Příspěvků: 48, poslední: 28.9.2018 16:02:1866382.Informace
Zdravím vás. Omlouvám se za dotaz Nejawa ale vždy se sem rád obracím protože tu víte všechno :) Nemůžu to nikde na internetu dohledat. Když prodávám ojetý vůz, vztahuje se na něj nějaká tuším půlroční záruka. Jde nějakým legálním způsobem tuto záruku obejit? Jde mi o to že někteří lidé jsou opravdu natvrdlí. Před rokem jsem prodal felicii s nájezdem něco přes 300 000. Kupujícímu jsem jasně vysvětlil že kupuje auto které má najeto přes 300 000km za cenu 8000Kč. Že nekupuje nový vůz tak at s tím tak nějak počítá. Auto bylo plně funkční s platnou STK a ve stavu že by bez problémů prošlo další technickou i s emisema. Majitel to auto kupoval jako pracovní na montáže, takže za ty dva měsíce s autem najezdil přes 10 000km a pak už jsem se ho nemohl zbavit. neustále mi doma zvonil a otravoval mě že chce odstoupit od smlouvy, že chce navrácení peněz za auto, různé výhružky se soudama... že jsou tam skryté vady které spočívaly v tom že mu z toho jednou za týden někde ukápne olej, nebo mu tam občas někde něco vrzne nebo po přejetí hrbu někde občas něco klepne, že po 10 000km ubyde pul deci vody... Bohužel už mi z toho obtěžování došly nervy, auto jsem si vzal zpět a vrátil mu peníze jen abych už měl doma klid. Autem jsem ještě měsíc pojezdil a chci ho opět prodat protože je mi líto ho dat na vrakoviště když funguje a slouží, je tam nová spojka, nové brzdy, nové rozvody atd... Aspon aby se mi nějaká část penez vrátila zpět. Je nějaká možnost jak toto obejít? Aby se se mnou zas někdo nesoudil kvůli tomu že tomu občas zapískají brzdy a podobné nesmysly o které se může do vysílení hádat jenom typický český občan? Nedokážu to pochopit jak si někdo může koupit za pár drobných auto s nájezdem přes 300 000 a považovat to snad za uplně nové auto. Prostě typické myšlení Čecha. Díky předem za vaše rady
klaster: myšleno samozřejmě pokud nejsi podnikatel, jinak jsi v háji - ale to je asi jasný, to tu řešíme
[xTas]
(28.9.2018 16:02:18)
Ota: a to je přesně ten důvod co tu píšeme s Garfem, dneska by to prodával jen podnikatel-šílenec. Problém prostě je, že nemůžu říct "tahle věc bežně stojí okolo litru, prodám ti jí za 300, máš 3 dny na vyzkoušení funkčnosti a nazdar". Což je výhodný pro podnikatele (věc vyřešena) i pro kupujícího (koupí extrémně levně, a věc zpravidla normálně roky dobře funguje. A když ne, tak koupí to samý znovu a stejně dalece ušetří).
klaster: mělo by to jít, viz Ota, ale chce to i dobře postavenou kupní smlouvu resp. to do ní zakomponovat. Jinak je dobrý mít nějakej důkaz že to bylo ok - jak jsem psal, posuden od znalce motorových vozidel, hromada autorizáků dělá poměrně levně komplet proklepnutí auta atd.
btw - dřív jsem se několikrát dočetl, že podle nějakýho judikátu některýho z vyšších soudů je vozidlo prodávaný za 10% ceny a míň už považovaný za vrak, tj, že běžné opotřebení už je všechno k.o. žaloby na tohle shazovaly - zkoušel jsem to dohledat ale nějak se mi to nedařilo, netušíte o tom někdo něco?
[xTas]
(28.9.2018 16:01:07)
xTas: Bohužel máš pravdu v tom, že ve vztahu podnikatel - spotřebitel nelze mnou uvedené vzdání se práv z vadného plnění použít.
