Příspěvků: 15, poslední: 9.9.2018 17:11:5166335.Veteráni
Ahoj. Nedaval jste si nekdo delat motor? Zajima me cena za praci..bez ceny za matros a praci tretich osob. Diky
Verdom: Kdyby ti někdo přinesl na GO tenhle motor co máš na fotkách, tak to bylo aspoň za 30k.
[Westfan634]
(9.9.2018 17:11:51)
Cena GO je věčná otázka... Záleží na tom, kdo na tom bude jezdit a kolik. Hodně lidí si kejvačky staví do obejváku a když daj za rok 300km, tak tečou blahem. Těm tam repliky vydržej moooc let a ani ta kvalita při montáži nemusí být vysoká. Ono když má voračka zemědělskou vůli, pak je jedno, jak kvalitní vůl jí táhne jestli si rozumíme... Já si stavím motory pouze pro sebe a s jejich cenou by mnohý šel do kolen. Chci na tom ale jezdit a né se v tom v budoucnu rejpat. U oprav pro neznámého člověka bacha na jednu věc- složíš sice motor a i když velice pečlivě, pokud ten člověk bude jelito, nepojede to, podělá to, zadře to, pleskne sebou a doplatíš na to ty. Špatná reklama, konec. To samé je u repasu kliky, nikdo nepřizná, že má zvohlý kartre a doma 10kg kladivo ale téměř každej řekne, že to klikař domrvil. Takže za mě- kdo chce veterána, ať si to užije všechno sám od základu až dosytosti, protože jinak nepochopí a nikdy nebude rozumět.
[00]
(9.9.2018 1:18:34)
Verdom: plný súhlas...
[MV]
(6.9.2018 20:53:52)
Pak to neřeš, piš si hodiny a vynásob je částkou, za kterou si ochotný po odpolednách dělat. Pokud už si něco dělal, až to uvidíš tak to sčítni přes palec a vynásob kvocientem nepřesnosti 1,5. ;-)
Pokud se ti na ponk dostane něco co mě, tak ale uteč. :-D
https://verdom.rajce.idnes.cz/Panelka_z_Titanicu/
Jinak klasicky, když je vše na svém místě a neřešíš nějaké šudlačky se do pětilitru asi dá. A u materiálu to je taky po pěti (případné vape, rychlostka od Sesy, repas kliky s výbrusem a uložení) suma sumárum 4x5 je dvacka s matrošem a v případě chem. čištení ještě trojčička až bůro k tomu, ale na spoustu let a km pokoj. ;-)
[Verdom]
(6.9.2018 13:13:55)
Stav motoru neznam. Pry ho nekdo delal, ale asi na hovno. Takze chce komplet go.. je to pro me cizi clovek. Kamaradum delam vymenou za jejich sluzby, samozrejme si zaplateji matros. Ale cizimu typkoj netusim co si rict. Az mu reknu ze ho to komplet vyjde tak do 10 tisic chci videt jeho vyraz 😁
[LubošPardubice]
(6.9.2018 9:46:37)
Je fakt rozdíl, když to někdo dělá jako občasný "koníček" jen pro známé, a když se tím má živit... Nedávno jsem známému dělal generálku motoru na pionýra 20. A to ze stavu, kdy na tom pionýru přijel do stavu, kdy na něm zas odjel - tj. komplet, prvně sundat kompletní plechařinu, vyndat motor z rámu, vyčistit ho, zgenerálkovat a pak celé zpět... Za práci (bez materiálu) jsem si řekl 2 tisíce. Kdybych to rozpočítal na hodinu, tak bych si nevydělal ani na slanou vodu...
[Peterson]
(6.9.2018 8:53:22)
MV: No jo, to je, ale chlap, který to nedělá každý den, ale jen známým a nedělá to, aby se tím živil a hlavně ho to baví.
[kriz]
(5.9.2018 21:25:06)
Pokud to někdo dělá v důchodu jako koníček, tak samozřejmě bude cena jiná než někdo co se tím živí a pořípadě platí daně. Samozřejmě to taky musí náležitě okecat aby to nevypadalo jednoduše. Pak si to může ještě člověk udělat sám a rozjet tady spoustu dotazů na foru. Taky vidím cenu reálně kolem 4 tisíc.
