Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Malé turbo [Jer250](11.3.2018 12:27:50)
Příspěvků: 11, poslední: 12.3.2018 23:49:5665701.Informace
Zdravím,
dotaz je mimo mísu, ale jelikož vás tu trošku znám, tak vím, že se tu ledacos ví a někdo určitě poradí. Potřeboval bych tipy na malá turba benzínových motorů do objemu 1.4. Bez variabilní geometrie, bez elektroniky (čistě klasický přetlakový ventil s možností ruční regulace tlaku). Půjde to na 2.8 V6. Každá řada bude mít své turbo. Plnící tlak bude minimální (třeba 0.4 atm.). Tak nějak mě nenapadá z čeho ta turba vzít...
Díky
bubak. jen pro poradek, abychom nepletli lidi, uno turbo podle mě nejsou FIRE motory, ale ta původní stará řada OHC (127, 128,ritmo ...). kde ty časy jsou .. dneska to fiat pomalu balí.. [sc1971] (12.3.2018 23:49:56)
No_-_name. Neni problém, taky mam AGU 🙂 [Ondrero] (12.3.2018 22:47:12)
Zdravím a rád bych doplnil, pokud by to mělo být z nové produkce tak Garret GT2554R je kuličkové a používá se jako lepší náhrada za I.H.I. VL7 z Fiatu Punto GT tedy 1,4turbo. Pokud něco bazarového tak klidně K03S nebo něco na T2 přírubě. [Suzuki GT-i] (12.3.2018 18:02:30)
Ondrero: Takže až mi umře K03 na oktávce AGU tak mám přijít za tebou a uděláme K04 hybrid? :-) A kdo udělá mapu? :-) [No_-_name] (12.3.2018 16:16:18)
Já osobně bych nesháněl turba do aut které už skoro nejsou. Nebo se jich moc nevyrobilo. Ale sel do turba, ktere se bude válet vsude. Kvuli dílum a cenovce repasu. Sel bych do K03 z 1,8T. Jsou verze pro pricne i podelne motory s tim ze uzel je u obou stejny. Ale lisi se saci a vyfukova cast. U pricneho motoru jde vyfuk dolu a u podelnych jde vyfuk do strany.
Je tam mechanicky Wastegate, takze rucni regulace podle tlaku nebude problem. S tim, ze kdyz tam ty turba dostanes ,tak se pak dá jít s výkonem ještě dál. Dostal jsem do klasické K03 hridel z 2,0 tfsi a saci kompresor 51/62mm s potenciálem 400-450 koní. Série má mám dojem 38/43mm. Do toho K03 obalu dostanu vše koncernové z 1,8T a TFSI. K03S z RS K04 z 1,8T Cupry, K04-064 z TFSI Cupry atd. A obsahu bych se nebál. Seriovou K03 kamos napasoval do 1,3 a fungovalo to. Navic je to turbo chlazene vodou. Dají se použít lepší ložiska než má serie. Fantazii se meze nekladou 😀 . Ted naposled jsem delal Biturbo do BMW M5 F10 z 560HP na 850HP. To uz jsou celkem pekny šneci.
[Ondrero] (12.3.2018 6:35:49)
a co jedno větší turbo pro obě strany? měl bych doma hx35w .. je s obtokovým wg. [JAWA-ceZetak] (11.3.2018 22:42:38)
Renault 5 turbo [cPetan] (11.3.2018 21:16:39)
na škodofky se bastlioo turbo z avie [krf] (11.3.2018 20:15:50)
..viz Monty. Fiati motory FIRE s turbem. Jsou legenda to ted... [Bubak] (11.3.2018 20:15:23)
Výborně. Kdyby měl někdo další tipy, tak sem s nimi, potom si vyberu nejdostupnější. [Jer250] (11.3.2018 19:01:34)
Fiat UNO 1,4 byl turbo už někdy v roce 1990, tam nic extra nebude...... [monty] (11.3.2018 14:15:04)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (9), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 2:25:14