Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 2, poslední: 17.8.2018 22:41:1466261.Informace
čau kutilové, kdo jste implementoval převodovku z 634 do kulatých karterů, z jakého důvodu jste museli podkládat kulisu?

Mám tu situaci, kdy mám z jedné strany ubroušenou vidličku co drží kolečko, které zapadá do vývodového kolečka, ubroušena je ze strany, jakoby něco tlačilo kolečko směrem od vývodového kolečka. KDyž složím motor a řadím kvalty tak je ale vidlička pořád volná s vůlí. Po cca 2.500 km byla vidlička obroušená o cca 0,2-0,3 mm, protože nemůžu přijít na to, čím to je (a zdá se, že kolečko má dost prostoru na to, aby do vývodového kolečka zapadlo, tedy nemělo by tlačit z důvodu, že kolečko na vidličce zcela nezapadne do vývodového), zkusil bych podložit kulisu o 0,3 mm. Zkusil jsem dát na to samé místo jinou použitou ale pěknou plechovou vidličku (tímto ještě jednou děkuji Clixclaxovi), ale ta hned po 2 km praskla, náhoda to asi nebude.

A ještě jedna věc - zdá se mi, že je trochu lízlá i druhá strana vidličky.

Jinak převodovka chodí moc hezky.

Setkal jste se někdo s něčím takovým?

díky
Zelyvel: něco je nekde špatně..souběh vůlí..zkus tam dát zpet klasickou převodovku a u vidíš, co se bude dít. Vím, žes měl dobrou kulisu a i zbytek, na karterech nebyly žádné známky brutalnih opotřebení...je potřeba kouknout na vůle ve futrech, v uložení libuntycky, kulisy a asi bych fakt zkusil tam namontit klasiku, pár km najet a pak kouknout na opotřebení. [Clixclax] (17.8.2018 22:41:14)
kulisa se musela podkládat, aby byl 1. i 4. rychlostní stupeň dořazen a zároveň byla vidlička volná ve drážce a netlačila na kolečko.
Malé opotřebení je standardní z obou stran vidličky, ale mělo by jít spíše o oleštění.
[maspe] (17.8.2018 7:53:18)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,094 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19