Příspěvků: 9, poslední: 24.9.2018 10:07:5966376.Veteráni
Ahojte
na inom fore som sa nedopracoval k jasnej odpovedi, tak pisem sem
Mam original motor z Peraka 350 (typ 18, rok 1954).
Uz nejaku dobu riesim preco mam maximalku s originalnym prevodom (16z vpredu, 160mm rozeta vzadu) maximalne 95-100kmh
Okrem maximalky je hlavny problem s nastavenim karburatora, skusal som podla Dockala nahradu pre 18 - 2924SBD-18b (hl tryska 98, volnob 50), potom zmenu hlavnej trysky na 105, este iny 2924SBD, nakoniec najlepsie paradoxne ide 2926SBD-11b (103/50), s tymto karb motor dobre taha v strednych a vyssich otackach a maximalka stupla z 95 na 100... ale to stale malo.
Spolocny problem pre vsetky karbecy je nemozne naladit zmes srobikom tak aby dobre a pravidelne tahal v nizsich otackach.
Motor je 1400km po GO (kluka, piesty p. Padalik), VAPE 12V. Valce hlavy samozrejme orig, vratane prepaziek na valcoch. Okrem tohoto problemu sa motor javi uplne v poriadku. Karburatory su velmi malo pouzivane, supatka nemaju volu. Orig 350 karbec nemam a ani nechcem.
Po debate s par ludmi tu vyvstala otazka ci pricina nie je v kartroch - drazke ktora spaja pravu a lavu cast klukovej komory poza drziak loziska. Kyvacky 354 ju uz nemali a ani ine dalsie 350 pokial mam info. Takto sa P a L komora ovplyvnuju navzajom a mohlo by to vysvetlit problem nastavenia zmesi???
Minimalne dalsi clovek mi potvrdil ze tu drazku ma aj on v 18 kartroch, ale otazka je ci to tak maju vsetky 18 a hlavne NACO TAM TA DRAZKA SLUZI???
Dakujem za odpovede.
To ze drazka na boku musi byt a sluzi na mazanie loziska je mi jasne.
Len sa snazim pochopit naco je ta cast ktora ide poza labyrint.. Lebo je to tam z vyroby a maju to zjavne aj ine peracke motory (18). Ale nikde som nevidel ako je to original tesnene? Ked som rozhodil moj motor nevšimol som si nič čím by to bolo utesnene.
Fakt toto nikto na peraku 18 ešte neriešil?
[Boco]
(24.9.2018 10:07:59)
Drážka je mazací a musí být na boku. Tam v tom prostoru pod mezikusem být nesmí!!!.Silikon to podle mě vyfoukne.dal bych tam dvousložkovou pryskyřici.
[wčelař]
(23.9.2018 22:47:55)
Profukovat to nemůže - tak tu díru prostě zalep silikonem,nebo něco takovýho. Tečka.
[monty]
(21.9.2018 20:42:24)
To je presne co sa pytam. Peraky 18 to tam maju, mozno aj prve kyvacky. Takto to prefukuje...
je momentalne jedine comu pripisujem problemy co mam
[Boco]
(21.9.2018 15:28:56)
Ta drážka tam byla jako sběrač oleje, pozdější motorky už to mely jen zboku skříně v jiném místě. Samozřejmě by tím neměl profukovat tlak z jedné půlky do druhé kolem středového čela.
[longr]
(21.9.2018 14:30:58)
Nejsem si jist ale drážka slouží na mazání ložisek na klice.Nebo se pletu?
[Viky 250]
(21.9.2018 14:12:46)
Meriam to s GPS a paralelne s cyklo tacho.
karbec (26 dif, normalne partri na 250) sa podarilo nastelovat iba na stredne a vyssie otacky, v nizkych to nejde doladit. S predpisanym 24 dif to ide horsie a nizsie otazky tiez idu zle (aby to ako tak islo srob musi byt vytoceny takmer o 2 otacky pri 50 tryske)
Ale stale hladam odpoved na tu drazku - naco tam je a ci ju maju vsetky 18?
[Boco]
(21.9.2018 13:55:44)
Pérák 350 ti jede kilo, čím tu rychlost měříš, původním tacháčem ? Máš tam Vape, kde se blbě nastavuje přesná poloha předstihu, povedlo se ti doštelovat karbec, tak co ještě řešíš ?
[chlup]
(21.9.2018 13:40:43)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19