Příspěvků: 18, poslední: 11.12.2017 17:19:1365335.Informace
cuz draci chystam se koupit babetu na dojizdeni do prace radsi bych dvourychlostni, nikdy sem na ni nejel, na co dat bacha až se na ni pujdu mrknout pripadne sou naky specificky zavady ktery babety postihujou? diky
Free
A nebo přímo moped puch-v Rakousku též KTM,sachs atd. to je předloha toho slavného licenčního Koráda.Zapalování kladívka,1 kvalt s převodovkou v oleji,dělali se i 2rychlostní,vydrží to opravdu moc.
[daveho]
(11.12.2017 17:19:13)
A když už piaggio tak ideálně bravo nebo SI s variátorem.Pozná se to podle deklu vlevo-je vyboulený,vzadu kde má klasika jen řemenici od míchačky a řemen,má tohle vzadu spojku a vepředu variátor.Vyjede to neskutečné věci,dá se to naladit jen jinýma pružinkama a válečkama.Italové tohle umí-třeba jenom výfuk-nechromovaný,vcelku s kolenem,nikde nevyčuhuje,a uchycení kolena k válci jen objímkou,když zarezne,tak se řízne šroub a dá nový.Když zarezne šroub na válci babety,tak jde z hliníku kolikrát i se závitem.
[daveho]
(11.12.2017 17:17:02)
Když už teda zahraniční z podobný doby tak Piaggio ciao, to byly mopedy! Motor jednoduchej jen rozběhová spojka přes řemen do zadního kola, v zadním kole převodovka - jen jedna brzdová čelist, spolehlivost naprosto výborná a jízdní vlastnosti lepší než babeta, tichý, svítily krásně.
[Klouzec]
(11.12.2017 11:51:27)
Krizoň IV.: Jo jo, mají. Existoval oficiální dovozce, co v ČR ty mopedy kompletoval (některé měly např. světla z Babetty) a vystavoval kartičky s číslem schválení k provozu.
[Jad]
(10.12.2017 22:54:19)
Jad: Maji ty hero gizmo schvaleni pro cr ? Ona mopedu je k sehnani spousta, ale malo co z toho smi (legalne) na silnici
[Krizoň IV.]
(10.12.2017 18:44:42)
Ony některé Hera mají nepřístupné ani sekundární kolo. Jednoduché a nenáročné to je, nalítá to tisíce bez údržby. Ale jak se to pak začne srát, tak je s tím větší otrava. Strejda má už skoro 20 let Hero Puch a já od toho dal ruce pryč, bo začla chrastit převodovka a spojka a mně se do toho nechtělo. Zlatá babetta. Ale zas to hero jezdí líp.
[longr]
(10.12.2017 17:56:53)
Jo a ještě důležité faktory při shánění mopeda pro mě byly 12V elektrika a aby nebyl přihlášený v registru.
[Jad]
(10.12.2017 16:42:49)
Taky bych radši volil Korado, než Babettu. Nebo jsou občas k sehnání indické mopedy Hero Ankur, nebo Gizmo. To je tak jednoduchý stroj, že se tam nemá co pokazit, žádná převodovka, žádný olej (tím pádem z toho nic neteče) a jede to pěkně, novější modely mají třeba i klapku sání... Ale jedno nebezpečí tam je. Gufero pod zapalováním je přístupné jen po rozpůlení motoru, stává se že odejde a běžnému uživateli se nechce měnit. Tak to saje faleš, je chudá směs a při větším zápřahu se to zadře. A že je válec hliníkový s tvrdochromem, nedá se to řešit jednoduše výbrusem, ale oprava je složitější.
[Jad]
(10.12.2017 16:21:34)
korádo není špatný, známej si ho koupil po babettě a mnoho let na to nesáhl, jen jezdil léto zima furt... pak se pokazilo, ale ND no problem. má verzi s kick startérem
[krf]
(10.12.2017 8:13:10)
Babetta špecificka závada? :D Mám na Babette najazdené 16 000 km a robil som iba údržbu :D Je pravda že na spojky sa stačí škaredo pozreť a zasa radia divne, ale po jednej jazde si sadnú a radia dobre.
[Milos634]
(9.12.2017 21:37:33)
diky za nabidku uvidim jak se mne bude darit neco sehnat kdybych do jara nic nesehnal tak se ozvu.
[Free]
(9.12.2017 20:53:22)
Mám tady pěknou babetu po babičce najeto má asi 3000km , je to modrá metalíza starší typ, ale spravovat jí budu až na jaře.
[Klouzec]
(9.12.2017 18:58:37)
korado asi ne sem spis pro neco na co sezenu dily a tech babet je dost kdyz se neco vysipe koupim nakej vrak nebo nd bez problemu.
[Free]
(9.12.2017 18:51:21)
Ano na Korádo nic moc není.. Ale když koupíš pěkný málo jetý tak ti vydrží do důchodu. Na Babety jse všechno ale kvalita některých dílů stojí za vyliž prdel..
[Klouzec]
(9.12.2017 18:08:40)
vrak nechci kupovat tech mam plnou garaz a nemam cas se v tom hrabat mam ted nabidku na jednu po prvnim majiteli tak ni zajedu mrknout. o tom koradu vim ale nevim jak je to s nd u nas ho mnel tipek ale nebyl schopnej na to sehnat dily ale nevim zda to bylo jeho lenost nebo realita.
[Free]
(9.12.2017 17:50:22)
Babetta je jedna cela velka specificka zavada :D pokud si aspon trochu hracicka, kup co nejhorsi kus a dej si ho dohromady, neni na tom nic sloziteho.
Ale asi bych spis koupil neco novejsiho, jak radi kolega pode mnou.
[Wondrisak]
(9.12.2017 17:17:22)
Babetama se přes léto zabývám, musíš prostě hledat zachovalej kus s nepodraženým předkem, řadící, brzdící jak třeba je vůle na klice nebo je vylágrovaný uložení kyvky tak pryč od toho - pokud je to teda dražší atd.. Babeta je hodně specifickej stroj, osobně jsem jich přes sezonu opravil tak 40-50 letos a objevovaly se závady všeho druhu od maličkostí po několik GO motorů, pokud to prodává šmelinář budou pravda tak možná dvě slova z deseti a ty budeš na tý babetě muset stejně všecko udělat, ono na to stojí všecko pár kaček ale když si to sečteš, dáš gumy duše, ložiska do kol, nějakej řetěz , rozetka, čelisti, řemen, gufera, teď bude nějakej polámanej plast, tyristor.. můžeš do opravy dát klidně další 4000,- Pokud to nechceš hned tak bych ti na jaře mohl něco opravenýho dodat, nebo to riskni a něco kup, občas jsou na netu pěkný původní babety sice šmelinky za to chtějí třeba 8-10 tisíc, je třeba uvážit jestli neni lepší nějaký pěkný korádo, to jede líp a nesere se.
[Klouzec]
(9.12.2017 16:48:12)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16