Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157144
Online: 2994
Přihlášených: 3
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Ručníček
gepin
Marlboro
Bakoun
Ručníček
Ručníček
Marlboro
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Vidlice Jawa 638-640
[Ručníček]
(27.1.2018 0:09:19)
Příspěvků:
6
, poslední:
28.1.2018 17:17:35
65525.
všechno ostatní
Ahoj,sehnal jsem nové trubky s tvrdochromem.Jsou ale jiné,než co jsem doteď viděl.Vždycky měly dole dva zápichy a v každém jedna malá dírka.Ty co mám prý origo Jawa mají jeden široký zápich a v něm jeden větší otvor.Mám k nim i jednu tlumící táhlo-sestavu a ta je také jiná. Navíc je uchycená na šroub M8.Vždy to bylo chycené za šroub M10. Dá se někde sehnat ta novější sestava,abych měl obě stejné?Nevím zda by správně fungovala nová trubka se starou sestavou.Díky Ručníček
Vetšina ma u 638 vyzkoušený motorový 10w40
[gepin]
(28.1.2018 17:17:35)
Přesně tak, mám nový trubky a starý pístnice. Olej si napamatuju, ale nějakej běžnej motorák 10W40, 15W40 nebo tak
[Marlboro]
(28.1.2018 12:31:52)
Olej si dáš, jaký ti vyhovuje. Jestli to chceš mekčí nebo tvrdší. Osobně jezdím tlumičový olej SAE 15.
[Bakoun]
(27.1.2018 12:27:07)
Dík za radu,přesně to jsem potřeboval vědět. Takže máš nový typ trubek se starýma pístnicema a tlumí ti to normálně. Olej máš 15W-40 motorový 2x200ml? Od roku 2010 se má dávat dle
http://www.pet
rdolezel.eu/mo
torky/udrzba/s
ervis_jawa_638
_640.htm
10W-30,ale to platí asi už pro tu čínskou,že?
[Ručníček]
(27.1.2018 11:40:15)
Přikládám foto zde
https://sotopouch.rajce.idnes.cz/vidlice_Jawa_640/
našel jsem na prodej nové pístnice(táhlo sestavy) staršího typu,těch mám ale dost,potřebuji tu novější na foto vpravo. Jinak abych ji správně uchytil v kluzáku,budu muset ten závit M8 zvětšit na M10. Jiné řešení mně zatím nenapadá.
[Ručníček]
(27.1.2018 11:10:50)
Měnil jsem před lety taky trubky vidle za novější, zřejmě ty co popisuješ (nepamatuju si čím se lišily přesně, ale dole byly jiný, než starý) a pístnice jsem nechával starý se závitem M10 a pasovaly normálně. Jediný co jsem u pístnic dělal bylo, že jsem vyměnil ten silonovej kroužek za novej (nic jinýho s nima stejně udělat nejde).
http://www.mps
-moto.cz/uploa
ds/2010-08-17-
09-23-09-2001c
3.pdf
Trubky mám 3. provedení, pístnice 1. nebo 2. provedení na šroub M10, Kluzáky jeden 1. provedení a druhý 3. provedení - vespod kluzáku zvětšena díra aby prošel šroub M10 místo původního M8 a odbroušeny vnější nálitky pro šrouby blatníku aby na první pohled vypadaly oba kluzáky stejně. Později jsem odbrousil ještě švy z přední a zadní strany kluzáků, ale to už jsou všechno jen vizuální úpravy
[Marlboro]
(27.1.2018 11:03:02)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16