[Ota]
(27.9.2018 8:09:17)
Ota: zrovna tohle jsem zjišťoval, a proto to píšu níže jen pokud to prodává obyčejnej koncák. Protože ve vztahu podnikatel-spotřebitel platí celá řada dalších nařízení, se kterými §1916 koliduje (nebo je jima vyloženě zakázanej) pokud by se použil ve vztahu podnikatel-spotřebitel - konkrétně třeba:
§1814 (Zvláště se zakazují ujednání, která a) vylučují nebo omezují spotřebitelova práva z vadného plnění nebo na náhradu újmy)
§2168 (Ujednají-li prodávající a kupující zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, nepřihlíží se k takovému ujednání. To neplatí, pokud strany zkrátily tuto dobu na polovinu zákonné doby při koupi již použitého spotřebního zboží; ujednaly-li si zkrácení větší, platí za ujednanou polovina zákonné doby.)
§2174 Ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu.
Od §2165 se NOZ věnuje vztahu podnikatel-spotřebitel tak toho tam bude asi i víc. Každopádně výsledek je, že by to dneska prodal jen podnikatel-šílenec, a tak se všechno radši likviduje. Zejména ve větších firmách a pokud nejsou zařízený na maloobchodní prodej, reklamace atd.
[xTas]
(26.9.2018 12:32:41)
xTas: Jde to řešit tím, že se v kupní smlouvě kupující výslovně předem vzdá svého práva z vadného plnění v souladu s ust. § 1916, odst. 2, věta druhá NOZ. Samozřejmě, že pokud kupující nebude ochoten kupní smlouvu s takovou doložkou podepsat, tak se mu věc prostě neprodá.
[Ota]
(26.9.2018 7:43:00)
a ještě třetí pohled - podle toho paskvilu NOZ si může spotřebitel zvolit způsob reklamace, tedy žádat výměnu místo vrácení peněz. A pokud ten střep za korunu budeš ještě další mít, podle zákona mu musíš vyhovět, takže zaplatit 2x poštovný a někdo s tím stráví půl dne.
Celej problém je, že kvůli tomu kreténskýmu NOZ se podnikatel nemůže zbavit věcí v módu "Prodávám za skoro nic / cenu šrotu, poskytnu dobrovolnou záruku týden na vyzkoušení a pak si s tím dělejte co chcete, to je zohledněno v ceně".
Ve firmě tím zůstává ten černej petr někomu jinýmu, kdy musí rok na něco držet záruku, měla by to nějak evidovat atd - prostě věc není vyřešená tak, že se to někomu dalo / odprodalo a zmizelo to ze světa - což se stane při likvidaci.
Borderer: prakticky vše, co jsem za uplynulých 20 let koupil v bazaru, byl dle dokumentace totální šrot. Já jsem si to projel, případně nechal zkouknout a nebyl problém
[xTas]
(25.9.2018 23:45:19)
Krizon: a druhy pohled na vec - pokud to davas za korunu a nedejboze zamestnancum, tak si pis, ze to je na zakleknuti od financaku. Proste pani z uradu uvidi prodej (D)HIM v porizovaci cene X tisic korun za 1 kc. A prvni vec je ze to musis dolozit, ze to je cena obvykla. Coz nedolozis, takze po firme pujdou ze si umele zvysuji naklady a kdyz budou mit zabavny den, tak i po tom co si to koupil tak jestli to priznal jako dar v priznani. Proste likvidace je jednodussi, levnejsi. Je to smutny ale je to tak.
[Labakov]
(25.9.2018 15:51:38)
Krizon: no my už tu kdysi ten pokus o reklamaci měli.... Jinak tohle o čem mluvíš je reálný v malý firmě s prodejnou, rozhodně ne v případě větší firmy nebo nedejbože korporátu, která jinak nic sama fyzicky neprodává. Odvézt to a zlikvidovat stojí udělat seznam a zvednout telefon nic víc, vše ostatní si vyřeší ten co pro to přijede. Dát do dál znamená smazat všechny data...reálně už jen tím, že já to smažu a naliju tam čistý systém jsem dotyčnou stranu zasponzoroval cca 1000-1500 za práci. Pokud s ním budu muset řešit reklamaci tak je to cca to samé znovu, spíš výrazně víc protože pak na to všecko budu muset vyplňovat papíry(v našem případě v indii). Takže ve výsledku se to nemá šanci vyplatit ani celkem drahý techniky. A pokud se ti pak někdo ozve, protože ty přece máš povinnost(a má reálně oporu v zákoně) tak tu chybu někoho takhle sponzorovat už prostě neuděláš.
