Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Skřípání vidlic [Bart](3.8.2018 7:38:23)
Příspěvků: 18, poslední: 9.8.2018 0:52:1366225.Oleje, mazání ...
Ahoj,rád bych se zeptal,jestli nemá někdo tip na vazelínu do předních vidlic na kývačku,panelku nebo třeba 634 s plechovým krytem pružiny,která je dostatečně tuhá a nevyteče ani při těchto teplotách.Dal jsem tam grafitku(bohužel neznám označení) a po každé jízdě oházela některé díly.Původně jsem to zkoušel bez ní,ale to skřípání bylo k nevydržení.Děkuji za odpověď.
Krizoň IV: Zjednodušeně LV 2-3 není určeno na vysoké tlaky - nepatří do valivých ložisek, i když mogul to tam vytrvale píše. LA2 toto zvládá. Je ta jiný základový olej. [auuu] (9.8.2018 0:52:13)
LV 2-3 používám jako univerzální vazelínu na opatlání tam, kde stačí mastný film. Přidal jsem jí trochu třeba i do ložisek kol, které netočí zas tak velké točky. LA2 je, jak píše Krizoň, přímo vazelína do ložisek. A4 mažu kluzné věci, taky to, co má dlouho yvdržet mastné a věci, co chci chytit, aby se nerozpadly před montáží (podložku na šroubek, matičku do klíče apod) [longr] (8.8.2018 12:18:18)
Krizoň IV.: LA 2 je v katalogu výrobce zařazena do kategorie "Plastická maziva pro mobilní stroje a zařízení" a dle popisu je určená do ložisek v automobilech a jiných mobilních strojích. LV 2-3 je zařazena do kategorie "Plastická maziva průmyslová". Používá se jako univerzální mazivo pro strojírenství či jiné provozy; uplatnění nachází i v běžných aplikacích v domácnosti, při použití v motorových vozidlech aj.
Jakej je v těch vazelínách skutečně rozdíl, to netuším. Dle popisu by LA 2 měla být vhodnější do valivých ložisek se středním až zvýšeným zatížením. Já jsem vždy používal LA 2.
[Ota] (8.8.2018 7:28:45)
Jakej je rozdil mezi LV2-3 a LA2 ? Na co je ktera urcena ? [Krizoň IV.] (7.8.2018 20:48:00)
Z tech starych ti chybi A00-treci ložiska a ulozeni,AV-2 na kulickova ložiska.Na vojne universalni PM NH-2 (plasticke mazivo NH-2). [El Fag] (7.8.2018 17:12:41)
Longr, já vím, znám všechny, co Mogul dělal a mimochodem furt dělá: A4, LV2-3, MOLYKA G, G3, LA2. Všechny maj specifický použití. A do starý techniky se maj dávat starý maziva. Do naší pětadvacítky třeba dáváme na pumpu jen A4 a není problém, neteče, ale pomalu se uvolňuje. zdar sam559 [sam559] (7.8.2018 13:47:04)
El fag: správně, tuhá žlutohnědá a cpala se do vodních pump škodovek a po prvním přehřání vytekla, ještě bych ji někde dohledal [ventil] (7.8.2018 12:40:52)
A4 byla na vodni pumpy. [El Fag] (7.8.2018 10:57:27)
sam559: Však A4 grafitová není :) [longr] (7.8.2018 8:51:37)
Hoši, hlavně si nedávejte grafitku do motoru! Maže dobře kluzný uložení, velký tlaky a nízký rychlosti, kola žebřiňáku a třeba řetězy - supr. Ale jak se něco točí rychle, jako valivý ložiska, tak pro ně grafit znamená smrt. Onehdá, ještě na střední, měl kámoš devadesátku a chtěl dělat motor. Tak jsme jí vytočili a zkusili, jestli si veme krapet grafitky - pěkně z ruky. Měli jsme z toho velkou prdel, jak si to vcůcla.:-) No, ale za chvilku začla tarokovat a bylo po prdeli, rafla se na klice a ojnici. Všechno spravila GO, ale po týhle zkušenosti - grafitka do motoru nepatří, ani jako držák jehel - neee...zdar sam559 [sam559] (7.8.2018 7:47:46)
Hmm, tak to byla vazelína A4. Perfektně také chytá jehličky do ložisek apod. [longr] (6.8.2018 13:55:16)
Také používám sprej na řetězy. Jinak lze použít slabou vrstvu A00, případně nějaké "suché" a husté vazelíny, ale teď si nevzpomenu na označení. Snad G3? prostě hustá a tuhá tak, že nejde ani nabrat a mazat. [longr] (6.8.2018 13:51:35)
Sprej na retez. Nastrikam, ono to ztuhne a pak to lepi, ale nesteka.
Pokud uz neco tece, je to prosakujici tlumicak.
[Sim] (6.8.2018 7:23:33)
Díky za informaci a včasnou výstrahu. [Cholerix] (5.8.2018 16:09:36)
Cholerix: Na kluzný uložení ano, na ložiska ne. [Ota] (5.8.2018 15:38:39)
Možná mě zdejší osazenstvo za to zkritizuje ale já si grafitovku dělal sám, použil sem A 00 a podle potřebné hustoty přimíchával jemnej grafitovej prášek. Na panelce jsem tím zlehka máznul pružiny a bez problémů, nic nevrže.
Používám to zatím jen na kluzná uložení ne na ložiska páč nevím co by s nimi tenhle mix udělal.
Je podle vás tento produkt přijatelnej nebo si s tím můžu zadělat na vážný problémy?
[Cholerix] (5.8.2018 10:27:54)
Nic tužšího, než grafitka patrně není. Já to na 634 máznul A 00, která je hodně lepivá, a nic mi neteče - mám ale gumový manžety a máznul jsem to jen lehce, aby díly nerezavěly. [Ota] (5.8.2018 9:31:07)
to máš těžký, když jsem tady před pár týdny psal, že jsem pružiny mazal u každé renovace či repasu nemělo to pozitivní ohlas. Mázni to jen lehce čímkoliv, já díly hlavně nohavice lehce prostříknu nějakým olejem s grafitem a pružiny líznu nějakou modrozelenou darovanou vazelínou s logem JCB, nic neslintá a neskřípe. [ventil] (4.8.2018 8:28:27)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,094 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19