Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Zpetny ventil kompresoru [gepin](16.12.2017 22:55:22)
Příspěvků: 44, poslední: 20.12.2017 18:30:4765356.Informace
Sehnal sem zpetny ventil ke kompresoru ,ale ma tri vystupy .Myslel sem ze tim tretim upusti pri spusteni ,ale tim utika vzduch ven ado nadrze nedojde nic.co delat s tim malym tretim vystupem?   https://www.2e-kompresory.cz/6361-zpetny-ventil-1-2-x-1-2.html
Gepin, přečti v odkazu co sis vlastně koupil, mě to trvalo 1/2 minuty hledání. http://www.okompresorech.cz/news/cisteni-zpetneho-ventilu-u-pistovych-kompresoru/
Zapoj to a dej vědět jak to funguje
[Petan69] (20.12.2017 18:30:47)
Pokud si 77 ročník tak ti budu klidne vykat,kdyz tito vadí.... [gepin] (20.12.2017 17:27:33)
Jo, my dva se nikdy na stejnou notu nesejdeme :-D to už jsem si všiml, tvůj přístup mě nebaví, ale ty o tom možná ani nevíš a jednáš s lidmi takhle normálně a já jsem na to více vysazený. Samý to je mi k prdu, to nehodlám dělat, to je vtip. Když jinde ti radí dobře a zdejší rady se ti nehodí či nelíbí tak proč se ptáš zde? [krf] (20.12.2017 16:48:25)
Petan69 pleteš jabka a hrušky ,neplet do toho stale orlík ,kdyz mam jikovy [gepin] (20.12.2017 15:45:08)
Mám na hlaní jistič na něčem motor 7.5 kw takze litat bude houby.Tady uz se nevyjadruju,jinde poradily bez problemu a bylo to bez kecu ,ze krf [gepin] (20.12.2017 13:35:44)
Tak se zastav, dám ti solenoid zadarmo a ještě tě nakopnu na dobrou cestu. Tlakáč měnit nechceš, jiný varianty ti smrdí. Chceš vůbec nějaký rady? [krf] (20.12.2017 6:25:06)
A i tak tam musí být tlakový spínač. [Petan69] (20.12.2017 0:08:29)
Nepíše se o velikosti kompresoru, tedy příkonu motoru. Jestli tam má 3 - 5KW tak je možný že budou "lítat pojistky". Já mám ORLÍK s motorem 5KW a bez odfuku se motor neroztočí. [Petan69] (20.12.2017 0:06:06)
Solenoid pro doma stavěný kompresor ,je dobrý vtip.To uz mam lepší tam dát tencnovodobý tlakový spínač [gepin] (19.12.2017 22:05:36)
Ps tyhle kompresorový klapky sou taky z silonu a vnější plášt je z mosazi [gepin] (19.12.2017 17:06:39)
Obrásceně to nelze dát ,to by bouchlo .Slabý otvor konstruktivní nápad zaslepit.Což beru co to udělá protože je neustále otevřený [gepin] (19.12.2017 16:57:35)
gepin, a na tvém zpětném ventilu je nějaká šipka směr proudění vzduchu? Nemáš to zapojený obráceně? [Petan69] (19.12.2017 16:10:34)
jak už tu někdo psal, vodácká klapka to neudrží, je tam docela vysoká teplota a vnitřek se roztaví.
Musí tam být klapka ke kompresoru třeba tato http://www.press-hammer.cz/shop/zpetna-klapka/00623/nahradni-dily-orlik-jsk75.html
[Petan69] (19.12.2017 16:03:15)
Petan69: ano, přesně... dělal jsem takto dva velké kompresory a šlape to... jen v případě výpadku sítě to neodfoukne :-) ale to nastává málokdy a jde to řešit ručně uvedením kompresoru do stopu a opakovaného startu [krf] (19.12.2017 15:51:39)
To už si ze mě někdo dělá prdel ne předchozí příspěvěk odpověď zněla dej tam zpětný kompresorový ventil ,tak já je koupil a teď zas dej tam selenoid já je koupím a budu jak debil ne ..... [gepin] (19.12.2017 15:50:36)
Byl si rychlejší krf
ještě dodám že ten ventil je připojený paralelně k motoru
[Petan69] (19.12.2017 15:47:23)
a instalatéři většinou vědí co to je solenoid, protože je v lepších kotlích na dopouštění otopný vody. Česky elektromagneticky ovládáný ventil [krf] (19.12.2017 15:45:48)
selenoid je elektromagnetický ventil.
(krf) to myslel tak, že hned za kompresorem je tento elektromagnetický ventil (odfuk) a za ním zpětná klapka.
Když běží motor ventil je zavřený a vzduch proudí přez zpětnou klapku do zásobníku.
Když tlakový spínač rozepne, motor se zastaví, selenoid otevře a vzduch mezi kompresorem a zpětnou klapku se odpustí.
Pak následný rozběh motoru je snažší - nepřekonává protitlak z nádoby...