[Jakub PB]
(5.9.2018 21:23:49)
Chlup - Tak to Ti závidím (v dobrom zmysle slova), ak je v regione chlap, ktorý urobí GO za prácu 2-3 tis. Vrátane kluky. Mozno sa to dá, ak je motor pripravený na GO, t.j. očistený, skrutky OK, nezapečený, nehrdzavý a pod. Ale keď dostaneš motor, ktorý má napr. skrutky poškodené, že musíš nadvariť skrutky a tak ich povoliť, že motor čistíš pomaly pol dňa, aby si ho mohol dať do super stavu (požaduje zákazník), že dodaný valec (z iného motora, čo Ti zákazník nepovie) Ti nejde do kartrov a Ty ho potom musíš znovu vyberať a brúsiť atď. Alebo motor v rozobranom stave a súčiastky MIX. Hľadanie a párovanie. Do toho repliky, ktoré majú vadné rozmery, takže prisposobovať. A nakoniec zistíš, že ti vyjde hodinová sadzba 20 Kč. Neviem, či sa nájde človek, ktorý bude ochotný robiť za takú mzdu. A kvalitne. Lebo dnešné GO (pri predaji starých motoriek ju má každá???) vobec nie sú GO.
P.S. Kúpil som pred 3 rokmi motor 350/360 po GO. Neveril som, rozobral som, kľuka do šrotu, piestne krúžky každý iný, prevodovka bez vúle atď. Odpoveď tazateľovi: Cena GO je veľmi roznorodá. Podľa motora v akom stave sa nachádza pred GO (čistota, kompletnosť, rozsah prác) - ako píše Ventil. A kvalita vykonanej práce (napr. zrážanie hrán na krúžkoch a kanáloch vo valci, kvalitné repliky a pod). Toť moj názor, s ktorým iste veľa ľudí nebude súhlasiť
[MV]
(5.9.2018 21:20:47)
Já osobně bych práci viděl tak 3 tisíce, materiál bude 5 tisíc cca.
[Klouzec]
(5.9.2018 19:46:54)
chlup: ano jsou ještě takové vyjímky, které to nedělají jako předražený kšeft. Můj pán je starý praktik, na burzách jsem ho viděl hrabat v bednách, spoustu věcí umí udělat sám jak popisuješ a co neumí nemá potíž zajistit a to bez zbytečných keců co s tím bylo práce a jaké byly problémy jako jsem slyšel od renovátorů a to jsem jich poznal osobně bohužel několik. Bylo mi tvrzeno, že za šest to neni GO, protože dotyčný zaplatil víc. Je mi ho líto.
[ventil]
(5.9.2018 15:50:48)
No tak u nás moc šikovnej pán udělá 350 motor za práci cca 2-3 tis. Je v tom rozebrání, výměna všech ložisek, gufer a vadných částí v převodovce nebo spojce apod. Dále rozlisování kliky, výměna čepů, válečků, jehel, slisování, vyvážení, zpětná montáž celého motoru a seřízení zapalování. Pokud je vadný nějaký futro, tak si ho vyrobí nebo nechá vyrobit. Čištění karterů pouze naftou, benzinem a silonovým kotoučem na vrtačce nebo pastou a hadrem zdarma- dělám si sám.
[chlup]
(5.9.2018 15:11:07)
Výbrus jednoho válce bez matroše cca pětistovka (plus písty, kroužky, čep...).
Klika rozlisování, slisování a vycentrování jednovál cca litr (plus čepy, ojnice, jehly, futro...)
Rozborka a sborka motoru taky cca litr.
Výše uvedené ceny jsou vyloženě za práci. Dohromady s matrošem pak jednovál vyjde v průměru na cca osmičku, desítku. Nepočítám repasi zapalování, jenom mechanika.
[JZ]
(5.9.2018 14:34:47)
Dvěpade nebo třipade? Vape nebo klasika? Rychlostka OK nebo nová? Chemicky čistit kartery nebo nechat patinu? Dovařovat žebra? Ložiska kinex nebo Timken či NSK?
Vše má dost velký dopad na cenu.
[Verdom]
(5.9.2018 14:00:45)
dělat co? GO v plném rozsahu? To bude široký rozptyl, ceníky najdeš i u renovátorů, ale tam já nejezdil. Mě jednoválce i s příslušenstvím stály od šesti celkem. Matroš i práce bude kus od kusu, někdy jsem dodal dorasovaný motor z pod okapu jindy provozovaný.
[ventil]
(5.9.2018 13:31:41)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19