Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Renovace perak. [LubošPardubice](22.11.2017 19:53:23)
Příspěvků: 21, poslední: 24.11.2017 10:28:0665275.Veteráni
Ahoj. Proc kdyz hledam inspiraci na netu, maj vsichni zrenovovany peraky s komplet chromovanyma kolama? Nevyrabeli vetsinou se stribrnyma? A mohl vyjet peros tmave zelenej na vyvoz? Sundavam barvu a je tam zelena tmava.. dik
01-04-400 odstin stribrny. Cislo vzorniku. V barvach budou vedet. Dovnitr matovadlo. [LubošPardubice] (24.11.2017 10:28:06)
Davy_: dik za tip, v prosinci bude cas, na letny bych se stavit mohl. [Krizoň IV.] (24.11.2017 9:05:59)
V NTM maj peknyho perose v puvodnim provedeni s kolama ve stribrence. Takova matna srtibrenka to je.
Ta finta s tim dulcikem moc nefunguje. Ja jsem ty kryty musel rozparat.
[Davy_] (24.11.2017 9:00:47)
Na kolech bylo něco podobného, jako na kývačce na středním plechu pod sedlem nebo na štítu rozety apod. Taková lepší hliníková stříbřenka. Podobná byls i na motorech, ale jen v poprašku. Odstín bohužel nemám, nebylo tam moc "laku", spíš víc pigmentu. [longr] (24.11.2017 2:14:07)
Jak píše Škvarek. Do tý dírky nasadíš důlčík, praštíš do něj kladivem a pružina se uvolní. [Ota] (23.11.2017 20:46:12)
Luboš - v těch spodních krytech je dírka a tou prostrčíš kulatinku a pružina se tak odrazí. Vyčteno z veteranfora :-) mně se zatím vždy podařilo vymotat ty péra ven. Za pokus nic nedáš - upnout kluzák do svěráku - podívat se jak jde závit pružiny a přes tu dírku najít kraj péra - ať se daří [skvarek] (23.11.2017 20:05:36)
Lubos: Posli, urcite by zajem byl. Mimochodem, mam celkem 4 kola, dve rozety, dva stity, ruzne smeti, a nikde ani znamka po chromu. Jedine jeden zadni brzdovy klic co jsem dostal na burze k lakovanemu stitu je v chromu. [Krizoň IV.] (23.11.2017 18:54:59)
Koupil jsem vrak fj. Rafky a stredy stribrny.. ted trochu mimo tema-jak vytocim zarostly pruziny ze zadnich kluzaku? Abych neznicil spodni kryt... ani se to nehne [LubošPardubice] (23.11.2017 17:31:11)
Mam nekde cislo stribrny barvy ktera je odstinem nejbliz originalu... kdyby byl zajem poslu.. [LubošPardubice] (23.11.2017 17:25:10)
longr: Tusis neco o tom co se skutecne pouzivalo ? Nechci na to dat klasickou stribrenku co se pouzivala na orezly chromy na kejvackach, zajimalo by me co skutecne bylo v originale. [Krizoň IV.] (23.11.2017 16:15:23)
Ona když se použije taková hliníková stříbřenka na ráfky, jaká se používala, tak se pak případný škrábanec po zouvání snadno zamázne, aniž by to blbě vypadalo. [longr] (23.11.2017 16:08:42)
chlup: Sorry, ale s timhle nesouhlasim. Kdyz tomu rikat renovace, tak do puvodniho stavu v jakem vyjel z tovarny. V cem je perak odlisny od jinych motorek, ze zrovna perak si nezaslouzi poctivou renovaci ? Peraku rok 1954 bylo v chromu skutecne minimum. Rafky a kola byly v laku, dily podvozku v kadmiu, maximum dilu bylo v bakelitu. Do chromu dat skutecne jenom to co v chromu bylo - nadrz, vyfuky, riditka, ramecek svetla. [Krizoň IV.] (23.11.2017 16:02:22)
Za mne - péráka pokud renovovat, tak jedině v chromu, renovace jen do laku se mi zrovna u péráka nelíbí, to je škoda peněz. To raději nechat a poskládat z původních i orezlých dílů. [chlup] (23.11.2017 15:21:18)
Dal bych nějakou matnou stříbrnou. Komaxit je na pohled hnusnej a špatně se opravuje. Akryl v lesku taky nevypadá věrohodně, ale dal by se zmatnit. [Knoxville] (23.11.2017 12:41:19)
Kdyz uz se nakously stribrny kola na peraka, cim byste doporucili delat povrchovku na rafky a stredy ? Na rafky zvazuju komaxit, regulerni barvu (zaklad, plnic, lak) a nebo me napadla stribrenka, a prelakovat pruhlednym lakem. Pujde to na puvodni opiskovane rafky. [Krizoň IV.] (23.11.2017 12:20:23)
na bazoši i v inzerci motorkářů jsou opravdu často odborně renovované rarYty, to si člověk fakt počte [ventil] (23.11.2017 11:28:02)
Klouzec: Naprostý souhlas. A že takových "profesionálně zrenovovaných" motorek je! [Ota] (23.11.2017 10:44:01)
Podle mě ať si to každej udělá tak jak chce-líbí se mu to nebo tak podle toho kolik má na to peněz, ale takový ty polorenovace ošizený se spínačkou z kejvačky a kohoutkem jikov jak jsou na bazoši za raketu a tam psáno ,,po profesionální renovaci všechno FJ,, to je fujtajbl. [Klouzec] (23.11.2017 10:33:31)
LubošPardubice: To víš, chrom je hezčí než stříbřenka a péráku sluší. A když už se to dává kolikrát dohromady jako skládačka z kdovíjak sehnaných dílů, tak proč ne. Historická hodnota motorky, která se vlastně skládá z dílů, tak nemůže tím pádem nijak utrpět. [Ota] (23.11.2017 7:33:28)
U vojandy se ušetří za chromy - když se to někomu líbí proč né :-). Dnes tak nějak frčí - čím víc chromu tím víc veterán. U těch stříbrných ráfků je problém při přezouvání že se ráfek většinou odře a je pak problém to zaretušovat. S tou barvou na vývoz - nevím ale dohadů bylo kolem toho dost. [skvarek] (23.11.2017 6:26:34)
proč já zase vidím všude samou renovaci na khaki vojandu byly i v jiných barvách? [ventil] (22.11.2017 20:43:44)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16