[Petan69] (19.12.2017 15:43:15)
[kocourluk] Deda provozoval kompresor z lednicky asi 10let a nikde nic jsme nedolevali. Pak mu ho ukradli hnedocesi. Mel fakt malej prutok a tak jsme ho pouzivali tak na na husteni pneumatik a kol. Galusky na 10-12atm u kola to dokazalo udelat, ale bez vzdusniku to by to pumpovalo asi hodinu. [Havlis] (19.12.2017 15:29:31)
To je jak u blbejch na půdě to bylo dej zpětný ventil koupil sem zpětný ventil a teď zas kup si tlakový ventil s 2 výstupy [gepin] (19.12.2017 15:25:48)
To je mi k prdu ,kdyz nevim co to je solenoid valve .Kdyz to reknu vodákovi ,rekne taky co to je [gepin] (19.12.2017 12:59:07)
Takze spinac koupen. Ted pporesit to flusani oleje. [kocourluk] (19.12.2017 8:49:07)
Muzu se prisrat? Tvorim "tichej" kompresor. Tatrovckej maka vyborne uz 50 let, ale je hlucnej. V kovozroute sem ulovil nadobku 24 litru kompresor z odvlhcovace jako zlednice. Jenze resim tlakovy spinac. Utracet se. Mi moc nechce a spjnac z vodarny je do 3 atm. Coz je malo nadobku mam na tlaky 8/12 atm tak bych tam tech 6-7 at chtel mit. Ted k dotazu. Jak vratit vyflusany olejzpatky do kompresoru? A jak bezpecne pojistit max tlak? Vim ze ty maly potvory tlaci sice pomalu, ale do vysokeho tlaku. Nersil uz nekdo neco podobneho? Zatim mam v planu odlucovac z tatry. Jenze to do oleje pujde i kondenzat. Neustale dolevani cerstveho oleje je sice reseni ale takove hloupe. [kocourluk] (19.12.2017 8:00:37)
přesněnji solenoid valve [krf] (19.12.2017 6:21:16)
na starý kompresory kvuli odfuku jsme dělali návarky se solenoidy na výtlaku... motor se roztočí a běží, solenoid se zavře a je zavřen. motor se zastaví, solenoid otevře a zůstavá otevřený. podmínkou je fungující zpětný ventil, aby to nevyfoukalo celé. [krf] (18.12.2017 16:53:53)
Tak to fakt nehodlam [gepin] (18.12.2017 14:24:50)
gepin: Tak zřejmě ještě budeš muset vyměnit tlakový spínač na soudobý, aby ti to upouštění vzduchu fungovalo. [Ota] (18.12.2017 13:59:58)
Ty mitu furt pleteš jabka a hrrušky ja mam tenhle tlakový spínač pohop zeto neni fabrický kompresor https://dum.bazos.cz/inzerat/83233454/Tlakovy-spinac-VR2D.php [gepin] (18.12.2017 13:05:19)
To je mi k prdu kdyz mam tlakovy spinač na pul coulu a jeden vývod.Ty mitu stale pleteš novodobý tlakový spínač ajá mám starý na jeden vývod [gepin] (18.12.2017 12:24:26)
Tlakovej spinac ma dva vyvody.Jeden, ktery snima tlak v nadobe treba 1/2" a druhy, ktery ma stejny prumer jako odlehcovaci vystup ze zpetneho ventilu. [Riddle] (18.12.2017 7:35:26)
To jemi k prdu kdyz mam pul coulovej tlakovej spínač [gepin] (17.12.2017 22:28:38)
ten maly vyvod je k tlakovemu spinaci [Servajs] (17.12.2017 21:05:20)
Kam mam ale vyvyst ,ten slaby vystup ,taky do nadrze ,nebo manometr? [gepin] (17.12.2017 16:22:24)
Dodal bych ,ze tyhle kompresory nemaj nic společné s orlíkem .Sou doma delané a maj otevrenou skrín s odvetráváním tlaku .Atam byl problém ze pri vyšším tlaku se vrátil vzduch do skrine kompresoru a olej sel. ven.Zkousel sem vodácký zpetny. ventily ale ty nejsou tesný a pouští tlak [gepin] (17.12.2017 12:53:08)
Dávám to zam jen,ze tlakovala se skrin kompresorů ,kdyz kompresor stál a šel tlak z nádrže.Pak mi vylítal postupne olej z skríne kompresoru,protozeto sou z tatry 148 a ty mam odvetravani skrine do flašky [gepin] (17.12.2017 12:44:03)
Ten třetí malý otvor ve zpětném ventilu je odlehčovací vývod.
Propojuje se tenkou hadičkou do tlakového spínače. 3F motor má problém v tom, že se do natlakovaného potrubí se nerozběhne viz můj Orlík.
Tlakový spínač po natlakování nádoby uvolní ventilek uvnitř spínače a přes tento vývod vypustí vzduch z potrubí mezi kompresorem a nádobou.
Staré kompresory Orlík to měly řešené mechanícky odstředivým mechanismem na klikové hřídeli kompresoru. Doporučuji zapojit.
[Riddle] (17.12.2017 10:09:33)
Sou to dva kompresory z tatry ,takze zádný nový... [gepin] (17.12.2017 0:05:49)
Otázka zní kdyz ho zazátkuju?Tlakový spínač je uplne jinde [gepin] (17.12.2017 0:04:35)
Ten malý je podľa mňa výstup na tlakový spínač. [Milos634] (16.12.2017 23:24:57)
Tipuju vypouštění tlaku z nádrže ? nebo na manometr [Cholerix] (16.12.2017 23:02:43)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,219 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16