Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Royal Enfield Himalayan [M.L.](6.3.2018 13:25:04)
Příspěvků: 1, poslední: 7.3.2018 13:39:4765676.Informace
Zdravím pánové, když už tu byl v minulém příspěvku zmiňován tenhle stroj, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte nějaké zkušenosti s Royal Enfieldem všeobecně. Zejména by mě zajímala kvalita zpracování, dostupnost dílů, náročnost na servis atd. Kolik tis. Km může ten motor vydržet bez větších zásahů ? Pokukoval jsem po nové Guzzině V7, ale to mě kolega bývalý servisák MG rozmlouval, že by mě to nedoporučoval. Omlouvám se že se dotaz přímo netýká Jaw. Diky.
Zdar, mám starší karburátorový Bullet viz profil. Pokud nemáš perfektně vybavenou dílnu, případně hodně šikovnýho kamaráda s perfektně vybavenou dílnou, tak na to rovnou zapomeň. Ty novější EFI jsou sice o něco lepší než ty starší karburátorový, ale furt je to vyrobeno v Indii, Indama, především pro Indy :) U toho mýho už se vysypalo kdeco, naposled se kouslo středový ložisko na klice. Díly se daj celkem slušně sehnat na Ebayi, případně v Pražském zastoupení. http://www.motoclassic.cz/cz/uvod Každopádně Tomáš, šéf toho zastoupení je nadšenec.
Jinak když to jede, je to fakt pěkný, krásnej zvuk, pěknej zátah, ale delší cestování je utrpení. Navíc tyhle verky se nedaj moc honit - rychlost nad 100 Kmh je už dost na hraně, pak se to začne rozpadat vibracema nebo zadírat. Jo a u těch starších karburátorovejch hoří elektrika! Ty nový nevim.
U Himalayana ovšem nemohu nijak sloužit, je to celkem líbivá motorka, chvilku jsem nad ní přemejšlel, ale když si vybavim tu anabázi co už jsem s Enfieldem absolvoval, nějak mě přešla chuť...
[Kubajs] (7.3.2018 13:39:47)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,219 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 2:25:14