Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Orientace filtru paliva [Elda.](28.1.2018 16:38:53)
Příspěvků: 14, poslední: 31.1.2018 15:25:0965533.Informace
Zdravím a ptám se, nemá někdo tento filtr paliva nebo neví někdo jak správně patří, širší stranou nahoru nebo dolů? Šipka tam chybí. http://img.mvdily.cz/commodityCatalogFuture/images/IMG_6706.JPG
měl jsem různejch filtru snad 100 a jak je furt handluju a dojim motorky vždy praskne.. jediný co držej jsou tyhle šroubovací se sejtkem https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=12982 [buchtic] (31.1.2018 15:25:09)
nemám chromovaný, ale plasťák se sejtkem i bublinou, který občas propláchnu 354,353,559,475 jedou bez škytání [ventil] (30.1.2018 18:03:14)
Naposledy som mal palivový filter cez leto, krásny sklenený s chrómovanými koncami, rozoberateľný. Po 20km som ho vyhodil lebo furt to držalo bublinku vzduchu a nedotekalo ani z plnej nádrže 634. Motor neustále vynechával keď som viac pridal plyn. Nepomohlo ani filter pred montážou naplniť benzínom a "odvzdušniť ho". Filter mal sitko, nie papier. Takže ja radím, filter vyhodiť a vyčistiť nádrž :) [Milos634] (29.1.2018 16:26:53)
Stačí dostatečně jemné sítko na kohoutu a čistá nevyrezlá nádrž, neb dodatečný filtr není řešením příčiny, ale následku. Po sezoně (cca 5 tis. km) spíš pro dobrý pocit vytřu hadrem ze dna plovákovky nepatrnou vrstvičku jemného kalu v množství menším, než by se za nehet vešlo. Trysku jsem nečistil ani nepamatuju, když se nemá čím ucpat, tak se prostě neucpe. [T. A. Jawettsson] (29.1.2018 12:15:46)
proto jsem se naučil tak v patnácti dávat palivový filtry , on se stejně zasral kohoutek ale aspoň to nešlo do karbece [Klouzec] (29.1.2018 12:09:29)
Každý si zkrátka musí ten svůj karburátor na cestě rozebrat, nejlépe v dešti a v noci. [spec] (29.1.2018 11:59:26)
chlup: tak máš evidentně v pořádku nádrž, já teda jezdím jen 20 let a vždycky se mi všecko ucpalo, moje nejčastější závada na cestě ucpání, přicpání trysky bordelem, nedotékání benzínu díky bordelu nebo jiné okolnosti kolem benzínu, jenže dřív jsem sedl na cokoli co jelo a jako první ašel ihned lítat [Klouzec] (29.1.2018 11:46:10)
Papírový filtr nebrat, poté co různě protýkal a pak zas bez varování neprotýkal, jsem ho hodil po psovi. Uzel na hadičce jsem také zkoušel, ale stejná zkušenost jako Klouzec..;). Používám takové ty plastové se sítkem, ty fungují dobře, jako odkalovací nádobka... https://www.fichtlkramek.cz/nahled/cistic_paliva_6mm_hadicka.html [Peterson] (29.1.2018 11:24:23)
Tak jinak Klouzku, jezdím bez filtru 30 let, tak holt jednou za pět let vyčistím karbec no :) [chlup] (29.1.2018 11:12:25)
až vám to z tý smyčky chrstne do karbce tak se podivíte - mám s tím krásný zkušenosti :D nejlepší filtr je tenhle https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=4702 případnej bordel se usazuje a pak ho stačí jen propláchnout a jede dál, nebo ty dražší rozdělávací a co nemá čistou nádrž tak na to ho dávám, ale když mám čistou nebo vylitou nádrž tak nedávám, stačí síto na kohoutu. [Klouzec] (29.1.2018 11:03:48)
Viděl bych to stejně jako Jad. [jawa.velorex] (29.1.2018 8:42:34)
Dělám to stejně jako zetor. [chlup] (29.1.2018 8:41:46)
Poté, co se jsem 2x zůstal na cestě kvůli ucpanému filtru (2 různé typy), žádný filtr nepoužívám. Používám delší hadičku, na které mám smyčku. Bordel se zachytí ve smyčce. [zetor] (29.1.2018 7:06:13)
Já bych řekl, že přítok má být k užší straně a odtok k širší. Obecně co jsem měl třeba papírové filtry, dávaly se tak, aby se bordel zachycoval vně papíru a ne uvnitř. [Jad] (28.1.2018 17:47:07)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16