Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Replikové diely [Velorex](20.9.2018 8:40:27)
Příspěvků: 20, poslední: 24.9.2018 18:33:0466374.Veteráni
Zdravím
Mal by som otázku na kvalitu replikových dielov napr. od autokelly. Jedná sa mi o diely prednej a zadnej nápravy na škodovky 100-120. Hlavne silentbloky a všetko ostatné čo treba k úplnej renovácii náprav. Viem je ešte hodne originálnych dielov. Nakoľko prichádzajú už aj tieto autá do módy predajcovia na bazoši a pod. pýtajú za to nehorázne sumy niekedy aj 5-6x viac ako sú ešte ceny v autosúčiastkách.

Mám v pohode zobrať nový diel, alebo radšej predražený z inzerátu? A majú ešte tie diely vlastnosti ako pred 30 rokmi? nebude to zostarnuté? a stvrdnuté? Díky moc
Nový silentbloky motoru kelly mi vydržely 2000km, z jiného obchodu jiný výrobce taktéž. Nakonec koupené současné nové, ale z původních forem s nápisem gumokov a konečně drží... u nápravy bych se obával podobných problémů, sháněl bych originály. [adas] (24.9.2018 18:33:04)
ďakujem Vám všetkým za odpovede,,, pôjdem cestou nových dielov,,,
Inak čo sa týka spojovacieho materiálu nakupujem tu: www.dmpsteel.sk
Majú všetko čo naše stroje potrebujú, a navyše majú dnes už tažšie dostupné šróby so zapustnou hlavou a šošovkovou hlavou s drážkou na plochý šrobovák. Super vyber v nereze,,, Stačí si vyberať podľa noriem a nájdete tam toho veľmi veľa čo už dnes klasické obchody nemajú.
[Velorex] (24.9.2018 8:08:25)
Zrovna gumový díly na nápravy jestli "aftermarket" nebo originál je úplně u zadele. Od futer do horních ramen po buchty do zadních - všecko vyrábí a vždycky vyráběla Rubena. :) Silentbloky k motoru to samé. Trochu horší je to už s čepama, tam je lepší zachovat originální, většinou jim nic moc není, jen jsou trochu okyslý. Novovýroba je sice kvalitou dostačující, ale povrchová úprava je taková, že to za pár let vypadá jako originální kus po 40ti letech. Spojovací materiál se vyplatí opískovat a nechat pozinkovat. Dost šroubů je atyp, částečné závity, jiné stoupání a blbě se to shání (a když už, tak to nebývají předepsané pevnosti, rozměry).

Jinak doporučím se vysrat na internet, jmenovitě bazoš, aukro, sbazar atd. Relativně slušně se dá nakoupit možná tak na cc-autodíly, skoda-díly, zapadlé mototechny a burzy. Pokud bys něco sháněl akutně a nikde to nebylo, je ohledně škodovek na aukru karsha2, překupník z Prahy, sice si to nechá zaplatit, ale díly má i celkem raritní.

Nakonec co se týče plechařiny a jiných dílů, hodně to začaly dělat slováci a kvalita nic moc (neber si to osobně), materiál sice ok, ale co se týče děr a přesnosti - milimetr/dva žádná míra, tam hledej raději originál.

