Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 22, poslední: 20.2.2018 16:03:1165613.Automobily a jiné vehikly
Někde mi teče chlazení u feldy, ale tak málo že to nejsem schopnej najít (cca 1,5l za půl roku). Motorovej prostor je tak zahnojenej, že stopy fridexu nenajdu (mejt to nebudu, eště by to zrezlo :). Do motoru, ani do oleje to nejde. Má smysl nějakej utěsňovací přípravek? Příp. jakej? Nezalepí to termostat?
taky bych neresil a dolejval, kdybych ovsem nezapominal dolejvat a nezjistil to vzdycky az podle toho ze mi to netopi :) [Davy_] (20.2.2018 16:03:11)
Vlezl bych pod auto s montážkou, zrcátkem a do chlazení bych žádný sračky nelil.
Růžovej fridex nechává stopy i na zahnojeným motoru.
Pořádně si prohlídni expanzku. Mne odešel ten přetlakovej nesmysl ve víčku a voda se odpařovala skrz něj (ale tak, že to nebylo prakticky poznat).
Případně mne se voda přibližně takhle ztrácí, protože je špatná hadice, která vede do reduktoru vodu. Růžovej humus vylejzá z opletu, kterej je v hadici zalitej. Neřešim, dolejvam.
[Borderer] (20.2.2018 8:58:43)
Pokud se ti s tím chce crcat tak kup druhý víčko na chladič, zašroubuj do něj ventilek z duše, vypust vodu, nafoukni chladič tak na 1 bar a naředěným jarem v rozprašovači najdeš netěsnost poměrně spolehlivě. [Hlade] (19.2.2018 11:45:29)
K tem spekulacim kudy to tece: To auto dostalo ranu od nejakyho tlumice, nebo buh vi ceho, co odpadlo z kamionu na dalnici. Prdla ta trubka co jde spodem pod motorem. Menil jsem ji na parkovisti, nedokazal jsem s tim uz dojet na jamu a od ty doby to nekde sakne. Spoje uz jsem dotahoval, ale proste si nekde neco asi nesedlo. Nicmene muze to bejt i ta pumpa, jak pise Riddle. Mohla dostat na prdel jak to z Brna jelo do Prahy skoro bez vody. [Davy_] (19.2.2018 8:29:51)
Lil jsem do feldy sajrajt na utěsňování topení, je to na bázi vodního skla [nunici] (17.2.2018 14:47:04)
Topení se sice dá vyměnit snadno u většiny aut, to ale není důvod si ho vědomě zničit sračkou, co stejně problém jen odloží. Navíc drobný únik ani není problém. [Deadman] (16.2.2018 22:35:58)
Tady někdo neví,že radiátor topení se vyndává z motorovyho prostoru is ventilatorem.To neni novodoby auto,kde musis kuchat palubovku [gepin] (16.2.2018 0:20:26)
Topení, u feldy jednoduchá výměna. [JK] (16.2.2018 0:16:22)
Ridlle to trefil, měl jsem to taky tak a nejen na felicii, ten únik je zatím minimální a nic tam kromě vody a na zimu směsi nelej [ventil] (15.2.2018 23:27:09)
Existuje takovej reflexní žlutej fridex kterej signalizuje i v zasraným motoru kudy to kape, nebo podle kapek na zemi. [Klouzec] (15.2.2018 22:48:01)
Nedoporučuji žádný takový přípravek používat, obvykle sníží účinnost topení. Pokud stačí dolejt jednou za 2 měsíce, vůbec bych to neřešil. [Deadman] (15.2.2018 22:18:02)
Nejlepší zkušenost mám s tekutým utesnovacem od Sonaxu z Auto Kelly v ceně cca 250 Kč za balení. Naopak nejmizerneji mi fungovaly sypké utesnovace. [Me2T] (15.2.2018 19:30:41)
Zkuste se podivat na nalitek u remenice vodni pumpy.Je tam mala dirka, ktera odvadi pripadny prusak z prostoru za guferem a pred loziskem. Vzdy se mi tam udelala kapka, ktera uschla. Brala mi podobne mnozstvi vody a vodni pumpa ne a ne odejit. Cca tri roky. Jednalo se o 1.3ku feldu. [Riddle] (15.2.2018 19:07:58)
Někdo mi říkal,že pomůže i vodní sklo(Kostrosol),ale nevím co je na tom pravdy [Michi] (15.2.2018 18:54:46)
neřešil bych to.... firdex koncentrák stojí 80kč, namícháš z toho 3 litry na -25 asi a tak máš na rok dolejvání za cenu smažáku [krf] (15.2.2018 17:31:25)
Naposledy, pri Opli Astra toto: https://www.eolej.sk/kategorie/kvapaliny-a-prisady/k2/k2-2-radiator-stop-leak-prasok-na-utesnenie-chlad pokiaľ bolo auto doma, asi ešte 4 roky, tak kľud.
Raz na tripe po horách nám prdol chladič na Citroene, na najbližšej benzínke nič na to nemali, ale chlapík poradil plnotučnú horčicu. Tú sme mali my a za lyžicu do chladiča vyriešilo problém na celý výlet, potom preventívne vymeniť chladič. Je pravda, že bolo BX-ko, takže naozaj starý motor
[Zetema] (15.2.2018 14:47:36)
Dik za rady. Za mejch mladejch let se davalo vajicko, ale Octavie a Spartaky taky mely poradnej chladic, ne jak ty dnesni tintitka :) [Davy_] (15.2.2018 12:48:43)
Čoud: U nás se sypala melta co vim. To je podobný kekel. :) Mám zbytek v garáži, nalil jsem toho tenkrát půlku. Pokud vzpomenu, písnu taky co to bylo. ;) [Verdom] (15.2.2018 12:30:26)
My tam lili lógr z kafe (do Wartburga), ale dnešní doba nabízí asi lepší možnosti. [Čoud] (15.2.2018 12:23:52)
Já tam nalil https://www.bonatrade.cz/valvoline-radiator-stop-leak-350-ml/ jen teda mně už šel do kapaliny olej...sice velmi málo, ale šel a kapalina mizela. Po dolití už půl roku v pohodě. Topení pořád topí, motor se chladí, termostat termostatuje... [jaw250] (15.2.2018 12:15:51)
U jednoho auta (Xsara combi) jsem to nalil. Ale jo, přestalo to týct. Auto se chovalo v poho, nic jsem nepoznal. Vevnitř přestal ten nasládlej smrad fridexu a vydrželo to 3 roky. Nechtělo se mi sundávat palubku a měnit vnitřní radiátor. Prý pokud bys měnil motor, musíš to okamžitě vypláchnout, jinak ho to zatemuje, jak se k tomu dostane čerstvý luft. No nevim, tuhle zkušenost nemám. Mě to fungovalo, pak jsem tu pixlu střelil a co vím, jezdí pořád. A pochybuju, že s ní někdo něco dělal. :) [Verdom] (15.2.2018 12:00:21)
Kdysi jsem nalil do chlazení toto: https://www.oleje-pema.cz/wynns-radiator-stop-leak-325ml_162976.html?gclid=EAIaIQobChMIhePHhc-n2QIVChMbCh13Uwz_EAYYAiABEgLCevD_BwE Už si nepamatuju, jak moc to pomohlo, ale rozhodně to ničemu neublížilo. Takže bych se to nebál vyzkoušet, maximálně tě čeká hledání netěsností tak jako tak. [Jad] (15.2.2018 10:41:55)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 2:25:14