Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 11, poslední: 5.12.2017 8:28:4265311.Tuning a přestavby
Ahoj, je možnost zapsat do techničáku JAWY 353 jiný rozměr pneumatik u veteránských čísel? U normálních not to kolečko s povolením JAWY znám, ale jak je to u těch veteránských? Musí se nejdřív přestavět motorka na sportku a pak teprve zadat o veteránské spz?
Havlis> Tak tohle vybalim na jare na komisare pri testaci Peraka. To jsem zvedavej jak se bude tvarit :) [Davy_] (5.12.2017 8:28:42)
Ještě by možná byla jedna cesta a to je výroba kopie. Myslím, že Samohýl takhle dělá Bugatti, ale podrobnosti neznám. [pmr] (4.12.2017 19:57:21)
Davy: Tak to je hodne fylozoficky problem. To se resi uz vic jak 2500let )=>>
Theseus's paradox - https://en.wikipedia.org/wiki/Ship_of_Theseus
[Havlis] (4.12.2017 18:13:07)
A co je replika? Do kolika procent novejch dilu je to renovace? [Davy_] (4.12.2017 15:37:57)
Jenze repliku Jarda Novak 350 neprihlasis, protoze by musela splnovat aktualni normy Euro xx pro 2017 a to ta konstrukce neda. Po konstrukcnich zmenach, aby to proslo aktualnimi normami, uz to zase neni replika, ale neco uplne jineho.
To je takovy zacarovany kruh, takze to jde cestou nez se to provali )=>>.
[Havlis] (4.12.2017 12:07:55)
Poctivou repliku neotestuješ, tedy pokud se provalí že to je novovýroba. Poctivou repliku otetuješ až za třicet let od její výroby, a to pouze za předpokladu že to v době replikování dostalo platný doklady jako replika (takže ne "Jawa 350" ale "Jarda Novák 350") [dePorsche] (3.12.2017 22:35:16)
Díky [grošák] (3.12.2017 16:03:09)
Od předsedy KLTK, asi za 14 dní bude jejich školení a komisaři ho budoumít někdy po Novém roce. [pmr] (3.12.2017 15:28:06)
pmr: To mas odkud, ze stavby nejsou povoleny ? Mam za to ze poctive udelanou repliku vozidla otestujes. Nicmene v tomhle pripade je to dost bezpredmetne, kdyz vezmes co vsechno se na 353 musi vymenit aby z toho byla 590 sportka, ma z toho tazatel prakticky druhou motorku. [Krizoň IV.] (3.12.2017 9:56:12)
Přestavby a stavby historických vozidel nejsou povoleny, na to ti nikdo testaci neudělá, pokud nechce přijít o licenci. Historické vozidlo je vozidlo ve stavu v jakém bylo vyrobeno a veteránské značky neslouží k tomu, aby cokoliv co není v registru mohlo na silnici. Kritéria testování se v současnosti zpřísňují. [pmr] (2.12.2017 17:45:33)
zbastlit sportku a otestovat? Jsem pro zpřísňování. Kdyby jsi měl v odhlášeném TP na 353 alternativní rozměry tak by je podle žádosti o testaci HV mohli uvést i do průkazu HV. Takto je asi otestováno na běžný rozměr, který kontrolují na stroji. Aspoň jsi mě připomněl že na základě původního TP Čz sport mám v žádosti vyplnit ty alternativy pneu. [ventil] (2.12.2017 9:16:40)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16