Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 24, poslední: 27.1.2018 12:34:4565515.Veteráni
Jedna motodílna nabízí možnost vyrobit hliníkové repliky držáků na ČZ 350/472.6
Máme dva typy těch držáků, ale nevíme jestli jsou na stejné moto nebo na různé typy ČZ. Liší se dírkou pod otvorem na blinkry a nálitkem zevnitř u otvorů pro šrouby držících hlavní světlo - viz fotky v datech. Věděl byste někdo, jestli ty držáky jsou na stejný typ moto nebo na různé typy podle těch rozdílů.
Byl by o ně zájem a o které ?
Já je nebudu prodávat, pouze zapůjčím originály k výrobě a výrobce je pak bude prodávat sám.
Na fotkách patří k sobě vždy ty dva pod sebou.
Můj rám z 88. byl taky jen lakovaný, lak vypadal původní. A držáky světel mám všechny lakované. V 94. se ve Strakonicích dělaly jen ČZ 180/487.4 a 487.5 (resp. 125/488*), ne? [Bakoun] (27.1.2018 12:34:45)
Tak pokud lze komaxit seškrábnout nehtem... https://ibb.co/dJOyrw [Kubas] (27.1.2018 11:48:27)
Tak raději v základu než napiču komaxit. Bohužel jsem koupil nosič pro otcova peraka v komaxitu [Kubas] (27.1.2018 9:42:17)
Co mám ČZ 350 z roku 1986 a 1989, tak tam rám v komaxitu nebyl a nemám. [kriz] (27.1.2018 8:11:02)
já to pamatuju přímo z fabriky - v roce 1994 jsme tam byl, a rámy a všechno černý na seriový motorky se komaxitovalo. [monty] (26.1.2018 20:37:31)
Monty: To se schválně zeptám, jestli ty držáky byly v komaxitu. [kriz] (26.1.2018 20:25:14)
Proč jsou držáky na 472 v komaxitu?No protože tak byly i originál!

A nosič na péráka napatlanej olejem? Dovedeš si představit, jak se to napiču bude lakovat? Jak mastnota bude pořád vylízat? Hlavně z dvojité vzpěry?
Nosiče ted základuju červeným základem-a zase poslouchám, že to není červený.........
[monty] (26.1.2018 16:40:25)
Kubas -​http://jawamir​da.rajce.idnes​.cz/Odstraneni​_komaxitu_z_hl​inikovych_hlav​_-_Jawa_perak/
Plesha - Není problém nechat ty padáky vyrobit, protože je mám kompletní a výrobce by také byl, jenomže kdo mi za tu sadu jen předních padáků dá 2 tis., aby se vyplatilo s tím zase strávit 2 dny sháněním a ježděním 2x cca 500 km ? Nechal jsem takto vyrobit nosiče na 472, naohýbaný a nabodovaný polotovar jsem prodával po 1500,-(náklady 1250,- bez vlastního času) a to za ty starosti, čas a naježděné km nestálo.
Fotky polotovarů a hotového nosiče v komaxu mám v datech, jsou tam i ty padáky.
[chlup] (26.1.2018 12:58:00)
když už se tu řeší 472, prodávají se někde v replice padáky (přední i ty zadní) a taky ten skládací boční nosič co jde vidět na dost polských strojích?