[Garfield]
(25.9.2018 15:28:55)
Garfield: Tak v okamziku kdy ten stroj davas pryc za korunu, pocita se s tim ze to je charita, a ta je uz z principu ztratova. Stejne tak kdyz to nekomu davas za korunu tak si vybiras komu - znama skola, zamestnanci atd.
Navic, realne muzes pocitat s tim ze to reklamovat nikdo neprijde, protoze ten nekdo by do toho musel vrazit svuj cas, aby dostal zpatky korunu.
Odvezt to do sbernyho dvora a zlikvidovat to te taky stoji nejaky penize.
A v okamizku kdy teda chces mit jistotu ze na tom neprodelas, tak to nahazis od koruny na aukro, nechas to vydrazit, a z toho co vydelas na zbytku pokrejes pripadny naklady na reklamaci.
V pripade ze se ti to ani tak nevyplaci, tak pak je to skutecne takovy srot ze nema smysl to ani zkouset prodat, a sberny dvur je skutecne nejjednodussi reseni.
[Krizoň IV.]
(25.9.2018 14:36:55)
Borderer: naposled teď v lednu jsem kupoval Ignise 2003, nad popisem stavu vozidla ve smlouvě jsem se smál ještě pár dní a to hned nato prošlo STK bez ztráty květinky.
[Garfield]
(25.9.2018 12:15:28)
Otázka do pranice, kdo z vás by takový auto normálně koupil? Vzhledem k množství podvodníků z řad prodávajících bych od tohohle automaticky dal ruce pryč, protože to zbavování se veškerých záruk smrdí akorát tím, že se mne prodejce snaží ojebat.
[Borderer]
(25.9.2018 11:57:04)
Krizoň: a náklady na tu reklamaci zaplatí kdo? Ta koruna se může dost blbě procesovat. O tom, že to někdo musí zprocesovat, ten někdo má svoji práci, bere nějaký peníze.....ve výsledku zjistíš, že jsi tím reklamovat stroj za korunu utratil tisícinásobek.
[Garfield]
(25.9.2018 11:05:03)
A to je takovej problem u veci za korunu drzet zaruku ? Rozbilo se to, vratis korunu za kterou se to prodalo ?
[Krizoň IV.]
(25.9.2018 9:50:40)
xTas: Kdybych takhle likvidoval aspoň 10let starý křápy, my takhle likvidujeme i celkem drahou techniku těsně po záruce. Místo toho aby se to prostě nechalo zaměstnancům, rozdalo do škol.... :-/ A místo toho aby to nějakej brigádník za pár korun vyčistil, ostranil data, udělal si praxi...tak se do toho praští kladívkem. Na verzi, že se to věnovalo a pak se dotyčná strana dožadovala zaplacení opravy už tady opravdu nikdo zvědavej není.
[Garfield]
(25.9.2018 9:29:29)
Jenže dneska je třeba doklad o ekolikvidaci takže si to člověk do kovošrotu ani na díly sám nerozprodá
[nunici]
(25.9.2018 7:00:37)
Podnikatel je úplně v háji, zejména pokud je z oboru, pak je lepší to někde na louce zapálit. I na náhradní díly to může projet, protože to není specifikovaná závada, a kromě jasně popsaných závad musí mít prodávaná věc standardní kvalitu, za kterou ručí a nemůže se odpovědnosti zbavit.
U prodejce koncáka platí taky odpovědnost za vady (půl roku), ale už se musí prokázat že vada existovala, a dokonce se kupující může svého práva i vzdát (§1916). Realita je, že je to o dokazování a posudkách, takže je nejlepší mít co nejvíc informací ve svůj prospěch. Blíží se doba, kdy se nebudou auta prověřovat po koupi ale před prodejem, aby byl člověk krytej.. proklepnutí od autorizáku nebo nebo zpráva od znalce z oboru motorových vozidel, přiložená ke kupní smlouvě je skvělý argument do případného sporu - minimálně při klasickým pokusu žalobce udělat z prodávajícího grázla, co zamaskoval a zatajil vady.