Jinak tlumiče by měly bejt stejný, nicméně originální jdou rozebrat a když není vydřená pístnice, tak přegumičkovat a složit. Jsou v tom stejný gumičky jako v tlumičích na kejvačku, tuším. Nevím jak na Š120, ale novodobý ateso (ač označený jako originální díl) mi na Feldě šlo srát během 20ti tisíc kilometrů.
[Borderer] (23.9.2018 17:32:34)
Tlumiče ATESO jsem měl na 120 úzké cca 50 000km a fungovaly normálně. Buď jsem měl štěstí, nebo jsou OK. Takže na kilo by měly jít tak. [Ondra120] (21.9.2018 11:21:19)
Mate skusenosti s tlmicmi ATESO? Ak je tlmic urceny pre S120. Je pouzitelny na stovku? [Velorex] (21.9.2018 10:51:12)
U nich nakupuju už pár let na všechny škodovky doma bez problémů, samotné gumové díly ale neposoudím, zkus nim napsat komunikují dobře. [ventil] (21.9.2018 10:24:15)
našiel som kopu dielov aj na stránke www.skoda-dily.cz , ich gumové diely s pôvodom v ČR vraj vyrába Rubena,,, čo by Ste na to povedali? Od Rubeny by to snáď mohlo byť ok nie? Díky za všetky reakcie [Velorex] (21.9.2018 9:25:12)
Podle mých zkušeností jsou mizerné jakékoliv repliky gumových dílů. Ať už jsou to manžety kloubů, řízení, na Jawy třeba spojky karburátor-airbox... Cokoliv z gumy raději v originálu a když už to bude stářím trochu ztvrdlé, naložit na několik dní do Regumu. [Jad] (21.9.2018 9:03:38)
Co já mám zkušenost tak klouby starline jsou dobrý,ale manžeta vydrží třeba rok a steří [Jenda.592] (20.9.2018 20:19:09)
longr: Za co se omlouvas, dlouhy text k veci je v poradku a ocenovan :)
Ja bych teda rekl, ze mezi Skodovkou a Merglem rozdil je. Ano, Mercedes dela nizsi tridy, ale hlavni teziste lezi v luxusnejsich automobilech, jejichz cena zacina tam, kde Skoda s cenou Superbu a Kodiaqu konci. Jaka je marze, to netusim.
Sam take nejsem fandou prilisneho konzumu, auta na operak na rok me stvou a tak ted kupuju starsiho Japonce a hodlam si ho hyckat, tak uvidime jak dlouho mi vydrzi :))
[Wondrisak] (20.9.2018 14:55:56)
Já bych to tak neodsuzoval. Mám s autokelly víc dobrých zušeností, než těch špatných. I díly na starší auta se dají. Jinak já tam koupil homouš i s manžetou starline na fábku a už drží 20 tkm bez problému. Mám na fábce brzdy i kotouče starline a auto brzdí perfektně, shodně jak jiné stejné s ferodem. Vydrželo to i dlouhé intenzivní brždění a furt se to chová stejně. Jasně, stane se někdy, že něco nesedí, ale já jsem zatím problém neměl(abych to nezakřik).
No a že škodovka nevyrábí díly na staré šunky? Povinností výrobce je zaštiťovat originál výrobu autorizovaných dílů pět let. Škodovka je myslím drží dokonce deset let. pak jsou samozřejmě automobilky jako Meďour, Jaguar a dále luxusní automobilky, které vám díl za patřičné prachy zajistí. Ale kdyby dnes na těch pár felicií, favoritů, stodvacítek apod. (ve srovnání s miliony zmíněných medvědů ve světě) měli držet všechno, asi by se jim to těžko rentovalo. Sorry za slohovku.
[longr] (20.9.2018 14:28:19)
Velor: viz Wondris, srovnávám jen díly na starý káry - vyrobený kdysi a dnes. Obecně kvalita všeho tehdy a dnes, to je na dlouhou debatu. Ono hodně záleží taky na servisu a jak se k tomu autu, motorce člověk chová. Dneska jsou auta, co najedou za pár let mraky km, ale když se podíváš dospod, zjistíš, že pomocný rámy, zadní nápravy jsou shnilý na sračku, ale nelze to brát obecně, samo. Zkrátka v minulosti, v socialistickým ČS se na věci taky kašlalo, plnily se plány, kradlo se, šidilo - tak dneska se sere taky, ale z jinýho důvodu. Nový náboženství je SPOTŘEBA - cena, co nejnižší a množství, co nejvyšší. Ocucat, vyhodit, koupit jiný. A hlavně ta EKOLOGIE, že jo...
A nemyslím, že dneska je Škoda tak od Medvěda vzdálená, oboje seženeš za podobný prachy, Mercedes dělá asi 50 různých tříd, kupuje dodávky od Renaultu a lepí na ně hvězdy... Když pominu speciály jako Maybach, eSko, tak tahle značka je stejnej spotřebák, jako cokoli jinýho...Jenom má víc technologií. Zásadní rozdíl je hlavně v dodávce dílů na starý káry. zdar sam559
[sam559] (20.9.2018 14:19:35)
Velorex: tehdejsi auta vydrzela prd, to je jasny, ale Sam mel na mysli zivotnost novych replikovych dilu na tato auta, ktera je jeste o mnboho horsi, zrejme.

