Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 21, poslední: 9.3.2018 10:22:0565671.Informace
Ahoj, chápu, že koupit živé doklady na péráka je v dnešní době podstatě utopie...ale nedá mi to a stejně se zeptám :-). Za kolik by se daly sehnat přepsatelné papíry na péráka? Kolik je tak reálná cena? Díky a pohodový den, Michal
oni mají k VRZ odpor, tak je nech, každý od nich očekává asi něco jiného. Přerážení a autentičnost, zachování historie a podobné proklamace mě tady často berou k smíchu. Splnění podmínek na HV je oproti níže udedeným elaboracím v cizině, které se až tak jednoduše nepodařilo prolomit hračka. I přílišné rozšíření V povede k lumpárnám, jsme přece v česku a to všichni víme... [ventil] (9.3.2018 10:22:05)
Osobně si myslím, že pro péráka jsou v dnešní době nejlepší veteránský doklady. Motorka do běžnýho provozu to rozhodně už svými parametry není a než přerážet číslo rámu, který je rozhodujícím identifikátorem pro určení roku výroby a tedy "konfigurace" stroje (FJ, Zbrojovka, komunista), kdy to pak už po přeražení čísel nebude sedět, bych šel raději do těch véček. Sám se na to taky chystám, až ho konečně letos na jaře, dá-li bůh, zkompletuju. [Ota] (9.3.2018 8:50:53)
A ještě Kfz-Steuer, tedy daň z motorového vozidla, ta ale u motorky není drastická. [ladis] (9.3.2018 0:26:06)
Což o to, samotné přihlášení proběhne celkem rychle a v podstatě kromě Vollabnahme motorka nemusí být ani přítomná (můžeš jí tam na TÜV/DEKRA přivézt na podválu a zase si ji odvézt). Papírově bude patřit někomu jinému, to se ale dá ošetřit smluvně. Většinu z toho zařídit dokážu, dokonce jsem jednu dobu uvažoval, že bych to pro pár známých udělal, ale nějak z toho sešlo, přišlo jim to příliš komplikované, navíc jako soukromá osoba můžu v Německu na sebe za rok otočit mám dojem jenom 3 stroje max., pak se to daní. Je fakt, že příprava těch papírů - úřady - stojí dost času, ten jsem taky neměl. Ale teoreticky by to šlo. Jo, zapomněl jsem na povinné ručení, to je tak v řádu malého auta v ČR, takže tak odhadem kolem 100E/rok, platí se samozřejmě předem. [ladis] (8.3.2018 20:45:20)
Reálná cena je 20 - 30 000 kč. [Pucfol] (8.3.2018 19:55:10)
Díky za objasnění od (ladis) - BOHUŽEL mi to přijde dost komplikované a je tam dost zádrhelů (jak už psal klouzec - půjčit NĚKOMU mašinu) pak co ještě nevymyslí a jak dlouho se to bude vyřizovat a taky na STKáčku jestli by konkrétně pérák vůbec prošel ? Ale i tak dík za objasnění - [skvarek] (8.3.2018 18:53:28)
skvarek: viz co jsem psal níže + musí to být ovšem přihlášeno na někoho, kdo má v Německu pobyt. [ladis] (6.3.2018 21:46:15)
Havlis/KrizoňIV: v Německu se dá (nebo aspoň dalo) udělat přihlášení starého verglu i bez not, musíš ale provést tzv. Vollabnahme - kompletní STK (provádí TÜV pro staré spolkové země, DEKRA pro nové), sehnat si na to ideálně kopii jiných not stejného typu kvůli technickým údajům a pak sehnat nějaké potvrzení z centrály ve Flensburgu o tom, že to nepochází z trestné činnosti a lze přihlásit (Unbedenklichkeitsbescheinigung), mít kupní smlouvu (samozřejmě přeloženou ideálně soudním překladatelem s razítkem pro Německo), případně předchozí majitel, od kterého je to kupované, musí odevzdat místopřísežné prohlášení (překlad viz výše). S tímhle vším na Zulassungstelle a modlit se, ať si něco ještě nevymyslej. [ladis] (6.3.2018 21:43:06)
taky s tím nemám zkušenost, ale třeba s tím někdo rozjede byznys :-))) [Sportkař] (6.3.2018 21:25:03)