To co píše Garf je smutná pravda, nedávno jsem odvezl dvě plný velký auta funkčních počítačů do elektroodpadu, dřív bych to nechal nějakýho brigádníka vyčistit a vybouchat na aukru víceméně za cenu jeho práce, ale na nějaký držení roční záruky u 10 let starýho křápu za 1/20 ceny se můžu zvysoka vy**at. Socky a chudáci nechť si připlatěj a poděkujou poslancům
[xTas]
(25.9.2018 2:00:15)
Otázka je, zda takové auto nedojezdit jako otloukánka na nákupy. Auto, co nikde nikdy nezamykáte a je vám úplně fuk, když vám ho na parkovišti opět nějaká kráva odře, má své výhody. Provozní náklady jsou nízké, co nefunguje, neopravujete, dokud to vysloveně nebrání jízdě. Po pár letech z toho už jen sundáte pár hodnotných dílů a za druhotné suroviny dostanete víc, než za kolik by to auto někdo koupil.
Sierru si nemohu vynachválit, ač před příští STK už budu muset vevařit rám z obdélníkových profilů do podlahy :-)
[Deadman]
(24.9.2018 22:31:45)
Bartoň: přesně to je jeden z důležitých důvodů, proč vždy trvat na přepisu (krom možnosti pokuty za nepřepsání a možnosi spáchání tr. činu s vozidlem). A navíc si díky převodu zkontroluješ, jestli sedí údaje o kupujícím s jeho občankou.
[JZ]
(24.9.2018 19:26:35)
Kámoš třeba prodal auto, co normálně jezdilo, ale mělo strašnou poruchovost jako že na náhradní díly za pár tisíc. Chlápek si to odvezl ještě ten den,co dal inzerát, samozřejmě trefil na překupníka, kterej auto trochu přejel Tempem, stočil tacháč, a prodal dál za 10x tolik, co koupil. Přitom se při tom prodeji podepsal ne svým jménem, ale kámošovým. Ten se to dozvěděl tak, když mu ten, co to koupil volal, že je to krám, a chce to vrátit...
Takže jsi vlastně dopadl ještě dobře.
Možná to zkusit přes bazar, pokud to jde... tenhle stát je tak trochu stavěný vzhůru nohama, nejdůležitější vlastnost je, umět se ze všeho vykecat.
[bartoň]
(24.9.2018 18:59:33)
Pán vychcánek hlavně soudem jen vyhrožoval - ona to není taková sranda. Musel by si nechat udělat a zaplatit odborný posudek s kulatým razítkem, a zaplatit při podání žaloby 10 000,- poplatek. A teprve potom by se mohl soudit, a případně vyhrát.A i kdyby vyhrál vrácení auta a ceny za auto, ještě nemusí dostat přisouzenou náhradu výdajů. Chtělo to vydržet, a pokud by prudil moc, tak volat PČR.
[monty]
(24.9.2018 18:37:50)
Auto si nech a jezdi v zimě a nebo to udělej jak ti radí //[vwkäfer]A co napsat do smlouvy, ze auto prodavas na nahradni dily, ikdyz je prihlasene a ma TK?
[Pucfol]
(24.9.2018 16:20:31)
V konečném efektu formulace "jak stojí a leží" se Ti může vymstít, protože dle OZ, neodpovídáš pouze za vady, o kterých kupující ví. To bych raději formuloval spíše:
"Všechny součásti vozidla jsou silně opotřebovány nebo poškozeny, případně je překročena jejich plánovaná životnost. Toto opotřebení je výrazně vyšší než u vozidel srovnatelného stáří a nájezdu. Dále konstrukční celky vozidla, včetně nosných částí karoserie a podvozku, vykazují silný stupeň koroze. Z těchto důvodů může být vozidlo shledáno nezpůsobilým k provozu na pozemních komunikacích dle z. 56/2001 Sb. a souvisejcích právních předpisů. Kupující bere při uzavírání smlouvy tato fakta na vědomí a na jejich základě souhlasí se stanovením ceny uvedené v čl. XY. "
Případně smlouvu uzavřít ústně, udělat převod a pak ho poslat s nějakou reklamací do hajzlu.
