Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Výměna zapalovani [Standa2](5.12.2017 20:27:20)
Příspěvků: 13, poslední: 6.12.2017 16:57:1165328.Elektro
Zdarec, pokud mám zápalko 45 w a dam na motor s cedulkou 75 w stačí prehodit stator nebo musí i rotor.Diky.
Návod k obsluze na úplně první model ČZ 175/477 říká: jmenovitý výkon dynama 55-60W http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/navod/vydani_1968_(prvni_vydani) [Jad] (6.12.2017 16:57:11)
Podle mých dřívějších zjištění první typy měly 45 w a pozdější už 75 w.Potvrdi mi to a nám všem co tyhle stránky slouží jako studnice moudrosti ze je to tak? [Standa2] (6.12.2017 14:03:43)
Na ČZ 487 z 80.let je 75W dynamo originálně z továrny. S dobíjením není problém, jak říká Krizoň, motor zetky je točivější než jawy... [Peterson] (6.12.2017 11:40:40)
Přehoď celý dynamo i s regulátorem, když máš tu možnost. Je s tím nejmíň práce. Z 45 W statoru bys totiž musel odmontovat původní jednocívkovej regulátor, cívku s odporem a řešit jiný zapojení svorkovnice. Tomu všemu se při prohození celého dynama vyhneš. To původní si dej do skříně na horší časy. [Ota] (6.12.2017 11:39:43)
175/477 je tocivej motor, tam bych klidne dal 75W, prehod to kus tak jak to je ze staryho motoru, a nejak to pobezi. [Krizoň IV.] (6.12.2017 9:42:43)
http://sudetenjawa.wz.cz/dynamo-rotor01.jpg
75W rotor je ten vpravo, ale ne tvém místě bych zůstal u 45W sestavy a regulátor vyměnil za AEV.
[Knoxville] (6.12.2017 9:37:19)
Cz 175 477 [Standa2] (6.12.2017 9:22:22)
45W rotor je letovany, 50W a silnejsi rotor uz je lisovany.
Na jakou motorku to chces dat ? Obecne dat 75W rotor na 250ku je krok zpet, protoze 75W rotor potrebuje vyssi otacky aby daval pozadovany vykon, a kdyz ho das na 250ku ktera se netoci, ve finale jses na tom hur nez s 45W.
[Krizoň IV.] (6.12.2017 9:05:40)
A ještě upřesnění pro mě , je na tom rotoru poznat které je které. [Standa2] (6.12.2017 9:00:10)
Budu měnit motor.puvodni má 75 w a dvou cívkový regulator, ten nový jedno cívkový regulátor a 45 w. Tak chci na ten nový motor dat to zapalko z toho původního motoru, je vyzkoušeno a dobře pracovalo.Nevedel jsem zda tu vataz ovlivňuje hlavně stator nebo rotor nebo zda to musí být přísně sparovane jak je to třeba u některých pincku. [Standa2] (6.12.2017 8:57:52)
Záleží na tom, co přesně chceš udělat. Z tvého dotazu to vůbec není zřejmé. Zapalování je zapalování a nemá s dobíjením nic společného, takže zapalování 45 W ani 75 W neexistuje. Dynama, jakožto generátory proudu, jsou 45 W a 75 W, kde výkon je dán jeho rotorem + je třeba vyměnit regulátor - viz Maspe. Statory jsou stejné. Cedulka neboli štítek je na statoru, takže ten tedy měnit nemusíš, pokud je funkční. [Ota] (6.12.2017 7:45:46)
čím vyšší wattáž,tím více proudu ti dynamo dodá.statory jsou vesměs stejné.Proud se odvíjí od rotoru. [Michi] (6.12.2017 5:20:05)
Největší rozdíl těch dvou dynam je v rotoru. 75w rotor potřebuje 75w regulátor a stator bez regulačního odporu. Když vyměníš jen stator, tak se nic moc nezmění. [maspe] (5.12.2017 21:02:22)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,219 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16