Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 9, poslední: 26.11.2017 21:37:2165290.Tuning a přestavby
Ahoj kluci, chci se zeptat, zda je dnes nějak možné papírové přestavět pionýra 21 na jednohrb 555 zapsáním alespoň jiných rozměrů pneumatik, jiného rámu, jiných hmotností a pouze jedním místem k sezení. Vím, že jde papirově udělat z kývačky nebo panelky peráka, tak šlo by i tohle? Je nějaká nástupnická firma Povazskych strojíren?

Proč tohle řeším: před časem jsem koupil pěknou Jawu 555 pouze s SPZ s tím, že doklady i štítek na ramu jsou ztracené a psané na mrtvého. Už při koupi mě zaujalo, že obě pneu jsou rozměrů 2,75x16 místo origo 2,50x 16. No a když jsem se začal pídit po papírech, dopátral jsem se k tomu,že doklady na tu SPZku jsou vedené v registru na Jawu 20. No a přijde mi zbytecne oživovat tyhle doklady, když jsou naroubované z jiné motorky. Zato mám doma komplet bezproblémové papíry na J21, tak mě napadlo zkusit to legálně protlačit jako přestavbu.

Nekamenujte mě prosím, ale napadlo mě, že když motorka léta jezdila na papíry z jiného typu, není myšlenka prestavby až tak úplně nereálná záležitost....
Mělbych vorygo noty na 555 asi na mrtvýho, je to z okresu tuším Písek nebo tam někde, kdyžtak do zprávičky. [Klouzec] (26.11.2017 21:37:21)
Při dnešní dostupnosti i cenové bych sehnal orig. štítek z 555, ověřil zda není v evidenci a dal to na veteránské značky. U pionýrů není číslo na rámu, takže vhodný štítek vše vyřeší. [elevator] (26.11.2017 20:51:43)
Krizoň IV.: no, nějak tak jsem to myslel a správce konkurzu ti těžko bude vystavovat přestavbu, od toho tam nesedí... :-( [krf] (26.11.2017 20:46:56)
krf: Fabrika existuej, je v konkurzu, a je jmenovan spravce konkurzni podstaty. Ten by teoreticky mohl potvrzeni vystavit. Problem je ze je absolutne nesehnatelny. Kdysi jsem se o to zajimal, resil jsem prestavbu P21 na "madarskou" verzi 45km/h tak aby se dala ridit s papiry AM, ale je to naprosta beznadej, jakakoli prestavba nejde. Kdysi pred lety vystavovala papiry jawa, ale to uz dneska MD neakceptuje. [Krizoň IV.] (26.11.2017 11:44:05)
ani kdybys chtěl tak ti povolení nemá kdo napsat, pac fabrika neexistuje a není ani následovník, kdo by odkoupil značku a duševní vlastnictví [krf] (26.11.2017 11:06:44)
Jak pise Monty. Nemusi to byt nutne nemecko, rozhodne to jde i v Anglii, a mam za to ze i v Holandsku a Belgii, nicmene nemecko je nejbliz. Samotne poplatky za prihlaseni jsou ruzne, ale kdyz zapoctes i cenu dopravy a prihlaseni zpatky v CR, a zaridis si to vsechno sam pres znameho v zahranici, budes se pohybovat realne kolem tech 10 tisic, spis vic. [Krizoň IV.] (26.11.2017 10:45:31)
Seženeš si v Německu nějakýho Němce, kterýmu to papírově prodáš, zavezeš do Německa hezkou motorku, schopnou projít STK(v Německu TUV) ,on to přihlásí na sebe.

Pak si motorku dovezeš domů, projdeš českým STK, a přihlásíš na sebe jako dovoz.

Celkem sranda za 15 až 20 000,-
[monty] (26.11.2017 10:11:17)
A smím poprosit o podrobnější popis postupu, jak to přes tu členskou zemi EU protáhnout? [Prohorovka] (26.11.2017 9:58:20)
Nejde. Jednak uz to neni mozne ani u kejvacy->perak (muzes udelat pouze jednu zmenu, cili bud ram, nebo motor, nebo kola) a druhak povazske strojirny jsou uz hromadu let v konkurzu.

To co jezdilo pred lety za socialismu uz zkratka mozne neni. Pokud to chces dostat na bily znacky, tak jedine pres prihlaseni v jine zemi EU a dovoz zpatky co CR.
[Krizoň IV.] (26.11.2017 9:44:20)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16