Příspěvků: 4, poslední: 17.9.2018 7:45:4366359.Tuning a přestavby
Nevíte někdo, jestli ty motory 638 dávaný do klasik i oilmasterů Jawa 350/639,640 mají nějak rozdílnej levej čep na klice pro oilmaster a tedy: pokud budu chtít klasiku předělat na oilmastera, tak budu muset měnit čep nebo tu matici a nebo to měly ty motory nějak řešený zářezem v čepu universálně ? Sice máme s kámošema oba typy, ale víko jsme ještě nesundavali :) Díky.
Na své 639 sem dělal drážku flexou a funguje normálně. Tu matici sem nechal původní a unašeč obrousil. Někdo zde na manii dělal ten unašeč železný, to je asi jistota. Pokud není k dispozici soustruh, je jednodušší vyrobit ten unašeč, stačí pilka a pilník.
[spec]
(17.9.2018 7:45:43)
Bohužel fotky nemám. Myslím, že se musí zevnitř odtočit část závitu, aby se dovnitř vešel ten plastovej mezikus. No a tářej se přes celý čep v jeho polovině, širokej tak 2 mm a hlubokej taky tak - zkrátka musí tam zapadnout čep z toho mezikusu. Jak vypadá zářez na klice na kalifu, to nevím, kalifa žel nevlastním:-)
[Ota]
(14.9.2018 12:25:44)
Nevím, jak novější motory, ale starší motorky, který neměly oilmaster, neměly ani čep s drážkou na oilmaster a měly jinou matici. Drážka lze do čepu dodatečně udělat flexou a matice se buď vymění, nebo se dá upravit na soustruhu tak, aby se do ní vešel plastový unašeč oilmasteru.
[Ota]
(14.9.2018 9:25:21)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19