Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 17, poslední: 14.11.2017 7:42:2765222.Informace
Zdravím všechny uživatele a měl bych dvě otázky:

1. Chci si teď přes zimu udělat GO motoru na panelce a když už se to tedy bude půlit, tak bych tam při té příležitosti chtěl dát kulisu s řazením jedna dolů, protože to takhle mám na všech ostatních motorkách, jsem na to už zvyklý a nerad bych za jízdy z vytočené trojky zařadil místo čtyřky dvojku, (což se mi už asi dvakrát stalo) jelikož když se kochám při vyjížďce krajinou, tak prostě řadím podvědomě automaticky a nemusím se hlídat na čem zrovna jedu. :-D
Vím, že se při montáži do kulatého motoru musí kus té obrácené kulisy odbrousit, tak jsem se chtěl zeptat, zdali s tím má někdo praktické zkušenosti z provozu.
Jde mi totiž o to, že jsem zaslechl i hlasy, které to nedoporučují z toho důvodu, že je tam zvýšená možnost prasknutí té kulisy kvůli oslabení materiálu způsobeného právě tím odbroušením.
Nerad bych pak kvůli tomu znova půlil.
Takže co byste mi doporučili?

2. Další věc je ta, že při příležitosti rozpůlení motoru bych tam rád rovnou dal tu upravenou převodovku 634 pro kulaté motory, kterou prodává Sesa, jelikož by tedy měla být lepší než původní provedení.
A opět: máte někdo praktické zkušenosti z provozu? Doporučujete?

Děkuji předem za odpovědi.
Ja sem stupacky otacel dozadu, aby mi vysla lip zadni brzda, udelal jsem z pasoviny "premosteni" jeji paky, takze brzda je v normalni pozici a stupacka je pridelana v jeji urovni. Nicmene paka brzdy je pak moc dlouha a vepredu, takze jsem na ni udelal jeste jedno "slapatko" bliz ke stupacce.

Vypada to sice dost divoce, ale funguje to uz par let k moji spokojenosti.
[Sim] (14.11.2017 7:42:27)
Chtěl jsem si brzdu převařit a předělat i řazení. Abych je dostal trochu níž. Moc nízko je zas nechci kvůli možnému terénu. Nechci sklopky. Ledaže bych dal ty z 660. [longr] (13.11.2017 7:19:58)
skvarek: stupajdy sklopit samozřejmě jdou, sám takhle s nima na 354 kvůli výšce jezdím (o 90° sklopené dopředu). Problém není ani tak se startpákou, ale s brzdovým pedálem, ten je tak utopený, že se dá brzdit akorát patou a je to krapet vo šajstlich, zejména v krizovkách. Už jsem párkrát málem skončil v autě přede mnou. Otočit je úplně dolů bych se bál z důvodu zatáček, navíc opět problém brzdový pedál. [ladis] (12.11.2017 23:43:20)
Po pouhém sklopením stupaček je zase vysoko řadící páka a tu když sklopíš, vznikne tak špatný startovací úhel. Navíc u dvoupákového řazení vynikne jemnost řazení. Něco do sebe to má. [ED250] (11.11.2017 10:55:22)
ja sem nic nebrousil mam to tak uz asi 8let [Free] (11.11.2017 10:50:10)
No ty vysoké stupačky - není jednodušší je jen otočit dolů ?? Než to složité monstrum co sem dal fotku (ED250) - tam sice to řazení s kladkou vyřešilo obrácené řazení že přes tu kladku to vlastně řadí naopak pokud jsem to teda dobře pochopil) :-). [skvarek] (11.11.2017 10:07:48)
Monty, není to moje. Jen jsem to před lety zahlédl a líbilo se mi to. [ED250] (11.11.2017 8:57:11)
Velice zajímavé přepákování, jen by mě zajímalo jak vyřešil stupačku na druhé straně? [jawa354] (11.11.2017 8:37:13)
Jéé, to "přepákování" se mi líbí, to chci. [PesiJ] (11.11.2017 8:06:24)
Já se 197 cm nad tím uvažuju vždy, když jedu delší štreku než 20 km. A když jedu 100 a víc, musím protahovat nohy. Takže dobrý nápad, každý cenťák pomůže. [longr] (11.11.2017 7:45:41)
ED - a to je tvoje? takovou vyfikundaci jsem ještě na Jawě neviděl.13x [monty] (10.11.2017 22:21:01)
Já mám 185cm a stupačky mi připadají vysoko. A to na 559 jezdím hodně.. :-) [ED250] (10.11.2017 22:09:48)
ED250: No, měřím 194 cm, ale s výškou stupaček nemám problém. :-)
Jde mi jen o to, abych si nemusel pořád dávat pozor, jestli mám zrovna řadit nahoru, nebo dolů.
[Westfan634] (10.11.2017 22:03:42)
A jsi vyššího vzrůstu? Panelka má stupačky hodně vysoko. Tohle řešení má vícero výhod. Jen musíš dát dvoupákové řazení :-). http://www.jawamania.info/Files/users/6423/946285_10201344749091337_1675763385_n.jpg [ED250] (10.11.2017 21:59:49)
Když dáváte kulisu s jedna dolů do kulatýho motoru tak stačí ubrousit jen růžek aby to dořazovalo, mám to tak ve velorexu abych měl jedničku pákou dopředu a tam to dostává větší čočku než v motorce... [Klouzec] (10.11.2017 20:50:57)
když dáš otočenou kulisu, tak si pak zkus řadit nasucho. Já jí nedávno dával do péráka 350 a eště sem lehce fortunkou ubral karter, aby to pěkně dořazovalo a byla tam vůle. Takže jestli je i u 559 dost místa, tak bych vzal radši z karteru, než z kulisy.

Těch převodovek "634" jsem namontoval 6 a zatim si nikdo nestěžoval. Kámoš na ní má najeto cca 10000. Všichni si naopak libují, jak to řadí přesně a nechodí kvalty přes zuby.
[Kuba z Neve] (10.11.2017 19:08:57)
Ahoj k bodu 1. Ja som daval prevodovku aj kulisu 634 do motora 360 a musel som okrem ineho podlozit kulisu a obrusoval som vrch kulisy pretoze mi nedoradovala 4 (vrch kulisy narazal do karteru) [Krompač] (10.11.2017 18:10:57)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16