Jinak, pokud je pravda, co píšeš o stavu felicie, je pán zjevně vychcánek. Potřeboval auto, které ojezdil a vrátil s náklady (dvou)měsíčního pojištění. Se soudem by, pokud ve smlouvě bylo napsáno alespoň, že stav vozidla odpovídá stáří a nájezdu, neuspěl. Naopak jsi mu mohl jemně naznačit, že jeho jednání považuješ za nebezpečné pronásledování a ještě jenou u Tebe zazvoní, tak se se svými obavami svěříš státnímu zástupci.
[JZ]
(24.9.2018 14:21:33)
Tento prípad mi pripomenulo kamarátovu skúsenosť s blbcom. Predával babettu, kupujúci prišiel k motorke, prstom prešiel po koncovke výfuku, mastnotu rozotrel medzi prstami a povedal....sfušovaná generálka a odišiel
[Milos634]
(24.9.2018 12:19:38)
Poslal bych takovýho blba někam..U takovýho auta napsat vždy do smlouvy že auto je ve špatném stavu a na ND.( i když né tak docela).
[PavelZRX]
(24.9.2018 12:13:26)
Já bych řek, že tady vůbec neni co řešit. Felda s třema stovkama na hrbu u který neproběhla generálka je auto po skončení životnosti a tudíž se může stát kdykoliv cokoliv. Neni nutný do smlouvy nic přidávat a blbce prostě ignorovat. Jen si pohlídat aby proběhnul přepis.
[Davy_]
(24.9.2018 11:47:04)
součástí smlouvy mít předávací protokol a tam mít po funkčních celcích vypsané celé auto a u každé položky, že potřebuje opravu, koroze, vůle, snížená funkčnost atp.
[maspe]
(24.9.2018 11:19:18)
No za posledních pár let jsem nakonec levný auto buď poslal na šroťák nebo nechal za pár korun někomu z kamarádů. Protože po XY pokusech typu jaktože to auto za 3tis není jak nový jsem si víc cenil nervů, řešením je to prostě prodat jako vrak s TP. Smlouva na auto z bazaru je vždy popis jako by auto bylo totální vrak, je to přesně z těhle důvodů. Ono vůbec prodávat cokoliv staršího nic moc. Nový občan do toho hodil docela slušně vidle. Jeden z důsledků je například, že firmy už dneska zaměstnancům nechtějí odprodat starší PC(to samé nechat za korunu škole atp), protože na to musí dát roční záruku a není šance se toho zříci.
[Garfield]
(24.9.2018 8:59:28)
i kupní smlouva z autobazaru po revoluci při nákupu našeho favorita za 109oookč, který furt jezdí dodnes byla plná vět ve sloupečku
motor hlučný, opotřebený, nutná kontrola... převodovka hlučná, opotřebená, nutná kontrola... spojka opotřebená, hlučná, nutná kontrola, výměna... a takhle bylo popsaný auto s najetými dvaceti tisíci v roce 92
[krf]
(24.9.2018 5:57:25)
Přesně tak, do kupní smlouvy oznámkovat jednotlivé díly jako ve škole 1-5 přičemž u feliny s 300 bych dal všude 4-určeno k repasi. Co je ve smlouvě, to platí a zdar.
[00]
(24.9.2018 0:07:21)
Ty do té smlouvy potřebuješ napsat výslovné vzdání se práv z vad, které by standardně měly náležet kupujícímu. Podle NOZu to jde, pokud nejsi ve vztahu podnikatel x spotřebitel. Druhou variantou je do smlouvy uvést stav KO u všech dílů, jak už bylo zmíněno, to se prakticky používá právě u spotřebitele. Teď už je pozdě a jsme všichni chytří, ale typana jsi měl vyfakovat a nazdar.. I kdyby začal něco právně podnikat, nejdřív by Ti musela přijít výzva a teprve potom by jsi začal rozmýšlet.
Prodej jak stojí a leží (úhrnek) není možný z důvodu, že toto je možné pouze u souboru věcí (právně tzv. věc hromadná), tedy by muselo jít o úplně jiný typ prodeje.
