Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 14, poslední: 28.12.2017 11:05:5465374.Veteráni
Ahoj. Nekdo z vas ma urcite spatne zkusenosti s novyma kondikama a civkama.. je nejaka funkcni varianta, klidne i zahranicnich znacek.. ne cina 🙂 na jawy.
Kapacita je obvykle 0,25uF = 250nF. Změřit se to dá lepším multimetrem, případně otestovat podle Dočkala. Testoval jsem takto necelou dvacítku kondíků. Nenašel jsem jediný starý kondenzátor, který by byl vadný nebo měl výrazně jinou kapacitu než ostatní. Měl jsem také jeden novější nepoužitý kondenzátor s červenou silikonovou zátkou bez proletovaného obalu (uvnitř pouzdra je pružná destička, která zajišťuje propojení s pouzdrem). Ten měl kapacitu na spodní hranici a od ostatních se lišil výrazně rychlejším samovybíjením. Po připojení na 230V se staré kondenzátory s připojeným multimetrem vybíjely řádově desítky sekund, u nového stačil jen zlomek času. Při testování s 230V podle Dočkala hrozí od nabitého kondenzátoru nepříjemná rána:-) [jc3] (28.12.2017 11:05:54)
Kondenzátor by měl mít 0,22 mikro Faradu. I některý levnější digitální měřáky už umí měřit kapacitu.
V mototechnách byly dřív k dostání kondíky na Škodovku, ty byly 0,22
a pak byly do ruských aut a tam byla kapacita 0,27 ty mi ale ve fichtlu nefungovali.
[Petan69] (23.12.2017 17:25:17)
Docela nesmysl ,to budem vozit brambory misto baterky ?Kdyby to byla pravda nikdy byse baterky neuzivaly ne [gepin] (23.12.2017 15:05:18)
A kdyby jste Luboši vozil pytel brambor, tak ušetříte za baterii. http://aperturescience.webnode.cz/news/clanek-jak-vytvorit-bramborovou-baterii/ [Petan69] (23.12.2017 12:44:08)
brambora leda jako kondenzátor, cívku bych z ní nečekal ani náhodou [krf] (22.12.2017 22:25:36)
V minulosti se to v nouzi přeměřovalo žárovkou zapojenou do serie do sítě 220V (dnes 230V).Divím se že s těmi kondenzátory máte problémy. [Leopold Makumba] (22.12.2017 20:13:20)
Mě by spíš zajímalo jak ty kondenzátory, případně cívky, přeměřujete. Bez nějakých konkrétních a opakovatelných hodnot z měření je to jen tápání ve tmě. [Tomáš S] (22.12.2017 19:26:46)
O baramboře jsem slyšel,prej nahrazuje cívku,podle mě nesmysl. [Pierre] (22.12.2017 18:13:34)
Bramboru jste zkousely??? [kocourluk] (22.12.2017 17:29:42)
To si piš,jednu dobu jsem jezdil jen na kondenzátory,nebýt babiččiny šupny na vesnici se starými zásobami,také bych moc toho nenajezdil,Ty co seženu v motoservisech mi vydržely v průměru 150kilometrů,takže tohle je pro mě dobrá zpráva děkuju za odkazy :-) [Michi] (22.12.2017 14:30:21)
Tady je dělají: http://www.hanhart.cz/vyrobni-program/#zapalovaci-systemy , je to snad původně pobočka PAL Kroměříž. V září 2017 byla cena 6V cívky 244,- Kč bez DPH. [kriz] (22.12.2017 13:36:20)
nešel by použít obyčejný svitkový a jen mu naletovat drátový konce a zalejt do dentakrylu?
btw kondíky do aut se daj koupit http://shop.elancar.cz/421/kondenzatory-zapalovani/in-33810-kondenzator-zapalovani
[krf] (22.12.2017 12:33:09)
Je fakt, že už ani na vrakovištích se nenajde dost aut, ze kterých by se daly kondíky recyklovat... Já před časem narouboval do fichtla toto: http://www.wemoto.cz/bikes/piaggio/vespa_50_r/69-83/picture/ignition_condenser/ co jsem měl náhodou doma a prý od té doby není problém. Zas ale ta cena. [Jad] (22.12.2017 12:21:20)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16