Příspěvků: 17, poslední: 11.1.2018 12:22:4765443.Informace
Poradil by mi někdo, jak opravit prasklá krk na 350ce kývačce? Prasklo mi to nahoře u krku ve výztuze kolem krku řízení. Poradil by někdo, jak a čím nechat zavařit a případně jak povrchově upravit? Máte s tím někdo zkušenosti? Rám nechci dávat jiný, protože tento je origo od výroby.
njn paštiky má každý rád, hlavně to pak prodat nejlépe tak, aby to nebylo vidět, tak to musíš hlavně pěkně vybrousit :D....
[jawar559]
(11.1.2018 12:22:47)
Táta mi rám vařil normálně elektrikou. Je to všude dost silný matroš na to, aby to šlo vařit klidně dvaapůlkou elektrodou. COčkem, TIGem taky v klidu. Autogenem to jde taky, ale je potřeba velký hořák a prohřívá se velká oblast. Taky sleze barva v okruhu cca 15 cm a více.
[longr]
(9.1.2018 9:10:24)
Ota: Penetrační testování, vyhledávání skrytech trhlin
[Hlade]
(9.1.2018 8:31:53)
pmr: Co je to "penetračka"?
skodna: Rámy na kývačku podle mých informací vařili ve fabrice autogenem.
[Ota]
(9.1.2018 7:38:05)
Zkus napsat Buchticovi, třeba ti to i předělá na kuželíky :-)
[cPetan]
(8.1.2018 20:38:24)
Hoši, nezlobte se na mně ale vy jste moc vědecký, ve fabrice to oblili švajcem a šel dál po tisících, myslíte že to je jaderná fyzika ? Normálně bych to zavařil elektrodou a to v noci úplně vožralej z lacinýho rumu a svítil bych si na to čelovkou - ať to je trochu stylový v rámci značky, prej v corgonu, do ultrazvuku a cementovat, heh :D Co jsem měl sráčů a viděl jsem, hlavně u 175 byly popraskaný rámy a jakým způsobem vařený čili brutálně olepený od zdatného prskače a jezdilo to.
[Klouzec]
(8.1.2018 19:52:04)
Mám to prasklý na dvou mašinách (250 kývačka a 350 panelka) neřeším a jezdím. Ale mám již sehnané náhradní rámy, kdyby se to rozjelo víc. No sehnat rovnej rám je fakt kumšt, i když tu někteří ventilují, že né...
[Majkl250]
(8.1.2018 19:43:35)
Odkud jsi? Svařuji Froniusem v atmosféře progen (CO + Argon)
[Petan69]
(8.1.2018 19:26:39)
ventil: :-) ve smyslu, že se to tady na mánii kdysi už řešilo...
[jaw250]
(8.1.2018 19:18:58)
Ahoj, nebyla by fotka toho rámu, jak je prasklý? Myslím si, že v Jawě to tehdy vařili jen co nebo snad dokonce plynem. A jak už bylo řečeno, po dobrém svářeči bych se nebál na tom jezdit. Spousta samodomodělů byla všelijak posvařována a jezdilo se s tím po lese a po poli hlava nehlava a drželo to jak nic.
[skodna]
(8.1.2018 18:41:20)
Prasklinu je třeba vybrousit a pak zavařit buď CO2 nebo ještě lépe TIGem pod argonem, který lépe chrání lázeň. Protože se jedná o namáhanou část a k tomu ještě o důležité místo, bylo by dobré udělat aspoň penetračku. S ultrazvukem asi nikoho neseženeš. Penetračku bych dělal hned po zavaření kořene a pak na poslední vrstvě, pokud jich bude víc.
[pmr]
(8.1.2018 17:17:43)
tak to opravdu hodně pamatuješ
[ventil]
(8.1.2018 16:16:59)
pokud si pamatuju dobře, tak se rámy při výrobě přímo ve fabrice taky nežíhaly...
[jaw250]
(8.1.2018 16:00:47)
Za cca 4 roky co se bavím renovacema jsem poslal do světa 4-5 kusů rámů plus jeden nepoužitelný díky Lepenenovi. Prasklý a křivý rám není na každé druhé kývačce jak se občas přehání a rámy jsou jedny z mála dílů co se dají na burzách ještě sehnat. Třeba se ti zavaření podaří, měl jsem svářeče kterému jsem věřil leč nedávno odešel...
[ventil]
(8.1.2018 15:40:54)
Měnit rám fakt nechci, ono je kumšt sehnat rovný nebouraný a neprasklý rám na kývačku....
[Petr Jordán]
(8.1.2018 15:14:31)
Zavařit to jde. Dobrý svářeč si to připraví i zavaří. Pnutí tam bude, to je fakt. Odstraňuje se ultrazvukem nebo vyžíháním. Doma to moc nejde, takže to asi jen zavařit a jezdit, nebo skutečně použít jiný rám.
Já osobně bych se toho ale po dobrém svářeči nebál.
[longr]
(8.1.2018 10:47:33)
Svár v oblasti krku je dost problematický a měl by ho udělat opravdu šikovný svářeč ne nějaký finský svářeč Mati Lepenen. V okolí svaru vznikne pnutí, ale jak ho v domácích podmínkách odstranit netuším. Asi bych opravdu přemýšlel o výměně a trvat ortodoxně na origo může být kontraproduktivní.
[ventil]
(8.1.2018 10:42:03)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16