Příspěvků: 11, poslední: 2.10.2018 22:13:5166384.Veteráni
V mém motoru Jawa 250/353 se mi stalo, že povylezlo vnější ložisko na klice to co je u primárního řetězového kolečka a opřelo se o něj. Toto ložisko bylo zalepené pomocí vysokoteplotního Loctite, ale domek má asi již větší vůli. Řešil někdo tento problém ? Ložisko totiž není z vnější strany nikterak zajištěné. Co v budoucnu udělat zápich na hřídeli kliky pro ségrovku ? Kartery bych asi nechal po této zkušenosti vyvložkovat. Vydrželo mi to 11000km…
Proč vysokoteplotní? Tam neni žádná teplota.Normální lepidlo na futra bych tam dal.Kdysi jsem tam dal kus trubky z venku abych to nemusel rozebírat, v traktůrku.
[wčelař]
(2.10.2018 22:13:51)
ti je nechám, klidně patery, co s tím, vezmeš to na burzu každej to okukuje a nikdo nekoupí holý bloky
[Klouzec]
(2.10.2018 9:20:29)
za tři sta zdravý kartery na kývačku? kde, vezmu si jedny do zálohy :-D
[krf]
(30.9.2018 7:36:36)
jenže 1000kčs jedna vložka
[Klouzec]
(24.9.2018 20:59:47)
To by bylo škoda. Když se to udělá pořádně, pak to vydrží víc, než původní díra. A tohle se opravuje docela dobře.
[longr]
(24.9.2018 14:36:15)
Já bych ty kartery zahodil a za 300 koupil jiný.
[Klouzec]
(24.9.2018 12:49:02)
Ta rozpěrná trubka mi také napadla... Ale nechám to tedy vyvložkovat. OK, díky !
[353]
(24.9.2018 10:24:09)
Zápich na čepu by byla akorát poukázka na to, aby se ten čep časem ulomil..
[Montgomeryx]
(24.9.2018 9:08:12)
Buď použít lepidlo na vytěsnění větších vůlí anebo vyvložkovat otvory na ložiska. Taky lze ještě vnější kroužek ložiska pocínovat nebo nechat potáhnout tvrdochromem.
[Ota]
(24.9.2018 8:10:46)
Slysel jsem ze driv se to take stavalo a davali tam rozpernou trubku mezi lozisko a primarni kolecko.
[Standa2]
(24.9.2018 7:58:20)
Zápich na čepu bych nedělal. Pokud se vnější ložisko vysunulo ven, bude v háji i čep na klice
[Marlboro]
(24.9.2018 7:45:51)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19