Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
634 [drbik](11.3.2018 12:03:10)
Příspěvků: 1, poslední: 11.3.2018 14:14:5365700.všechno ostatní
Prosím o objasnění dalších nejasností. V pravém karteru v zadní části jsem objevil díru, připadá mi že by to mohlo být na šroub který spojuje kartery. Zároveň mi tam přijde zbytečný protože v blízkosti jsou další dva šrouby. Na bývalé 634 s motorem 633 jsem žádnou takovou nevyužitou díru neměl. Fotka zde https://drive.google.com/file/d/1p2Dq2tTgaFQ59KwoRDiTtZqfgC1iNp19/view?usp=sharing

Další dotaz je na jakési vymezovací čepy v místě spoje (tma kde je šroub) spojkového víka a karteru. Mám vlastně pouze jeden, otázka mají být všude, i v místě kde je dole výkroj kvůli spojkovému koši a řetězu. Jak se tento díl jmenuje, dá se to ještě někde sehnat. Foto zde: https://drive.google.com/file/d/1a6mem4CkpcbjU7BmU_J22dOkK5bDUf5f/view?usp=sharing
1) díra na "centrovací kolík", který ti zajistí, že kartery na sebe sednou jak mají

2) opět jen vodící pouzdro víka. Jestli mají být všude nebo ne, netuším, ale měly by stačit 2 ks křížem. Poznáš to podle děr na víku a karteru - v karteru jsou tuším na víko závity M8, pokud nebude mít díra závit od začátku a bude ze začátku větší, patří tam tohle futýrko. Nemusí to bejt nic extra přesnýho, stačí ho uříznout z vhodný trubičky
[Marlboro] (11.3.2018 14:14:53)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 2:25:14