Sam: zas srovnavat Skodu a Mercedes, to je trosku mimo...
[Wondrisak] (20.9.2018 13:33:35)
sam559: Myslíš, že je to tak? Neviem,, pýtam sa, ale ak životnosť motora vtedy bola 120tkm,,, dnes je to nič,,,, robili sa veci na doživotie,,, ale vtedy ich život bol často tretina dnešných áut... Z dnešného pohľadu to nevydržalo nič,,, Veď aj táto moja stovka má najazdené 80000km a nápravy úplne vylagrované. :-)

dnes je nájazd pár km 100tkm = vtedy to bola životnosť auta na doživotie... fakt neviem
[Velorex] (20.9.2018 13:24:48)
Klouzec: Zháňam koplet všetky gumové diely a puzdra medzi ramená a nápravnicu. Silentbloky zadných ramien a pod. Auto je pojazdné,,, má však na predku aj zadku vôle,,, rozobraté to zatiaľ nemám,,, takže neviem čo bude fakt treba, ale najradšej by som vymenil všetko okrem ramien a pružín. Nech tam mám potom čo vložiť. Chcem to auto do špiku kosti spraviť úplne celé. Všetko čo sa dá rozmontovať. [Velorex] (20.9.2018 13:05:23)
a co konrkétně sháníš ? silentbloky se dají na škodovky sehnat origo lehce, dílů do náprav je po lidech ještě hafo, musíš se ptát, nebo na burzu a shánět, já jsem sehnal na š100 hromadu nových origo dílů za pár korun, když jsem se o to zajímal. [Klouzec] (20.9.2018 12:50:59)
Originální díly ČS výroby na auta a motorky jsou rozhodně kvalitnější, než co koupíš v dnešní spotřební době. Týká se to zejména gumových částí, jako manžety a těsnění, kvalitní hladkou gumu poznáš hned. Takže se rozhodně vyplatí investovat do originálu, kterej se vyráběl na normální provoz a nikoli na nájezd pár km, jak dneska. Věř mi, že na tyhle starý auta už výrobci replik kadí a dělá se jiná kvalita pro auto 5 let starý a jiná pro Feldy, Fáva a starší...a týká se to i autorizáků!Např. před lety ve Škodě koupený manžety na poloosy, Favorit, vydržely rok, filtr vzduchu na Feldu koupený předloni, díl se stejným VW číslem jako původní orig - nový byl o 5mm delší, nešel dát horní kryt. To jsem si nafotil, můžu poslat. Ale dneska je to už jedno, protože na Felicii stejně už žádné, opakuji žádné díly ve Škodě Auto nekoupíte! Ukázka správné péče o zákazníka. V Mercedesu seženete krom specialit věci na auto starý 50let...zdar sam559 [sam559] (20.9.2018 12:37:19)
Ona kvalita origo dilu je taky dost diskutabilni, takze bych se toho prilis nebal. Ja na Japoncich taky obcas pouziju repliku z Ciny a slouzi bez problemu (az teda ted na karbec, tam se "zalepil" jehlovy ventil) [Wondrisak] (20.9.2018 11:35:30)
Máš pravdu že nie sú najlacnejší, ale napriek tomu si tam viem vyskladať sadu silentblokov a puzdier za štvrtinovú cenu tej čo ponúkajú inzeráty. [Velorex] (20.9.2018 11:32:37)
tebou jmenovaný prodejce není nejlevnější ani po jakoby slevách a kvalita replik nebude asi lepší jak původní uloženky. Doma jsem prohrabal nedávno nějaké původní díly na škodovky a neviděl jsem známky degradace, gumové repliky by se možná už rozpadaly. Já bych se raději podíval po burzách, ale když už neni jiná volba ... [ventil] (20.9.2018 10:23:38)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19