Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 8, poslední: 18.8.2018 22:31:5266265.Nejede nebo nestartuje
Zdravím, po renovaci a lesteni karteru sem lesticim kotoucem vybrousil puvodni tesneni mezi kartrama a motor mi tudy prisaval falesny vzduch. Vyvrcholilo to totalnim zadretim motoru. Motor sem nechal komplet rozpulit, vse vymenené za nové vcetne vybrus a nových pistu a príslušenstvi. Poctive zabehnuté cca 1500 km a vse fungovalo ok. Po cca dalsich 500 km pri predjizdeni a rychlosti cca 105 km/h nejdriv nepatrný krátky pokles výkonu a po cca 2 sec brzdeni, pisklavy zvuk a motor zdechl. Vymackl sem spojku, zastavil na krajnici, počkal cca 2 minúty a znovu motor nastartoval. Moto ma novy vyfuk 3 prepážkový, jedna z prepazek z vyfuku odstránená. Karburator stale nastaveny na zabeh, teda jehla na tretím zarezu a sroub prisavani vzduchu na 1/2 otevren. Hlavni jehla 115, volnobezna 55. Karburator cisty. Airbox a gumové spojka ke karburatoru absolútne tesne, vzduchovy filtr novy. Na volnobeh i pri nižších rychlostech mi moto kouri jak parni lokomotíva. Benzín redim 1/25 olejem Arol 2T. Palivovym kohoutem proteká cca 10 l/hod. Každopádne ve vyšších rychlostech se evidentne motor ochuzuje a výsledkem je to zadreti. Budú vdecny za nápady kde hledat príčinu popisovaneho problemu ? Dik.
Prepážky vo výfuku nebudú vadiť. Ja mám na 634 2-prepážkove. Mal som aj 3-prepážkove a na zmesi to nerobilo rozdiel. [Milos634] (18.8.2018 22:31:52)
Mazání bude v pohodě, ten Arol 2t jsem koukal, že je nejobyčejnější minerál se specifikací API-TA. Osobně bych si tipnul, že to pořád někde saje falešný vzduch - typicky prohnutá příruba karburátoru, těsnění pod hlavou, gufero pod zapalováním... Když je totiž karburátor nastavený na záběh, svíčka by neměla být cihlová, ale černá. [Jad] (18.8.2018 9:44:49)
Tlakový poměry se sice mění, ale to by přece zadřel každý, kdo má vysypaný přepážky ve výfuku. Jak proběhl záběh? Pokud byl moc opatrný a "líný", pak se může stát, že při plné zátěži se to hryzne. V takový vedru to prostě bylo v režimu, na který to nebylo zvyklý. [pračlověk] (18.8.2018 8:41:59)
Napadlo me, že muze byt problem v tom tri prepazkoven vyfuku. Jedno to tesneni z jedne prepazky sem proste vybral. Kamarád mi rikal, že u dvojtaktu je vyfuk rozhodujúci. Tak jestli treba pri vysokych otackach se tam diky spatnemu vyfuku nejako nemení tlakové pomery a motor se proto ochuzuje ? [Xfive] (18.8.2018 8:24:24)
Klouzec-olej je myslím syntetika, svicky byly cihlove...teda pri bezne kontrole...Po tom pridreni sen to ešte neskoukl. [Xfive] (18.8.2018 8:20:27)
Taky asi záleží na kvalitě benzínu při těch dnešních srágorách.. [Klouzec] (17.8.2018 23:35:45)
Dneska jsem kuchal motor 638 po "hvízdnutí" za podobných podmínek,ve válcích jsem na nic nepřišel. A to jsem jezdil už déle, rychlji a v horku tohle bylo po 5 kilákách 100 km/h ráno , zajíždím na M2T. Ještě mě napadlo špatně rozmixovaný olej v nádrži protože chvíli předtím to hulilo jak lokomotiva.Svíčky černé ( při předchozí kontrole mírně světlejší ale pěkné) [nunici] (17.8.2018 21:40:45)
Prostě to nebylo ještě úplně zajetý a ve vedru jsi to heftnul, klasika... Ten olej je minerální ? pokud ne prodlužuje to dobu záběhu, barva svíček při běžné kontrole byla jaká ? [Klouzec] (16.8.2018 22:36:31)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,094 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.3.2024 19:22:21