Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Poloautomat [Subp](26.8.2018 20:21:24)
Příspěvků: 25, poslední: 29.8.2018 15:05:1266295.všechno ostatní
Ahoj, využíváte funkci poloautomatu? Já mám kejvu, ale furt používám spojku, přijde mi to nějak nepatřičné, nevím...
buudulinek: Původní Křivkův návrh motoru fechtla měl poloautomat, bohužel byl pak přepracován na šlapátka, kde už to udělat nešlo. [Pajka] (29.8.2018 15:05:12)
Verdom: Přesně tohle mám u 559 já, převodovka Sesa a kulisa jednička dolů. A jsem velice spokojený. 👍 [Westfan634] (29.8.2018 11:37:58)
Verdom: zajímavé [Bakoun] (29.8.2018 11:23:50)
Bakoun: A k té náročnosti. Dělal jsem i u kejvačkovýho motoru přestavbu s novou kulisou. Náročné to není, spolu s převodovkou od Sesy to asi i do budoucna bude jedna z nejčastějších úprav hned po Vape. Funguje to super, jen kvůli řazení je potřeba probrousit karter, aby dořazovala jedna a čtyři. (je tam málo místa) Nicméně u V-Stroma (pozor jen u DL650, litr je jiný) ale změníš řazení jedna nahoru bohapustým vyhozením staré páky s kloubem a nasazením páky nové. Oprava do 5 minut vratná (nic neničíš) takže jednodušší to asi ani nemůže být. ;) [Verdom] (29.8.2018 6:13:49)
Bakoun: No pokud máš Jaw více a jaxem psal. Nejdřív jsem chtěl jen sklopku, ale z legrace jsem to udělal takhle a už to tak nechal. ;) [Verdom] (28.8.2018 15:54:18)
Verdom: nebylo by snadnější předělat kejvu, aby to mělajko jako vstrom? .) skoro každá současná motorka má jedničku dolů. [Bakoun] (28.8.2018 14:07:51)
V nouzi používám, ale abych neměl blbý návyky více "spojkuju" páčkou, i V-Stroma co mám jsem si předělal na řazení nahoru "ala kejva". https://verdom.rajce.idnes.cz/Jarni_vetrani_koni/#20180602_173345.jpg
Nejdříve to bylo spíš z hecu, ale nakonec jsem si zvyknul a už nad tím nemusím alespoň přemejšlet, jak se to tam kope a jak Jawy tak strom řaděj stejně. ;)
[Verdom] (28.8.2018 11:31:34)
Když mi rumplo lanko na fichtlu tak jsem proklínal, že poloautomat nemá taky. Je to super věc. Teďka střídám panelku s novým typem poloautomatu a čz se starým a musím říct, že na rozjezdy a cit je novej panelkovej lepší, ale je tam zase delší vůle na páce. [buudulinek] (28.8.2018 11:05:16)
Poloaoutomat je super vynález. Páčku spojky používám jen na rozjezd a při vyřazovánína neutrál, kdy v noze nemám takovej ccit a obvykle mi tam skočí další kvalt. [Ota] (27.8.2018 19:31:29)
s dobře seřízeným se dá normálně rozjíždět, a celkem to stojí za to když si u stánku vezmeš do levý ruky pivo a odjíždíš za nechápavých pohledů rejžistů :-) Ale za jízdy jsem taky furt používal spojku [xTas] (27.8.2018 19:12:51)
hlásím funkčnost poloautomatů u jaw i čezet, rozjezdy přes ruku, řazení nohou dolů občas přes automat. Občas mají i celkem velké vůle v mechanismu. [ventil] (27.8.2018 18:46:10)
Všem mejm jawám poloautomat funguje, ale nepoužívám. Je to rezerva pro prasknutý lanko. [Endy] (27.8.2018 16:53:15)
Taky používám ruční spojku, nicméně když začínám podle odporu tušit praskající lanko, tak přecházím na nožní spojkování, abych dojel :) [chlup] (27.8.2018 15:23:25)
Na rozjezd používám obvykle ruční spojku, na řazení poloautomat. [Honza (Js)] (27.8.2018 14:55:10)
Já na 350/640 řadím přes poloautomat jen nahoru a spíš tak v 70%. Jinak spojkuju. Poslední dobou mě ale spojka trochu zlobí. Chvíli se to zlepšilo novýma lamelama a seřízením... No teďka už zase horší. Když štelovací šroub o jednu plošku přitáhnu, tak při vysokým záběru prokluzuje spojka (minimálně když je ještě studená). Když o jednu plošku toho šestihrannýho šroubku s pérkem povolím, tak sice neprokluzuje, ale zase jde húř řadit trošku (jednička při rozjezdu, kvalty nahoru s poloautomatem). [deyva] (27.8.2018 13:12:20)
Dnes sem to testnul poprvé na Pérákovi,..radost funguje,..ale jinak páčkuju :D [Dolin] (27.8.2018 12:16:47)
Já při každém řazení používám ruční spojku. Jednak v ruce mám větší cit než v noze, za druhé chci mít vypěstovanej ten "automatizmus" když řídím motorku, která poloautomat nemá. [Peterson] (27.8.2018 11:13:32)
Já teda spojčím ručně. Mně zase přijde strašný kopat do šaltpáky jako magor ... [Kosťa] (27.8.2018 6:15:39)
Jad - ja to pozorujem aj na mojej Jawe. Ručne spojku lepšie vypnem. Radenie ide ale dobre aj poloautom. Treba trochu povoliť plyn pri radení nahor, a pri radení dole držím motor pod plynom. Kvalty tam lepšie, tichšie skočia. [Milos634] (26.8.2018 23:10:46)
Já akorát co pozoruju u Čézet (mají jinak řešený poloautomat než Jawa, co jsem koukal), tak i při správném seřízení vůle vačky se nožní pákou spojka asi nevypne tak dobře, jako ruční, a řazení jde trochu hůř. [Jad] (26.8.2018 23:06:32)
Od ty doby co jsem to poprvy vyzkousel jsem na packu ani nesahl. Hlavne po delsich cestach je to parada ze nemam bolavy ruce a na prstech puchejre. :) [Kuba J.] (26.8.2018 21:39:25)
Podřazování během ukazování rukou ani jinak nejde :) [00] (26.8.2018 21:31:37)
Používám, a hlavně když rupne lanko a náhradní nemám. A jakou mám radost ze nemusím tlačit.. Super věc. [Michi] (26.8.2018 21:22:34)
Používam na 634 tak na 50%. Niekedy spojka, niekedy poloautomat, podľa chuti. Super vynález. [Milos634] (26.8.2018 21:09:47)
na 640 sem s tím jezdil furt, ale na kejvě si spojkuju, tolik už nespěchám, ale když je nutnost, použiju jako nouzovku, třeba když levou rukou odháním placatý hmyz nebo zdravím :-) [krf] (26.8.2018 20:58:27)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19