Monty: soudní poplatek by byl standardně 5% a byl by v tomhle případě za 1.000 Kč, žádná desítka. Vedle toho by asi zřejmě musel cálovat právníka, ale to je věc druhá..
[zelyvel]
(24.9.2018 0:03:19)
Moc nechápu proč jsi se s nim vůbec bavil. Zablokovat si jeho číslo a nechat ho ať se stará. K soudu by to nedal a i kdyby tak by prohrál. Já bych se mu na tvym místě vysmál a neřešil to. A když už bych si to auto od něj bral zpět, tak bych si ho vychutnal stejnym způsobem. Prolez bych to a napsal mu seznam co bylo v pořádku když si to bral a teď neni a vzal bych si to až by to opravil.
[Davy_]
(23.9.2018 22:32:24)
Tak to jsi narazil na opravdového mistra.V tomto státě je auto kolem 10tis opravdu rozumně neprodejné-jak ze strany prodávajícího-vysvětlit někomu že za ty prachy to není nové,tak ze strany kupujícího-zjištění že platí eko-daň,je potřeba evidenčka i když má auto platnou stk,ručení a anabáze s přepisem,plné moci a celé papírování stojí jako půlka auta(které stejně do dvou let bude v hutích).Buďto napálit cenu a odfiltrovat socky (s jabkovým telefonem) a moreny (a nejspíš ani neprodat),a nebo dojezdit a vrakáč.
[daveho]
(23.9.2018 22:23:38)
Hoši já bych to bez nervů uzavřel, felicii si za 1000,- vezmu a je to vyřešený :D
[Klouzec]
(23.9.2018 22:05:15)
Kdyz to bude rozumny clovek, ktery pochopi, ze auto s 300.000 km za 8.000 CZK neni novy auto, tak mu reknes,proc to tak pises. Viz podobne psal Klouzek. A ty blbce to odradi, coz je jen dobre. Ja tedy nevim, co by kdo ocekaval za ty penize. Asi ze si kupuju praci ,ne?
[vwkäfer]
(23.9.2018 21:51:41)
To s tím prodeje auta na ND mě taky už napadlo ale myslim si že tím jenom každého odradím a nikdo to nevezme. Asi když to vezmu ze svého pohledu žebych si přijel pro nějaké starší auto a ve smlouvě bych měl uvedeno že je na Díly tak určitě bych s 20 let starým autem nevymýšlel reklamace ale asi bych měl takový dojem že ten prodejce ví že se to auto do týdne doslova rozpadne na díly a tímto se chrání :D
[BooCheer]
(23.9.2018 21:35:16)
Někde mám smlouvu z autobazaru rád bych vám jí pro zajímavost ofotil, je to z bazaru v Jihlavě, auto to bylo zánovní a u všeho zakřížkovaný nadměrný opotřebení atd... a tím se krejou, když jsem se zeptal tak prej normální postup.
[Klouzec]
(23.9.2018 21:26:59)
A co napsat do smlouvy, ze auto prodavas na nahradni dily, ikdyz je prihlasene a ma TK?
