Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 2, poslední: 9.1.2018 13:10:3365416.Tuning a přestavby
Jezdí z vás někdo na Jawě 350/634(632) nebo ČZ 175/477(487) dvoukomoráče z Jawy 350/640? Docela by mě zajímalo, jak se to chová, zkušenosti, spotřeba, maximální otáčky apod.
S tím kónusem to není blbý nápad. Hodně se to strkalo do mustang výfůků na pionýráckých závodech v originál kategorii. [Bakoun] (9.1.2018 13:10:33)
Onderka na dragsterech jezdi se 471 a vyfuky z RD 350 ty stare doutniky.
Ma sice vyfukovy kanal silne vis nez origo, takze toci taky vic, ale je to kurva rozdil! Radil jsem mu at je prodlouzi nazacatku o par cm, ale neivim zda to udelal a okolik.
Tyto stare laufy na prvni LC 4L0 nebo 31K, jsou na otacky od 7 - 9000ot.

Co se tyce jawackych dvoukomor je zpetny konus nesmyslne blicko. Jsou strasne kratky na jawy traktor 5500ot. Zpetny konus udela akorat diru v kroutaku a aby zafungoval muselo by to tocit tak 9 - 10 tis. Zpetny konus je bliz jak u RDcka (haleluja konstrukteri v jawe). Jediny proc jsou dvoukomory trosku lepsi je, ze nabezny konus je ostrejsi a zrovna to vyjde. Skoro zajimavejsi by bylo strcit zpetny konus do rovnych laufu a dat ho co nejdal.
Rozumna vzdalenost zpetneho konusu mi prijde jako na tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=abzBESNPFFc
[Havlis] (8.1.2018 18:50:17)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16