Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Vodní chlazení [spec](14.2.2018 9:32:32)
Příspěvků: 4, poslední: 15.2.2018 6:27:2565607.Automobily a jiné vehikly
Zdar borci. Dávám do kupy japonský prskolet, narazil sem na problém, který nechápu. Na chladiči je ventil, ten je přetlakový. Pokud začne voda vřít, tak ventilem projde do nádobky. Potud všecko chápu. Ale v návodě od aut i motorek se píše, že voda se má doplňovat pouze do nádobky aby byla mezi ryskama min a max. Pokud ale bude chybět voda v chladiči, jak se tam z té nádobky dostane???? Jediné spojení je tou hadičkou!! Přes ten přetlakový ventil se zpátky nedostane a když jo, tak stejně v nádobce ta hadička končí u víčka, i kdyby se v hadičce z chladiče vytvořil podtlak, bude to sát jen vzduch. Jak to teda funguje?
Tak hadička vede do víčka. Zjistil sem, že ve víčku má být trubička ke dnu nádobky. Tak ten ventil na chladiči je asi vážně obousměrný. Dík za rady. [spec] (15.2.2018 6:27:25)
Na většině rejží je ten ventil obousměrnej a vršek víčka těsní na tvrdo. Tedy do toho malinkého prostoru pod víčkem to jak ufukuje, tak to z něj přisává. Hadička z toho odfukovacího prostoru vede do spodku vyrovnávací nádržky (nebo je uvnitř trubička na dno) která je beztlaková. Hadička mezi víčkem a nádržkou tedy musí být těsná, aby to fungovalo. Když vypneš motor, po chvíli je od víčka slyšet, jak si to tama během chladnutí přisává. Divil bych se, kdybys měl něco jiného. [Deadman] (14.2.2018 20:51:52)
-do expanzky dole- [krf] (14.2.2018 17:03:21)
si je to jen odfuk, aby to necamralo na safalt.... ja mam na italce ventil, kterej pustí vysokej přetlak, podtlakem natáhne, ale hadičku mám do expanzky a druhej konec je u vrchu chladiče, takže se to přes to i odvzdušnuje [krf] (14.2.2018 17:01:39)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,063 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.4.2024 15:36:38