7.11.2017 7:11:18)
sem jezdil normálně i na gotwaldech, jestli neumíte ovládat lehkou jawu za deště a slevit z kalupu tak se musím smát :-D
[krf]
(7.11.2017 6:20:30)
Kubo dá,ale když zaprší a vjedeš na kruháč,ráda ta H03 ustřeluje
[Michi]
(6.11.2017 22:53:55)
já teda mám na Califu H 04 a H 03 a dá se na tom lítat naprosto normálně...
[Kuba z Neve]
(6.11.2017 22:29:07)
Pokud ti skutecne hodne zalezi na tom aby to melo dobovy vzorek, tak kombinace H3/H4, to odpovida originalu. Ale ten vzorek je fakt nic moc co se jizdnich vlastnosti tyce. Pokud to chces na jezdeni, a zkousnes ze vzorek vypada moderne, tak Metzeler ME22.
Jestli se na konopnici z vyroby montoval ekvivalent H6ky, to netusim, celkem by me zajimalo zda tuhle informaci nekdo ma ... v 70 letech na califa rozhodne sly ty H3/H4
[Krizoň IV.]
(6.11.2017 20:59:51)
ano, na normální ježdění uplně stačí.
[dejvV]
(6.11.2017 20:48:31)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,078 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15