tady ty padáky https://www.youtube.com/watch?v=2Uw1OlXjDZw
tady boční nosič https://spplthumb.blob.core.windows.net/1000x901c/f4/94/b0/cz-350-sprzedam-rok-produkcji-1989-mazowieckie-warszawa-432538047.jpg
(ten nosič asi není origo, ale vídávám je v inzerci celkem často, je to z něčeho jiného nebo je to komplet homemade??)
[Plesha] (26.1.2018 10:47:52)
Kubas: myslím, že jsi na to kápl - ono to pak chce mít mnohem sofistikovanější skladování a konzervaci a stejně to bude chytat lišku. [maspe] (26.1.2018 9:29:50)
Nejjednodušší je nedát tam nic. Ale chápu poptávku, kdy renovátoři (skládači) chtěji hotový díl. Na druhou stranu proč neudělat 1/2 komaxit a 1/2 bez laku. [elevator] (26.1.2018 9:29:27)
Protože komaxit je nejjednodušší, co tam dát. [kriz] (26.1.2018 8:37:44)
[monty]
Mohu se zeptat, proč musí být každá replika zprzněna komaxitem? Nejenže to navyšuje cenu dílu, ale u mnohých ještě přidělá starost se sundáním komaxitu když nesedí odstín. Třeba nosič na péráka. Co mám jako s tím komaxitem dělat? Proč to nemůže bejt surový a namazaný olejem?
[Kubas] (26.1.2018 8:18:58)
Tyto hliníkové držáky se neobrábí, je to jen odlitek. Ty držáky jsou popraskané jen od pády motorky, jinak neprasknou. Po pádu motorky praskne jakýkoliv hliníkový odlitek, který se tam dá, i zesílený. Vydrží jen plechový, který se zdeformuje, ale je celý. [kriz] (25.1.2018 21:56:02)
Pokud to bude obrobený/odlitý ze správného materiálu, tak vydrží hodně. Ty svařovaný mám doma a moc se to zavařit nepovedlo. Sice to asi drží, ale než bych to vybrousil do původního stavu ... radši sem to koupil. [grošák] (25.1.2018 21:31:30)
1400 Kč je dobrá cena! [Bakoun] (25.1.2018 21:03:13)
Repliky držáků světla, odlitky, k nepoznání od originálu, mám hotový . Prodávali jsme je na burze v Chotusicích před Vánocema, jen jsem to zatím nedal na Eshop.

Cena je 1400,- za oba kusy, v černým komaxitu.
[monty] (25.1.2018 19:52:21)
472ky mám doma asi 4, dvě z nich to mají prasklé ovšem proč to nezkusit dát opravit svařením? Replika může prasknout zrovna tak ne? [Kubas] (25.1.2018 17:43:06)
Když jsme u té 472, tak mám ze 3D scanu přemodelovaný ve 3D datech držák páček a ten by to vyrobit taky chtělo - bo sou taky všechny popraskaný a naposled jsem ho nepoškozený kupoval za 1000 a ještě jsem byl rád... [grošák] (25.1.2018 16:20:35)
Já jsem asi před 1/2 rokem našel tyhle repliky. Fyzicky jsem je neviděl, jen tyto obrázky. Ale nakonec jsem je nekoupil. Jednu tyčku blinkru mám také vypodložkovanou (472.5). Cena by nebyla snad až tak strašná na to, že to prakticky neexistuje. Cca 1800-2000/pár. http://dadajan1.rajce.idnes.cz/cep_brzdy_472.4_a_471/#Alvnitekdrky472replika.jpg [dadajan] (25.1.2018 16:10:13)
Ja mam doma CZ 180/487.3 a CZ 350/472.6 plus jsem sehnal kdysi nahradni z Bazose a vsechno mam bez diry. [Bakoun] (25.1.2018 13:29:50)
maspe - máš pravdu, taky už se výrobce dotazoval : - Co kdybych tam zevnitř dodělal nějakou vzpěru, ale budou to potom lidi chtít, když to nebude vypadat jako originál ?
Na to mu neumím odpovědět, každopádně by asi dost majitelů bylo vděčných i jen za kopii držáku, když ho mají uražený a všelijak příložkami prošroubovávaný. Jo a ty odlitky mají taky rozdíly v těch číslech co jsou na nich nalitý z formy. Měl by to také odlévat z hliníku, asi ho sem poštvu, ať se k tomu vyjádří sám, když bude zájem. Jsou tyto držáky jenom na 472 a nebo i na jiné ČZ shodné ?
Na tom bez dírek je na levém : 472-41-443 4337 1/1
Na tom s dírkou a nálitkem levém : 472-41-643 4337 dírka/2
[chlup] (25.1.2018 13:18:54)
ta dírka je vrtaná, takže jediný rozdíl je v nálitku aretace hlavního světla. Zásadní bude cena, vzhled a použitá technologie. Tohle bylo lité tlakově do forem i tak to bylo konstrukčně špatně, že to praskalo. Aby to skutečně fungovalo bezproblémově, muselo by se to překonstruovat v místě uchycení blinkru, pak to ale nebude vypadat jako originál [maspe] (25.1.2018 12:52:25)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16