Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Kyvná vydlice Jawa 350/640 [ladak](14.11.2017 14:32:45)
Příspěvků: 8, poslední: 16.11.2017 7:47:0065243.Informace
Ahoj, skládám zpátky rám a na kyvné vidlici, jak je mazací hlavička, je otvor hned zaslepen vnitřní vložkou. Nemá být vnitřní vložka provrtána, aby se mazivo dostalo až na čep kyvné vidlice? Takto to již na motorce bylo při vyjmutí vidlice z rámu. Ale nevím, zda před tím někdo nerepasoval vidlici a nedal novou vložku.
... jen bych dodal, ze novejsi kyvky, treba ta trampa, zadnou maznici nemaji. Jak to tak jiz byva, mazivo jde v provozni praxi ven cestou nejmensiho odporu, coz zpravidla byva jinudy, nez je treba.
Dovedu si predstavit, ze mazani tlakovou maznickou funguje napr. u rejdoveho cepu, kde se prece jen dily vuci sobe nataci o cca 90°, ale u cepu kyvne vidlice, kde se otaci jen minimalne?
Proto za sebe doporucuju - nebyt liny a cas od casu rozebrat, vycistit, vymenit metaloplasty (pouzdra se nestihnout vydrit, takze je mozne je ponechat), promazat a zase jezdit bez vuli. .
[Jeník] (16.11.2017 7:47:00)
mazivo se nemá dostat na čep, ale mezi pouzdro a metaloplastovou vložku, proto je v rozpěrný trubce, která ti "ucpává" díru pro maznici, na každé straně v místě kde dosedá na pouzdro vypilován žlábek http://img.motorkari.cz/upload/images/denik/2013-02/99545.jpg tady je to trošku vidět - ta tubka co je mezi pouzdrama úplně vpravo [Marlboro] (15.11.2017 18:50:27)
Mne na 634 vydržalo to metaloplastové uloženie od GO jednu sezónu, asi 5000km a dostalo vakel. Prerobil som to na bronz + ložiskové krúžky a je kľud http://tinyurl.com/yber7qd5 [Milos634] (15.11.2017 11:12:15)
Měl to být pokus o bezúdržbové řešení. Ty metalopastové pásky měly mít samomazací schopnosti. Ale všichni dobře víme, jak fest dokáže ta kyvka v rámu zareznout, že se musí až vyřezat:-( [Ota] (15.11.2017 10:11:01)
Skoro by se mi chtělo říct nízké nároky na materiál a přesnost. Že si to vždycky nějak sedne. A relativně levný servis, dvě futra a dva pásky něčeho.
Já bych taky normálně udělal pevnější uložení v rámu a udělal to na přesný čep do litiny nebo bronzi.
[longr] (15.11.2017 9:54:02)
metaloplastový pásky to je taky jedno velký neštěstí.To by mě zajímalo ,co vedlo konstruktéra k tomuto řešení. [Leopold Makumba] (15.11.2017 9:47:34)
Což ale neznamená, že se to nemá při skládání pomazat, aby to šlo jednou dobře rozdělat :) [longr] (14.11.2017 15:39:51)
Kdepak, na čepu by mazivo službu neudělalo (maximálně proti zareznutí). Pohyb vidlice se odehrává mezi pouzdry a metaloplastovými pásky, vloženými do ok kyvky. [Jad] (14.11.2017 15:24:44)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,203 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16