Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Příspěvků: 8, poslední: 2.9.2018 20:05:0665509.Informace
Ahoj,předem se omluvám za autovej dotaz ale vím že je tu hodně šikovnejch lidí,můj problém je ten že mám VW Passat z roku 1994 a ted mi začal přes hřeben řízení utíkat servoolej na pravé straně.Zkoušel sem jakousi sračku z Autokelly ale nepomohla,chtěl sem oddělat klíňák co žene čerpadlo a používat auto bez posilovače ale známej mě od toho odrazoval že to je i na ůkor bezpečnosti,máte s tím nějakou zkušenost?
Popřípadě s firmou která repasuje hřebeny? díík
Tak jsem to zkoušel odpojit a šlo strašně těžko točit volantem,a navíc řemen pro servo je i pro vodní pumpu,nakonec sem koupil řízení z vrakáče a ají s výměnou a novým olejem to stálo 3000
[Jenda.592]
(2.9.2018 20:05:06)
No co když oddělá klíňák a i vypustí kapalinu? Už tam přece žádný odpor nebude nebo bude minimální.
[spec]
(26.1.2018 10:48:12)
hlavne ak dáš dole len klinak budeš sa aj tak pretlačať z olejom v serve ak ho vypustíš nemal by byť problém
[julo]
(25.1.2018 20:47:08)
Zkus si při jízdě z kopce vypnout zapalování do první polohy, ne ale do zcela vyplé, aby se ti nezamkl volant a vyzkoušej si zatáčet. Je to jako řídit vejtřasku, dá se to, ale je to těžká posilovna. Ano, dělali se i verze bez posilovače (nevím jak Passat, ale začátkem 90. let to byla obvykle příplatková výbava) jenže ty měly lehčí převod - na zatočení kol se vícekrát otočilo volantem. I tak to s těžkým naftovým předohrabem nebylo snadné, ale člověk si normálně zvyknul.
Ještě to můžeš vyřešit po Rusku - pokud únik oleje není takový, abys musel dolejvat při každém tankování, nejedná se o závadu. :-)
[Deadman]
(25.1.2018 19:27:03)
Ok díky moc,uvažoval sem i o repasovaným řízení,někdo ho nabízí na aukru za 4800 jen bych nerád abych ho vyměnil a vysralo se něco dalšího,ale zase chápu že po 23 letech to má nárok.
Borderer:V etce opravná sada je,je to uplně dole v textu bez pozice,podle řízení bud na zf nebo trw ale už to tuším nešlo objednat.
Každopádně díky moc
[Jenda.592]
(25.1.2018 15:21:33)
To na tom parkovisku môžeš aj počas jazdy vypnúť motor, remeň nechaj. Bacha, ono to potom keď minieš podtlak v brzd. posilovači aj nebrzdí. Ale riadenie bude ako skala. Ako núdzovka pri odťahu a podobne to ide, na každodenné jazdenie to nie je.
[passion]
(25.1.2018 8:12:39)
Shodit řemen a zkus si to na parkovišti. :) Taková sranda to asi nebude, kor, jestli tam máš nějaké to TD. Pokud to teče kolem manžety, tak bohužel ETKA uvádí celou tu převodovku řízení, jako celek. :-/
[Borderer]
(24.1.2018 23:54:34)
Pokud se auto nedělalo s verzí bez posilovače, tak bych ho určitě nevypinal. Auta co jí měla jako doplňkovou výbavu bez něj řiditelná byla, ale třeba Mondeo, které jo mělo v roce 94 v základu skoro nešlo ani táhnout bez motoru, jaka síla byla v řízení. Vrakoviště jsi zkoušel?
[maspe]
(24.1.2018 22:19:13)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16