Příspěvků: 8, poslední: 18.12.2017 7:23:3565349.Informace
Zdarec , poradíte mi ? Kolik mají průměr a sílu stěny trubky rámu 638 a kolik rám váží (s kyvkou/bez)? Děkuji .Jo a ještě jde-li na osmu dát zvlášť start a řadící páky jak tuším na peracich?
Pérácký hřídele poslouží jako polotovar.Průměry sedí,ale délky asi ne. Možná spíš z 250 Péráka .
Radius segmentu je stejnej,ale bude třeba segment zkrátit(segment z 638 je kratší než z Kejvačky).
Hřídel startpáky z 634 je stejnej jako z 559, takže by měl pasovat hřídel z 250 Péráka.
Nikdy jsem dvoupáku na hranatej motor nešrouboval, jen tak teoretizuju.
[monty]
(15.12.2017 15:12:55)
Vidíš, prvně mi na něj nenapadlo, ale jo, Daryth je dobrý tip :)
[longr]
(15.12.2017 11:52:05)
longr: myslíš Darytha? Nebo tady budem dělat hádanky :-)
[No_-_name]
(15.12.2017 11:06:03)
Předělat to lze. Nejlépe uděláš, když se mrkneš na přestavby na choppera s přepákováním a kontaktuješ majitele.
[longr]
(15.12.2017 9:49:40)
S použitím dílů z péráka jde i motor 638 předělat na oddělenou řadicí a startovací páku. Musí to být díly z 350 péráka. V replice se to normálně vyrábí, takže sehnat by to neměl bejt problém. Jestli stačí jen přehodit díly nebo jsou nutný ještě další úpravy, to bohužel nevím.
[Ota]
(15.12.2017 9:03:41)
Sem myslel tak 1,5 nebo 1mm stěna trubky , u toho řazení/startování sem chtěl koupit jinou hridel-tu "perackou" zajímá mě zda t jde koupit a kde a hlavně jestli to pasuje .
[Drahula]
(14.12.2017 21:25:29)
trubky nevím, tipnul bych 3 mm. Jednotlivý díly celý motorky kdysi vážil Milánek, když stavěl sprinterku. Z jeho poznámek čtu, že úplně holej rám z 640 má 14 kg, holá kyvka (klasická kulatá) 2,8 kg. Oddělený řazení od startování na 638 dát jde, ale předpokládám, že to nebude jen tak, že vyměníš díl za díl. To už poradí jiní.
[Marlboro]
(14.12.2017 20:41:06)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16