[vwkäfer]
(23.9.2018 21:22:28)
Tohle už právě neplatí :( Snad se najde nějaká klička jak tohle obejít, protože mi opravdu nepřijde normální aby se dělo například to, co jsem již níže popisoval s tím Meganem. Někomu prodáš auto v bezvadném stavu, on ho s prominutím svojí debilitou zkurví a pak ještě vyhraje soud? Píše se žeprej pokud se vada projeví do pul roku, znamená to že vada byla na autě už při prodeji. Může mě někdo říct která tupá hlava tohle vymyslela? Já někomu prodám napříkald udržovanou oktávku s najetýma 500 000km, ten člověk na tom dalších 100 000km do toho pul roku najezdí po D1 a pak mu budu muset vrátit prachy kvůli tomu že na autě v průběhu jeho používání vytekl tlumič, odešel homokineťák a podobně? Tohle opravdu nedává logiku
[BooCheer]
(23.9.2018 20:59:06)
chtěl jsem prodat starýho Fiata kterýho měla mladá, no asi taky za 8 nebo 10 a volali mi samý cigoši co to chtěli bez přepisu a že mi daj 2 tisíce a přepíšou až doplatěj a pak mi volala ženská že to chce na splátky :D na to jsem fakt neměl nervy pak si ho vzal kocour
[Klouzec]
(23.9.2018 20:54:17)
V podstate to je o tom na koho narazis
[Jenda.592]
(23.9.2018 20:53:01)
Oops, beru zpět, tak prý už to na automobily neplatí :(
[ladis]
(23.9.2018 20:49:41)
Kámo to teda soucítím s tebou to jsi narazil na pěknýho čuráka z prominutím, měl jsi ho vyrazit za flígr auto za 8000kč co by jako chtěl ten kkt ! Bohužel to tak v tomhle absurdistánu chodí, mě už kolikrát takhle chtěl někdo vodrbat, ale bohužel tvrdě narazil. Osobně jsem před skoro čtyřma rokama kupoval felicii taky za 8000,- jasně závady byly ale neopovážil bych se s autem za takovou směšnou částku někam jít reklamovat, sám jsem si vše opravil po 100kč za díly a jsem do teď spokojen i když je to vrak! Nejhorší že takhle tatík koupil mondeo v bazáči a hned odešlo turbo a vůbec je to nezajímalo, já kupoval auto taky v bazaru a do smlouvy už preventivně píšou všechno KO.. s autama je to bohužel ruleta!
A udělal jsi zásadní chybu, prodal jsi to zřejmě blízko, chce to prodat co nejdál od baráku :D Kdyžtak mi to dovez já to prodám, se mnou nikdo nevyjebe :D
[Klouzec]
(23.9.2018 20:33:09)
Kdyz to das na vrakac dostanes 1500 a mas klid,budu se ted zbavovat starsiho auta a bud ho prodam znamemu clovekovi co ma opravy starsich aut jako konicek a kdyz to nebude chtit tak hold vrakac,auto je prodejny tak za 6 tisic a na to budou reagovat hlavne takovy ti vysiraci a socky v jedne osobe.
[Jenda.592]
(23.9.2018 20:25:27)
To třeba když prodám pionýra s papírama a ten člověk bude absolutní idiot, tak bude v právu pokud mě bude otravovat každý den s tím že mu odešla svíčka,praskl plováček, ucpala se tryska, přestala fungovat indučka a podobně? :D
[BooCheer]
(23.9.2018 20:22:27)
Je to celé na hlavu postavené. Samozřejmě je to dobré pro kupujícího který má výhody pokud koupí auto od někoho kdo tam ty závady jasně skryje a ví o nich. Ale co potom člověk, stejně jako můj známý. Prodával Megana mladému blbečkovi, který neudělal jediný rozjezd bez toho aby dal plyn na podlahu, pustil spojku a krutopřísně zahrabal. Samozřejmě do dvou týdnů s takovým stylem jízdy to nevydržely silentbloky motoru které dostávaly zabrat a prostě se utrhly... Silentbloky mu teda na své náklady opravil a za týden byl u něj znova se zničenou spojkou, která odešla právě vlivem špatného zacházení s vozem, jak to potom člověk dokáže? že auto bylo vpořádku ale spojka a silentbloky odešly protože auto ten kluk používal takovým způsobem kdy prostě zákonitě ty věci odejít musely? .... Ono se to tahlo i přes soudy které ten prodávající stejně prohrál a musel si zničené auto vzít zpět, vrátit peníze a ještě platit za nějaké ty soudní výlohy.
[BooCheer]
(23.9.2018 20:17:42)
Napiš do smlouvy technický popis, a u všech položek napiš: špatný, dezolátní, unik oleje a podobně.
A toho prvního jsi měl vyhodit z baráku, pokud chce reklamovat, at to dá k soudu. Rychle by dal pokoj, protože než by platil za žalobu 4% z ceny, minimálně ale 10 000,- , tak zklidní hormon.
Nebo to prostě dej zadarmo na vrakáč, pokud si svoje nervy ceníš víc.
[monty]
(23.9.2018 20:06:45)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19