Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 19, poslední: 4.3.2018 17:47:4065651.Veteráni
Vazeni kolegove, budu prodavat pareza 550 rok 58 v puvodnim stavu. Ma uz novy EU TP (plachtu), platna STK z r. 2015. Potebuji udelat evidencni kontrolu.
Pionyr nema vyrazene cislo, ma ho pouze na stitku. Jak se k tomu na evidenci postavi? Vim ze v posledni dobe byl celkem problem s kde cim, co driv prochazelo. Donutili mne zcela zbytecne sundat legalni folie s atestem a kartou (nechal jsem podelat dobrovolne, kdyby ne, vyhodili by me na necem jinem), na aprilii bazirovali na typovem stitku, i kdyz jsem mel v TP zapsanou vyjimku a u voziku z r. 74 chybelo cislo. Tam jsem cislo po delsim hledani nakonec nasel za pomoci raznic...
U pareza je to horsi, rozhodne nechci nic na nej vyrazet. Myslim si, ze cislo u tak starych stroju byt vyrazene nemusi. Mam pravdu? Jestli ano, prosim, moc prosim jestli by jste to umeli vyzdrojovat, pro evidenci na STK se potrebuju dobre pripravit, at me nezaskoci a budu to mit dokonale argumentacne vyfutrovane, tak, ze me vyhodit nebudou moct.
Nazdar Mládenci.Tak na tie VIN čísla treba dať pozor.Pionier VIN vyrazené na ráme od výroby nemá.Mňa zato na STK buzerovali a na moju 639 som musel dať žiadoť na ministersvo o náhradné VIN.takže som prihlásil už prihlásené moto úžas čo.Stálo ma to skoro 300 ečiek.Vraj to únia vižaduje. [pantoci] (4.3.2018 17:47:40)
Elevator: dekuji! Presne toto jsem potreboval! [Zdeněk] (26.2.2018 9:58:56)
www.stkinfo.cz/sendfile.php?save&file=download_files/160905_vd9.pdf

INSTRUKCE PRO STK č. 7/2016 – Postup při kontrole výrobní čísla a výrobní štítky malých
motocyklů JAWA 50 typů 550, 555, 05, 20, 21 a 23 (MD)
V souvislosti s množícími se dotazy a nejednotném postupu kontrolních techniků v případě kontroly výrobní
čísla a výrobního štítku u malých motocyklů JAWA 50 typů 550, 555, 05, 20, 21 a 23 se rozhodlo Ministerstvo
dopravy zaujmout následující stanovisko a stanovit závazný postup.
Pro vozidla uvedených typů příslušný správní orgán (Ministerstvo dopravy ČSR, Ministerstvo dopravy a spojů)
odsouhlasil schvalování typu s následujícím povinným značením:
a) výrobní číslo motoru, vyražené v horní části motorového bloku,
b) výrobní tovární štítek upevněný na hlavě rámu.
Z výše uvedeného plyne, že výrobcem Povážské Strojárne, národný podnik – Považská Bystrica nebylo
vyráženo výrobní číslo rámu, kdy výjimka o nevyražení čísla rámu se v dokladech k vozidlu nikdy neuváděla.
Přesto za dlouhodobého používání malého motocyklu JAWA 50 docházelo však k individuálnímu vyrážení
výrobních čísel vozidla (rámu).
S ohledem na výše uvedené skutečnosti a v souladu s tímto stanoviskem nelze hodnotit nevyražení
výrobního čísla na rámu malých motocyklů JAWA 50 typů 550, 555, 05, 20, 21 a 23 jako závadu technického
stavu podle kontrolního úkonu 0.2.1.1 ve smyslu Přílohy č. 4 Instrukce pro STK č. 1/2012 s odkazem na
přílohu č. 7 vyhlášky č. 302/2001 Sb., o technických prohlídkách a měření emisí vozidel, ve znění pozdějších
předpisů. Rovněž jako závadu technického stavu podle uvedeného kontrolního úkonu nelze hodnotit ani
dodatečné individuální vyražení výrobního čísla v případě, že je shodné s údajem na výrobním (továrním)
štítku.
[elevator] (25.2.2018 16:27:12)
výmaz čísla motoru sice udělají ale někdy je to veeeelmi komplikované, jedna aktivní úřednice mi chtěla na "surový" motor stále přidělovat číslo.Trvalo mi dosti dlouho než jsem jí vysvětlil že bych si tam tím pádem moh překlepat to původní, že chci mít "neevidováno" [nunici] (25.2.2018 10:49:06)
[Zdeněk] Tomu fichtlovi vyražení pár čísel neuškodí,když už to tam chtějí,tak bych ho tam frknul a hotovo,stejně ho prodáváš.Už jsem tady párkrát říkal,že se ve všem moc nimráte,ale asi to máme jako národ v povaze,proto jsou i ouřadové ze stejného těsta.Jinde se s tím tak nepářou a jde to taky.
