Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 11, poslední: 5.2.2018 22:15:1665545.Informace
Zdravim,zjistil jsem ze duvod tezkeho cbodu prednich tlumicu na Jawa 634-7 je nakrivo navarene dno noveho praveho kluzaku turecke vyroby.Krive dno zpusobuje po dotahnuti valecku pístnice jeho vyoseni a nasledne valecek dre o vnitrek trubky. Otázka je, co s tim ??? Da se to vyoseni nejako odstranit ???

Chtel jsem kupit novy kluzak ale zjistil jsem ze se uz jine jak turecke neprodavaj a nemám chuť si znova nabehnout...

Dik za odpovede.
Nakonec jsem zkusil takove "hura reseni"...vybrousil jsem dve kovové podlozku s opačným sklonem nez je krivost dna novych kluzaku a podarilo se mi pistnici vycentrovat. Nevim jestli je to dlouhodobe reseni, ale zkusim je na moto namontovat a uvidim... [Xfive] (5.2.2018 22:15:16)
Ze srotoviste mi dosli dva páry kluzaku, no ani jeden pár nepasuje. Jeden pár kluzaku je o cca 2 cm kratší nez original a dna nemaji diru pro ten zajistovaci kolik pístnice. Druhy pár ma zase každý z kluzaku jinou delku závitu, musím tam zrejme zajet osobne...:( [Xfive] (5.2.2018 22:08:42)
Závitový očko seženeš. Mně by ho sehnali, ale stálo by 2500,- Kč. Stejně by jsi ho zničil. Protahovat s očkem chromované věci je jako ho hodit do kanálu. Chrom je dost tvrdý na to, aby ti závitové očko zničil. [kriz] (1.2.2018 20:13:48)
Xfive: Ještě nezapomeň chromařům zdůraznit, aby zakryli závit pro těsnící matku. Jinak jí tam nenašroubuješ. A takový závitový očko na protažení závitu jen tak neseženeš. [Ota] (1.2.2018 13:10:59)
Dik za rady, az to dorazi prekontroluju a dam info. [Xfive] (1.2.2018 12:26:08)
Xfive: ještě než to pošleš na chrom:
změř zda nejsou ohnuté (přiložit po délce ocelové pravítko pootočit o 90° změřit znovu),
zkontroluj že nejsou prasklé (ucpi spodek, nalej dovnitř olej, nech přes noc)
a ještě zkontroluj zda na závit lze našroubovat matici.
Ota: jo to sem viděl na vlastní oči, na jedný motorce! Jeden kluzák delší, druhej kratší a přední kolo šlo šejdrem
Krizoň IV. - díkes
[grošák] (1.2.2018 11:10:52)
Já si myslím, že ty kluzáky bez návarku na uchycení blatníku mají už jen jedno provedení, takže není třeba být tak opatrný. Ledaže by ještě podobné provedení kluzáků patřilo na nějako čízu. U ČZ snad údajně byly kluzáky (nebo nosné trubky?) jinak dlouhé, než na jawu. [Ota] (1.2.2018 8:54:21)
Grosak; 634-7 a.k.a. konopnice drzaky blatniku na kluzaku nema vubec. [Krizoň IV.] (1.2.2018 8:47:44)
No drzaky blatniku me az tak netrapi, na 634-7 jsou blatniky uchytene objimkou. To ruzne provedeni dna a celkove vysky uz je problem...Objednal jsem dvoje kluzaky ze srotoviste, tak snad aspon jedny budou pasovat a budou schopne na pochromovani. [Xfive] (1.2.2018 8:46:44)
Jo a pozor, ty staré spodní kluzáky, který budeš muset shánět, mají:
různě vysoko navařené držáky blatníku: https://mstis.rajce.idnes.cz/Predni_tlumice/#kluzkyjawa.jpg
různé počty šroubů na držáky blatníku (rozdíl KÝVAČKA dva /PANELKA jeden / ČZ)
různá provedení dna. Ty má pěkně rozdělený jawarmaniak: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html#vidla - přední kluzáky.
různé celkové výšky kluzáku
[grošák] (31.1.2018 23:32:42)
vyhodit,a nachromovat starý originály [monty] (30.1.2018 22:28:31)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 12:54:16