Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 14, poslední: 1.9.2018 18:29:4266311.Informace
Zdar vespolek mam kejvu 250 typ 353 r.v 1958 karburátor je Jikov SBD 2926 11b dle tabulek je HT 96 a VT 50 berme ale v úvahu, že tento karburátor se používal jako náhrada v pozdější době kde byl na těchto motorech už asi filtr box a doutníky.Otázka zní budou trysky stejné když na mém stroji mám filtr drátěnku a rybyny ? Máte někdo zkušenost díky za info.
MV: mažu 1:25 ,bronz oko tak s olejem nešetřím,ale nechci tu rozdmýchávat diskusi o olejích těch tu je dost :) cervenej mogul [ambassador] (1.9.2018 18:29:42)
MV: Zas to nepřeháněj. 250 kývačka má mít 19 z řetězový kolečko. Menší než 18 z bych tam na provoz bez sajdy určitě nedával. [Ota] (1.9.2018 14:22:53)
Ja by som skúsil dať iné "teplejšie" sviečky. Ak sú tam teraz N15, daj N17, aby dosiahli samočistiacu teplotu a spaľovali karbon vid link: http://www.sossoukyjov.cz/data/File/VY_32_INOVACE_6b06.pdf .
Zároveň by som dal menšie kolo na sekundár. Ak je 17 zubov, daj 16 zubové. A kolko dávaš oleja (aký pomer)?
[MV] (31.8.2018 19:11:59)
Co jsem nedávno měl karbec v ruce z kejvačky o rok starší, než tvoje, tak byla hlavní tryska tuším 101 nebo 102, vt 50 [bartoň] (31.8.2018 18:02:12)
S tou černou barvou svíčky... Zkus zkontrolovat, jestli ti to někde nepřisává olej z převodovky. To je potom svíce černá ať máš směs bohatou nebo chudou. [čz175/450] (31.8.2018 10:37:31)
Tom_72: Nemi to lepsi. Replikovy trysky jsou dost casto smejdy, krive vrtany, s dirou ktera naprosto neodpovida znaceni a kolikrat neni kulata. Konkretne mluvim o tryskach z Moto Usti ktere jsem tam pred lety koupil. Puvodni trysky jsou lepsi. Slusny trysky se koupit daji (konkretne vim ze etovar si je vrta sam, rucne a presne) ale ne vzdy jsou dostupne vsechny trysky ve vsech velikostech. [Krizoň IV.] (31.8.2018 10:00:12)
zkus dát menší řetězový kolečko [Klouzec] (30.8.2018 21:16:16)
Proč řeším trysky... motorka startuje vcelku normálně přechody v pohodě,100 km/h taky dá,ale svíčka stále černá ať se snažím jak chci předstih ladění karbu ...stále černá, jediný problém je že se jí nechce v nízkých otáčkách když jedeme 3 stejný kejvy do prudšího kopce já to musím točit jak fichtla chvili za dvě chvíli za tři, kdežto zbytek peletonu si to sype na trojáka vím že faktorů které na to mohou mít vliv je víc ale je mi divná ta černá svíčka.Puvodni HT nemá už ani značení.Budu testovat.:) [ambassador] (30.8.2018 19:40:44)
starý ožižlaný s nečitelným značením je třeba zahodit [Klouzec] (30.8.2018 19:09:26)
Když jsme u těch trysek, používáte měrku trysek? Myslím třeba na roztřídění hromádky starých trysek. Nebo je lepší starý vyhodit a koupit nový? [Tom_72] (30.8.2018 17:55:23)
Ok diky za informace,koupim vice trysek a budu zkoušet. [ambassador] (30.8.2018 13:32:20)
Vzhledem k tomu, že rozšířením difuzoru v něm snížíš rychlost proudění vzduchu, tak se zvýší jeho tlak. Proto budeš muset použít větší hlavní trysku, abys při ostatních parametrech nezměněných dostal stejně bohatou směs (proudící vzduch o vyšším tlaku bude méně agresivně nasávat benzin z emulzní trubice). Ale o kolik přesně je dobrou otázkou. Nicméně Jawarmaniak uvádí pro 354/03 (asi nejpodobnější tomu, co máš)
2926TŘ-01 HT/VT: 105/60. Výfuky u dvoutaktu budou mít také nějaký vliv, ale začal bych na tryskách 105/60 a laboroval, jak radí Klouzec... Něco se dá dohnat zářezem a tvarem jehly, šroubem vzduchu, volnoběžnou polohou šoupěte...
[JZ] (30.8.2018 13:05:31)
Ty tabulkový hodnoty seděly, když to bylo nový. Ten karbec je 50 let jetej, takže to chce prostě zkoušet... [Kuba z Neve] (30.8.2018 12:42:30)
Tenhle dotaz s tryskama je tady za poslední dobu už po několikátý když si projedeš starší dotazy. Odpověď zní musíš to zkusit, je dobrý mít třeba deset trysek po ruce a motor musíš vyladit na nejvhodnější číslo trysky, podle tahu, chování a barvy svíček, volnoběžná ti bude +- sedět to vždy doladíš. [Klouzec] (30.8.2018 11:06:31)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19