Příspěvků: 8, poslední: 14.8.2018 22:47:3266254.Oleje, mazání ...
Ahoj, prosím o radu. Mám přední vidle na svém trailu rok po repasi, naplněné jsou olejem PP90. Olej mi na vidlích pořád prolíná a jsou úplně měkké a prakticky nadoraz, jen co na motorku sednu. Rád bych se zeptal, jestli nejde průsaku zamezit? Například nějakou vazelínu? Dále se táži, kolik toho do tlumičů nalít, aby držely tuhé? Díky, pokud je nejapný dotaz, omlouvám se, nemám tolik zkušeností. Díky.
Vidlice je stejná s ČZ 477/476, která má navíc jen držáky předního blatníku. Kolik máš oleje v tlumičích? Je možné, že tam máš turecké matice, gufera se vydřela a teče to. V jakém stavu máš kluznou plochu vidlic? Jestli se leskne jak pístnice od buldozeru, tak je to OK. Pokud je kluzná plocha poškozena, vidlice potečou vždy, gufera se vydřou. Repas vidlic dělá motoservis Ondra, vč. pokovení tvrdochromem, který u Traila má být. Cenu nevím. Jinak pružiny ve vidlicích jsou měkké, nečekej zázraky, jde to na doraz..
[Jawák]
(14.8.2018 22:45:25)
Díky všem za rady, podívám se na ta péra. Je to original trail v puvodnim stavu a s puvodnima vidlema. Ještě otázka – jaký typ pružin to má být? To samé co třeba Jawa 634?
[Ondra]
(14.8.2018 13:11:17)
Co je tam za vidlice? Klasický nebo z krosky, který se pumpovaly vzduchem?
[Ota]
(14.8.2018 11:09:28)
nejsem odborník na ty pružiny, ale u všech čtyřech čezet 47x co jsem si pořídil a postupně renovuju byly vždy pružiny buď prasklé nebo silně unavené. Po repasi s novýma pružinama mi chodí od začátku lépe jak na jawách. O oleji se tady často vedou vášnivé diskuse, ale fakt prevoďák? U výše uvedených jsem dal 1.5 deci směsi motorák/tlumičák, pokud se nepletu a knihovnu mám 300km daleko.
[ventil]
(13.8.2018 21:32:19)
Kdyz zmacknu brzdu a properuji, predek se zabori a sam se moc nevrati. Na vidlich je tenky olejovy film. Takze to vidis spis na pera?
[Ondra]
(13.8.2018 20:02:23)
Omlouvat se nemusíš. Problém malé tuhosti - ponoření, vidím spíš v pružinách. Pružiny to musí udržet a při nasednutí jen propérovat a vrátit se, ne zůstat zabořené a měkké. Co to dělá při propérování, když zmáčkneš brzdu a zahoupeš s motorkou? Teče ti to kolem matek nahoře? To by znamenalo buď nekvalitní, případně málo dotažené matky nebo vylítané trubky.
[longr]
(13.8.2018 19:19:51)