Příspěvků: 17, poslední: 10.12.2017 20:18:3065320.Veteráni
Ahoj. Jak resite srouby? Sada sroubu za 2 a pul klacku, to je masakr. Pozinkovany jsou osklivy. Origo bylo mozna kadmium. Nezkousel jste nekdo fosfatovat? Srouby mam zrezly, ale puvodni...co s nima.
Cholerix, ale ty šrouby se přeci prvotně nepoužívají pro přenos proudu, ale pro mechanické spojení měděná pasnice/měděná pasnice, u akumulátoru to je kontakt akumulátoru/měděné oko. Pro převod proudu musí být dimenzován průřez vodičů, pasnic nebo připojovacích ok Se šrouby pro mechanické spojení se nepočítá. Na VF se používají většinou duté profily, tzv. vlnovody.
[holdas]
(10.12.2017 20:18:30)
Nerez má sice nižší vodivost, než čistá ocel, ale pořád je to na běžné spoje ok.
[longr]
(8.12.2017 10:39:49)
Může bejt , na elektriku sem guma.
[Cholerix]
(8.12.2017 9:03:50)
Cholerix> To je blbost. To o cem mluvis se jmenuje skin efekt a objevuje se to v jakymkoliv vodici pri vysokejch frekvencich. Ten mechanik je budto blbej a nebo sis z tebe delal srandu.
[Davy_]
(8.12.2017 8:44:58)
holdas Nevím jak se nerez chová při průtoku stovek ampér.
Nejsem elektrikář , ten by to vysvětlil odborně samozřejmně mohu se mýlit.
Ale vím že nerez má při průtoku el. proudu až 300 × větší odpor než běžná ocel.
Má to něco společnýho s tím že proud obyč. ocelí prochází materiálem kdežto proud nerezem jen po povrchu.
Takže kdybys chtěl aby stejnej proud prošel nerezem jako železem musel bys mít teoreticky průřez 300x větší.
Vysvětloval mi to mechanik když sem řešil problémy se startováním auta.
Něco při startování kurvilo cívky startéru měnili jsme ji 3x jednou i startér než zjistil že sou na el. spojích nerezový šrouby. Když je vyházel dal obyčejný šrouby tak od tý doby bez problémů.
[Cholerix]
(7.12.2017 20:57:14)
gepin: pozink je dneska na řadě šroubů k smíchu loupe se už když to kupuješ. 8.8 dneska neznamená nic, bo číňan to tam píše, protože se to s tím prodá, ono stačí vzít na šroub měřidla a člověk se taky diví, co vše umí být jeden rozměr. Takže jediná cesta je kupovat šrouby jedině v osvědčené šroubárně.
ventil: jo jsou drahé, ale před pár lety jsem si dělal srovnání odolnosti pozinku a třeba ve Fabory vydržel o dost víc než u Würtha, hyper super hoby se ani nekvalifikovali - test se skládal z namáčení v cole, vlhkého tepla a mrazáku
[mais]
(7.12.2017 15:54:44)
Cholerixi, proč nepoužívat na el. spoje? My nerezi A4 normálně používáme v galvanice pro připojování Cu kabelů a pasnic, kde tečou stovky ampér a je to bez problémů.
[holdas]
(6.12.2017 8:28:17)
Také dávám nerezový šrouby tam kde to jde na auto i moto.
Raději A4 ale pozor !
Nikdy je nedávejte tam kde je jakýkoli elektrický spoj.
[Cholerix]
(6.12.2017 0:20:53)
Kdyz sen šroubu piše 8.8 taje nahovno?Dyt se montujou tazny na takovy šrouby
[gepin]
(5.12.2017 21:38:33)
Jak si nato přišel ,ze pozink nic nevydrží?To je vtip...
[gepin]
(5.12.2017 20:03:51)
Kup nerezové A2-70 a máš doživotní pokoj a paradoxně jsou mnohem levnější než pozink, kterej prd vydrží.Za 1500 jsem udělal dvě motorky a ještě mi něco zbylo a to jsem nejel podle katalogu,nehledě na skutečnost,že rvní místa zkázy laku jsou věětšinou ve spojích
[Michi]
(5.12.2017 5:23:08)
kdysi jsem pár neznačených šroubů koupil ve fabory, ale cena za hrst spojováku byla katastrofální.
[ventil]
(4.12.2017 21:43:51)
objet speciálky na šrouby a vybrat si povrch, co nejvíc odpovídá? Ono to, co se dneska prodává v hyper super hobby je jen něco jako šroub
[mais]
(4.12.2017 19:45:38)
Imbus :-) Jen bacha na délku jsou jinak značené!!
[kocourluk]
(4.12.2017 18:52:12)
Jak píše Verdom, používám nerez, označení vezmu segmenťákem ve flexce, potom hlavu vyleštím. Závity nerez/nerez se musí namazat vazelínou, aby se to nekouslo!
[holdas]
(4.12.2017 16:43:56)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16