Příspěvků: 16, poslední: 11.8.2018 16:44:0366236.Informace
zdravim pánové, už si nevím rady. Na kejvačce mi už dvakrát podfouklo těsnění pod hlavou v přední části viz. foto v datech. Dosedací plochy jsou bez známek nějakého poškození či nerovnosti. Motor je po GO včetně výbrusu. Motor ještě pořádně neběžel zatím celou motorku dodělávám takže to vždy fouklo po cca 5 minutovém chodu. Hlavu dotahuji křížem. Mohl jsem narazit na vadnou sadu těsnění obojí je od jednoho prodejce nebudu jmenovat vždy od něj bylo vše perfektní, ale než budu hledat u něj co by to mohlo ještě dělat? Díky
http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=173131&nodeid=272895
Oprava, klingerit byl vyklepany.
[Krizoň IV.]
(11.8.2018 16:44:03)
Tahle hlava neni urcena ani pro krouzek, v katalogu se tahle hlava vubec nezminuje, a panelka 250 uz tesneni nema vubec. Mam ji taky, dal jsem hlinikovy krouzek, prasknul do 20 km. Vyhodil jsem ho, jemne to maznul silikonem, bez tesneni, drzi 3000km vpohode.
Predchozi majitel tam mel tenoucky doma delany krouzek z dratkoveho klingeritu, ale klasicky zbyvala uz hlavne mrizka a silikon byl vyklepany.
Zkus to bez tesneni, jenom se silikonem, ale vazne ho tam musi byt malo, aby nevlezl do spalovaciho prostoru a nezpusobil samozapaly.
[Krizoň IV.]
(11.8.2018 14:56:54)
Ota: Díky za určení. Koupim nebo si udělám teda kroužek. :-)
[Johny]
(11.8.2018 7:49:15)
Johny: Ta tvá hlava není určena pro použití pětiúhelníkového těsnění, ale už pro hliníkový kroužek. Hlavy a válce, které byly určeny pro pětiúhelník, mají dosedací plochy ve tvaru pětiúhelníku, odpovídající tomu těsnění. Alespoň u péráka je tomu tak.
[Ota]
(10.8.2018 12:16:24)
Hliníkové těsnění lze také zlehka vyžíhat a změkčit, třeba na plynovém sporáku, ale bacha, stačí troška neopatrnosti a shoří jak papír.
[longr]
(9.8.2018 10:29:15)
Pokud to zabrousíš, jak píše ED250, tak by to mělo být v pohodě. Hlavně to pak pořádně omýt, aby ta pasta nebyla tam kde nemá. U klingeritu bez síťky není nic, co by ho drželo pohromadě, navíc tvoří tepelný most vůči válci a někdy se u hůře chlazených hlav objevovaly samozápaly a tak se přestal používat. Pokud hliník nevydrží, lze tam dát měděné, které vyžíháš aby bylo měkkčí.
[Verdom]
(9.8.2018 6:39:03)
tak jsem vyfotil tu hlavu fotky v datech. Zkusim to buď zalapovat jak radí ED250 nebo koupim těsnění jinde.
[Johny]
(8.8.2018 19:03:50)
Sundat válec, vzít zabrušovací pastu, trochu oleje a točit.. Až bude dokola šedivý celiství kroužek máš vyhráno. Pohraješ si hodinku a máš na vždy pokoj i bez těsnění.
[ED250]
(8.8.2018 6:43:01)
jednou z nouze jsem vystřihl těsnění z těsnícího papíru zelenýho a taky to jezdilo, ovšem neni nad trvalou opravu pro dobrý pocit
[Klouzec]
(7.8.2018 23:15:29)
já dával na kývačku fíbr a OK. Tímto netvrdím že tam patří, jen že to funguje
[nunici]
(7.8.2018 22:59:51)
vyfot jakou tam mas hlavu bez toho tesneni podle toho ti reknem jestli tam mas mit hlinovej krouzek nebo to co mas na fotce pak bych videl problem v tesneni, jinak se mne snad nikdy nestalo ze by mne al krouzek podchazel.
[Free]
(7.8.2018 22:53:45)
Tohle těsnění by mělo bejt pod hlavu na kývačku.
Jestli je to hlava z 250 panelka 559 / 592 tak tam buď hliníkový kroužek nebo nic, to se ale předpokládá že dosedací plochy válce a hlavy jsou vůči sobě v rovině bez poškození a zalapovaný.
Jestli ale 250 panelka šla z výroby s těsněním pod hlavou nebo bez to netuším.
Já to tak při koupi motorky měl, ale po dekarbonizaci hlavy jsem tam ten kroužek raději dal. Chtělo by to fotky hlavy i z jinejch úhlů.
[Cholerix]
(7.8.2018 22:45:46)
Hliníkový těsnění stojí za hovno já na všem co má kroužky za rantlem hlavy používám ty měkký klingeritový kroužky a nic nikdy nefoukalo. Těžko říct kde je problém, ale osobně mi to nekvalitní pětikosý těsnění střelilo.
[Klouzec]
(7.8.2018 22:35:50)
Mám novější hlavu a jediné těsnění, které mi funguje je to pětiúhelníkový. Zabrušování ani hliníkové těsnění, jak vystřihované či kupované mi vždy fouklo. Takže v téhle kombinaci bych problém neviděl.
[Majkl250]
(7.8.2018 22:23:25)
Pokud je to to šuntský těsnění bez drátků tak je to těsněním, pokud je to kvalitní těsnění tvrdý s drátkama tak máš křivou hlavu v tom místě, navíc na tuhle hlavu to těsnění neplatí, to je hlava z modernější 250 takže taky ,,možná,, problém.
[Klouzec]
(7.8.2018 22:13:24)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19