https://www.facebook.com/373242239494034/videos/984882984996620/
[Pucfol] (25.2.2018 10:36:30)
kdo má blízko k těm nýmandům tak by mohl poskytnout odkazy na jejich prováděcí předpisy a pokyny MD, kdysi jsem na to narazil a je to dost obsáhlé na hledání. [ventil] (25.2.2018 9:55:58)
Chlapi, ale nemate nekdo nejaky odkaz na vyhlasku, nebo neco co alespon tvari seriozne, co bych si vytisknul a mohl tim argumentovat kdyby prudili? Neco v stylu: vozidla do r. vyroby xxx nemusi byt povine... a tak [Zdeněk] (25.2.2018 9:51:14)
to je teda objev [ventil] (25.2.2018 8:24:29)
Číslo motoru se sice neeviduje, ale pokud jej mas zapsané v TP, musí sedět, proto je nejlepší za 50 kc udělat před stk na úřadě výmaz čísla motoru, dělají na počkání a bez problému. [Standa2] (25.2.2018 8:05:15)
Pionýry číslo rámu nemají od výroby tak na to musí bejt vyjímka, sám jsem v poslední době dělal STK tak na dvaceti pionýrech a všechno bylo OK, číslo rámu musí bejt na štítku a číslo motoru se dneska neeviduje. [Klouzec] (24.2.2018 23:14:36)
550ka určitě žádný číslo na rámu neměla. Naposledy co jsem měl tak mustanga a tam si teda jistej nejsem a taky záleží na koho na STKáčku natrefíte :-). Po mně chtěl i náhradní pojistku - myslel jsem že je to fór ale myslel to vážně a tak mně aspoň podusil na lékárničce atd. ale prošel jsem. Byl jsem tam naposledy a od té doby se vším radši popojedu kousek dál a v pohodě :-). [skvarek] (24.2.2018 20:21:16)
Já vím ze úřad je někdy blb s s blbec se nemá cenu hádat, moudřejší ustoupí, ale pokud Pincek nemá číslo na rámu tak ho nemá a basta a kterákoliv stk by to měla jednak respektovat a hlavně by to měla znát.Tim nic proti tomu jak postupoval monty. [Standa2] (24.2.2018 18:37:58)
Já vím ze úřad je někdy blb s s blbec se nemá cenu hádat, moudřejší ustoupí, ale pokud Pincek nemá číslo na rámu tak ho nemá a basta a kterákoliv stk by to měla jednak respektovat a hlavně by to měla znát.Tim nic proti tomu jak postupoval monty. [Standa2] (24.2.2018 17:55:14)
Já jsem loni přepisoval mustanga od pána ještě s tou kartičkou na plachtovej TP a na moje jméno. Na evidenčce někde na Vysočině (nejbližší od bydliště pána) to brali tak nějak bas blink a vůbec neřešili nějaký číslo na rámu a ani se na to neptali (nebo dobře věděli, že to číslo nemá). A u nás potom na STK jsem jim normálně řekl, že to prostě číslo na rámu nemá, jen štítek a motor. Ok, v pořádku. Takže bych změnil STK... [deyva] (24.2.2018 17:25:05)
Pokud to chces mit neprustrelny, pozadej o pisemne vyjadreni MD, a s tim jdi na STK. Pokud to chces mit rychlejsi, napis maila na tvoji STK a zeptej se jich zda jsou si vedomi toho ze fekaly cislo na ramu nemaji, a jak se k tomu stavi. Pokud ti odepisou ze ho vyzaduji, jed jinam, pokud ti odepisou ze o tom vedi a neresi to, tak jim pak omlat o hlavu email od nich. [Krizoň IV.] (24.2.2018 16:28:07)
Nehádám se. Na Pincky jsou tady jiný kapacity. Každopádně na STK byli spokojení - hezky číslo motoru a rámu hned vedle sebe. [monty] (24.2.2018 16:13:18)
Ahoj, mám pincku několik z různých období , ale ani na jednom jsem neviděl vyřazené číslo rámu nad tou patkou jak píše monty. Jelikož je to určitě větší odborník než já, mělo by to být pravda, ale přesto si dovolím pochybovat. Byla by nějaká originální a autentecka fotka,díky. [Standa2] (24.2.2018 15:48:35)
Měli by to vědět, že tam číslo na rámu nebylo.
Já teda jdu cestou nejmenšího odporu, narazím číslo na rám,nad patku motoru zprava - tam,kde je potom měly modely 20/21. A je klid.
[monty] (24.2.2018 15:09:54)
tak ti nýmandi by už měli vědět že tyto stroje na rámu v.č. nemají. Nerozumím, proč tě přinutili sundat legální folie, pokud byly na předních dveřích tak se nedivím, já jsem rval i protisluneční pruh z čelního a to jsem atesty a jiné zbytečnosti měl a počítal jsem s tím. Vozík samodomo jsem zlegalizoval oficiálně už před lety co mi upadl štítek z tovární nápravy. [ventil] (24.2.2018 14:50:30)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 2:25:14