Hoši s těma notama přes zahraničí je to sice fajn, ale osobně neznám nikoho kdo to takhle udělal, fakt jsem to ještě neviděl. Hlavně nevim komu bych např. pučil péráka za 100t. jen tak na dobrý slovo že mi ho přihlásí [Klouzec] (6.3.2018 21:21:43)
Ono v dnešní době je vůbec problém sehnat živý doklady buď už panelka - kývačka - pérák a o cenách už ani nemluvím :-(. Taky Véčka nemusím a tu dobu kdy byly povoleny ty 3 změny jsem prošvihl. Řešit přes cizinu - ale JAK ?? Co jsem pochopil tak BEZ papíru i když zaniklých nebo už neplatných to nepůjde ? Myslím si že kdyby to bylo tak jednoduchý tak by byly silnice rázem plný jawiček a číz :-). [skvarek] (6.3.2018 17:23:56)
Jak píše Skvarek, sám mám Péráka na dokladech z panelky, díky návodu od Matesa, ale dnes už to neprojde. Protože se jedná o 3 změny v TP a je povolena pouze jedna. Veteránské čísla nemám rád, takže bych to řešil přes cizinu :-) [Sportkař] (6.3.2018 14:45:14)
Remove: nejde. Nutna podminka dovozu do CR je ze vozidlo ma bud globalni EU homologaci, narodni schvaleni daneho statu EU odkud je dovezeno, nebo puvodni CSSR homologaci. Nova motorka z USA to mit nebude. Cili i kdyz to v polsku prihlasis na vyjimku, muzou te s tim u nas poslat v rit. [Krizoň IV.] (6.3.2018 13:34:14)
přidám se, máme doma JW/ČZ 175/356 s původními doklady, ale odhlášenou, jde to zařídit třeba i v Polsku? Díky za info. [k2j89] (6.3.2018 12:13:06)
Jak funguje to prihlaseni ze zahranici? Tu cast, kdy prihlasim u nas jsem nasel, ale nevim jak funguje ta cast prihlaseni v zahranici.
Dalo by se to pouzit treba na motorky, ktery se v Evrope uz nesmi prodavat? Treba DR-Z400, DR650 atd. Ve Statech jsou porad k mani, ale u nas ne. Pritom cena je cca 6500USD a pri dovozu pres Polsko je sance se vyhnout i procleni... Na mobile.de jsou schopni si rict za DR-Z ve stavu "jako novy" vic nez v USA za novou.
[-remove] (6.3.2018 12:03:32)
Havlis: V anglii nepotrebujes noty, prihlasis skutecne cokoli, pokud to ma atest od mistniho veteran klubu.
Jak je to v jinych zemich, netusim, co se nemecka tyce, taky jsem slysel zatim jenom ze s odhlasenymi zrusenymi papiry neni problem, bez nich nikdo nevi.
[Krizoň IV.] (6.3.2018 10:31:53)
I pres zahranici musis mit stejne nejaky propadly/vyrazeny noty. A "neplatny velky TP" jsem videl kolem 4500. + jak pise Krizon [Havlis] (6.3.2018 8:32:33)
Kdyby měl někdo platný noty na péráka, nefocený, nebo focený s vrakem aby šly napasovat na renovovanýho tak bych 20 bral jako dobrou cenu, do 25 bych za ně klidně sám dal, nějaký šmudlení korun nemá cenu, noty na péráka byly úzkoprofilový zboží i před pár lety. [Klouzec] (5.3.2018 21:38:19)
Co jsem se tak okrajově o to zajímal tak bohužel ty papíry už jsou na té 20ce a víš :-(. Dřív to šlo na doklady z kývačky ALE údajně ? to už dnes nejde. Přes to zahraničí - jsem už zaslechl ale nevím jak to funguje ?? Šlo by to v Německu - jak je to když k motorce není ŽÁDNÝ doklad a mašina by teda musela být dopravená tam ??? Díky - [skvarek] (5.3.2018 17:37:44)
utopii vyřeš splněním podmínek testace HV a k mýtům kolem VRZ se už nemá cenu vracet, nebo viz. Krizoň IV. [ventil] (5.3.2018 12:29:12)
Realny strop bude 20 tisic, za tyhle penize to prihlasis pres zahranici i s provizi pro nekoho kdo ti to zaridi. Poplatky za prihlaseni pres zahranici budou pohybovat kolem 7 tisic plusminus litr - dva, plus doprava motorky do zahranici a zpet, plus cena casu cloveka co to bude zarizovat. Cokoli nad 20 tisic je extra vejvar pro prekupnika s doklady kterej zaplatis za to ze se s tim vubec nemusis srat. [Krizoň IV.] (5.3.2018 12:03:54)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 2:25:14